Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzewa gatunku lipa szerokolistna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzewa gatunku lipa szerokolistna

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Lublińcu
ul. Paderewskiego 5
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502
zielen1@lubliniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 (34) 353-01-
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na
wykonanie ekspertyzy dendrologicznej drzewa gatunku lipa szerokolistna, rosnącego przy ul.
Plebiscytowej w Lublińcu.
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy Prawo
zamówień publicznych.
I.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu ekspertyzy dendrologicznej
drzewa, gatunku lipa szerokolistna o obwodzie pnia 367 cm rosnącego w Lublińcu, przy ul.
Plebiscytowej.
Ekspertyza dendrologiczne ma na celu uzyskanie specjalistycznej opinii w sprawie stanu
zdrowotnego przedmiotowego drzewa, statyki i bezpieczeństwa w otoczeniu. Ekspertyza
powinna być wykonana przy użyciu sprzętu specjalistycznego przeznaczonego do diagnostyki
oraz wizualnej metody oceny stanu drzewa.
2. Ekspertyza dendrologiczna powinna obejmować kompleksową ocenę stanu zdrowotnego
drzewa. Opracowanie dendrologiczne musi zawierać:
1) podstawowe dane lokalizacyjne (gmina, miejscowość, ulica, nr posesji, nr działki
i obrębu geodezyjnego, koordynaty GPS),
2) dane dotyczące drzewa (rodzaj, gatunek, odmiana, wiek, opis stanowiska - pierwsze
trzy parametry powinny zostać podane w języku polskim oraz łaciną),
3) dane dendrometryczne drzewa (obwód pnia mierzony na wysokości 130 cm,
wysokość, rozmiary korony),
4) opis budowy (ilość pni, kształt, analiza statyki, kształt korony),
5) stan zdrowotny (min. zdrowotność korony, stopień uszkodzenia aparatu
asymilacyjnego, uszkodzenia pnia, wskazanie istniejących chorób, występowanie
grzybów powodujących rozkład drewna, owadów - szkodników technicznych itp.),
6) badanie wnętrza pnia bezinwazyjnym tomografem komputerowym lub rezystografem;
badanie tomografem akustycznym na dwóch reprezentatywnych przekrojach,
w rozdzielczości gwarantującej wiarygodność pomiaru (pomiar z użyciem minimum 8
punktów pomiarowych, do ekspertyzy powinien być dołączony wydruk - tomogram
lub rezystogram),
7) występowanie gatunków chronionych, na których zniszczenie siedlisk wymagane jest
uzyskanie zezwolenia na odstępstwa od Regionalnego Dyrektora Ochrony
Środowiska,
8) ocenę statyki drzewa, badanie stabilności drzewa w gruncie, wytrzymałości pnia
na złamanie oraz próby obciążeniowej,
9) opis dotychczasowych prac pielęgnacyjnych (na podstawie obserwacji wzrokowych),
10) analiza z oceną zagrożeń jakie drzewo może stwarzać dla bezpieczeństwa, określenie
możliwości dalszej uprawy konsekwencji dla bezpieczeństwa użytkowników terenu
i pobliskich obiektów architektonicznych,
11) wykonanie mapowania systemu korzeniowego za pomocą sondy,
12) rokowania dalszego rozwoju,
13) wskazania dotyczące przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych oraz ewentualnych
działań leczniczych (wiązania elastyczne, pielęgnacja korony, zabezpieczenie ran
i ubytków, podpory, zabiegi chemiczne i inne), wykonanie przeglądu w koronie
drzewa zamontowanych wiązań,
14) szczegółowa dokumentacja fotograficzna (minimum 10 fotografii: całość, kontekst,
detale) - z poziomu gruntu oraz korony.3. Dokumentacja w wersji papierowej - 1 egzemplarz oraz w wersji elektronicznej - 1 egz.
(płyta CD).
4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
Wykonawca wykona ekspertyzę dokonując oceny bezpieczeństwa dla otoczenia
wynikającego odpowiednio ze stanu zachowania drzewa. Prace przy ekspertyzie muszą
być prowadzone zgodnie z zasadami BHP, ochrony środowiska i obowiązującymi
przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca, na którym
prowadzone są prace.

Dokument nr: ZP.7021.3.00019.2024

Składanie ofert:
IV. TERMIN SKŁADANIA OFERT
W nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.05.2024 r.
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać:
1. W formie pisemnej na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu,
w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A
42-700 Lubliniec, od poniedziałku do piątku, w godz. pracy urzędu, za pośrednictwem Poczty
Polskiej, kuriera, osobiście. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie/opakowaniu
zaadresowanym do Zamawiającego, opatrzona napisem: "Oferta cenowa na wykonanie
ekspertyzy dendrologicznej drzewa gatunku lipa szerokolistna, rosnącego przy ul.
Plebiscytowej." Nr zamówienia: ZP.7021.3.00019.2024" oraz nazwą i dokładnym adresem
Wykonawcy.
2. Proponowana forma złożenia oferty, w celu usprawnienia procedury - drogą elektroniczną -
skan wypełnionych dokumentów, na adres e-mail: zielen1@lubliniec.pl.

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Ustala się termin realizacji przedmiotu zamówienia na dzień 20.06.2024 r.

