mazowieckie (Młodzieszyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ ul. Sidorska 90A 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska +48 833437975 krzysztof.salak@gmail.com https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | +48 833437975 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego na drogach Powiatu Bialskiego w 2024r utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego na drogach Powiatu Bialskiego w 2024r., utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, o powierzchni około 9 396,75m2. Zakres rzeczowy robót obejmuje między innymi: 1) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni farbą białą przy użyciu urządzenia do natrysku wysokociśnieniowego bezpowietrznego. Farby nakładane warstwowo od 0,3 mm do 0,8 mm. 2) ofertowa cena jednostkowa obejmuje wszystkie prace konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, m.in.: a) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, b) przygotowanie i dostarczenie materiałów, c) oczyszczenie podłoża (nawierzchni), d) przedznakowanie, e) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z instrukcją o znakach drogowych poziomych, określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 ze zm.), f) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót. CPV: 45233221-4, 34922100-7 Dokument nr: 2024/BZP 00326069, BZ.370.12.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: 1.1. Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@zdp.powiatbialski.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". 2. Zamawiający wyznacza: Pana Krzysztofa Salaka do kontaktowania się z Wykonawcami: Tel. 83 343 19 09, tel./fax (83) 343-79-75, e-mail: przetargi@zdp.powiatbialski.pl 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godz. pracy Zamawiającego: 700 - 1500 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; 3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej; https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3.2 Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 3.1 Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: 3.1.1 podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub 3.1.2 kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub 3.1.3 jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych 3.3 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja". ... zgodnie z SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, Ul. Sidorska 90A; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, iod.zdp@mojapoczta.net.pl, 83-343-19-09; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy Ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 10:00 Miejsce składania ofert: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.370.12.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne odnowienie oznakowania poziomego na drogach Powiatu Bialskiego w 2024r., utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, o powierzchni około 9 396,75m2. Zakres rzeczowy robót obejmuje między innymi: 1) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni farbą białą przy użyciu urządzenia do natrysku wysokociśnieniowego bezpowietrznego. Farby nakładane warstwowo od 0,3 mm do 0,8 mm. 2) ofertowa cena jednostkowa obejmuje wszystkie prace konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, m.in.: a) prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót, b) przygotowanie i dostarczenie materiałów, c) oczyszczenie podłoża (nawierzchni), d) przedznakowanie, e) naniesienie powłoki znaków na nawierzchnię drogi o kształtach i wymiarach zgodnych z instrukcją o znakach drogowych poziomych, określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 ze zm.), f) ochrona znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria : Cena - 60 % = 60 pkt Termin płatności - 40% = 40 pkt Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: 2. Opis kryterium ,,Cena (cena ofertowa brutto). 1) kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 4) liczba punktów w kryterium ,,Cena" zostanie obliczona według następującego wzoru: Najniższa cena oferowana brutto Cena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto 3. Opis kryterium ,,Termin płatności". 1) kryterium ,,Termin płatności" będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 3) najkrótszy możliwy termin płatności wymagany przez Zamawiającego: 7 dni. 4) najdłuższy możliwy termin płatności uwzględniony do oceny ofert: 30 dni. 5) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. 6) jeżeli Wykonawca nie zaproponuje żadnego terminu płatności, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 7 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. 7) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności krótszy niż minimalny tj. 7 dni - oferta taka zostanie odrzucona. 8) liczba punktów w kryterium ,,Termin płatności" zostanie obliczona według następującego wzoru: termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej Okres gwarancji = -------------------------------------------------------- x 40 pkt najdłuższy możliwy termin płatności (30 dni) 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = Cena + Termin płatności Gdzie: P - łączna liczba punktów oferty ocenianej Cena - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" Termin płatności- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