Wymagania:
II.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw.
warunków:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, wykształcenie i doświadczenie w opracowaniu ekspertyz
dendrologicznych oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, zrealizował z należytą starannością przynajmniej 3 usługi
obejmujące sporządzenie ekspertyz dendrologicznych dla pomników przyrody.
3. Wykonawca winien spełniać następujące wymagania, lub dysponować osobami
posiadającymi następujące kwalifikacje: wiedza z zakresu dendrologii poparta
stosownym certyfikatem (np. Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni, Certyfikowanego
Inspektora Drzew, Inspektor Nadzoru Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew, itp.)
4. Doświadczenie w zakresie sporządzania opinii dotyczących statyki drzewa.
5. Posiadają opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
7. Mile widziane referencje, bądź dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz
których ww. usługi zostały wykonane, których kserokopię można załączyć do oferty
cenowej.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferent nie może dokonać zmian w złożonej ofercie, ale może przed upływem terminu
składania ofert wycofać swoją ofertę w formie pisemnego powiadomienia, bez
możliwości ponownego złożenia kolejnej oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty
musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta.
4. Poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez
osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
6. Ofertę cenową należy sporządzić w formie pisemnej wyłącznie na Formularzu
ofertowym Zamawiającego (Załącznik nr 1), w języku polskim.
7. Skalkulowane ceny winny zawierać wszystkie istotne elementy składające się na cenę
wpisaną do formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza wskazania cen w
przedziale od-do. Oferta, która zawierać będzie ceny sprecyzowane w taki sposób
zostanie odrzucona.
8. Oferta powinna zawierać:
1) dokładny adres i nazwę oferenta;
2) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
ceny powinny być podane liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku,
określone wyłącznie w walucie polskiej;3) oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - Załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego;
4) oświadczenie w sprawie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Załącznik
nr 3 do zapytania ofertowego;
5) oświadczenie o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji;
6) kandydat winien przedłożyć oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu sprzętem
umożliwiającym wykonanie ekspertyzy. Oświadczenie powinno zawierać formę
dysponowania (własność, leasing, użyczenie, itp.) oraz wskazanie rodzaju oraz marki
sprzętu.
9.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą
jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
VI. ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT
1. Złożonych po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
2. Wykonawców, którzy złożył więcej niż jedną ofertę.
3. Do których nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w pkt III
ust. 8.
4. Które nie są zgodne z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego
VII. KRYTERIA WYBORU OFERT
Spośród złożonych ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne, zostanie wybrana
najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag:
Cena brutto za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%.
Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach pieniężnych - tylko
w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia (w przypadku zastosowania rabatów, upustów promocji, należy uwzględnić
w całkowitej cenie brutto oferty). Cena oferty obejmuje zatem wszystkie czynności niezbędne do
prawidłowego wykonania umowy, nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w
treści niniejszego zapytania, czy umowy. Wykonawca, mając możliwość uprzedniego ustalenia
wszystkich warunków technicznych związanych z realizacją umowy, nie może żądać podwyższenia
oferowanych cen, nawet jeżeli z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł przewidzieć wszystkich
czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Cena powinna być podana
liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie w
walucie polskiej.
IX. WYNIK POSTĘPOWANIA
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej albo po zamknięciu
postępowania bez dokonania wyboru, powiadomi Wykonawców o jego wyniku albo
o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który
złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy, uchyli
się od wykonania zadań oraz odstąpi od umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z
Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do
skontaktowania się z Wykonawcami, w celu doprecyzowania ofert.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu
Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień
publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania (art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp)
i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia
Oferenta do zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej chwili,
bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim
przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów
uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
XI. PRAWA AUTORSKIE
1. Zamawiający nabywa majątkowe prawa autorskie do wykonanej ekspertyzy, w szczególności
do wykonanych zdjęć, na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalenia zwielokrotnienia utworu - wytwarzanie określoną techniką utworu, w
tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono -
wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pktb) - publiczne
wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie
d) i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć
do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
e) w zakresie tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu, modyfikowania lub jakichkolwiek
innych zmian.
2. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawo zezwalania na
wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu umowy oraz prawo własności
nośników, na których utrwalono przedmiot umowy.
3. W wyniku przeniesienia autorskich praw majątkowych Zamawiający nabywa wyłączne prawo
do korzystania z przedmiotu umowy.
Wykonawca zapewnia, że osoby uprawnione nie będą wykonywać autorskich praw osobistych
do przedmiotu umowy i nie będą wnosiły roszczeń, co do sposobu wykorzystania przedmiotu
umowy przez Zamawiającego.

Uwagi:
XII. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego
dalej ,,RODO" Zamawiający uprzejmie informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec
z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec. Adres e-mail:
um@lubliniec.pl , tel. 343530100.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do korespondencji:
42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5.
3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym,
na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz w celu
zawarcia i wykonania umowy, a także prowadzenia rozliczeń finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c
RODO).
4. Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów
powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytania ofertowego,
z wybranym Wykonawcą przez okres realizacji umowy, a następnie będą przechowywane przez
okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5,
tj. minimum 5 lat.
6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania
(poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do złożenia
oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW
Justyna Matyja, tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502 - w zakresie przedmiotu zamówienia
i procedury;

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.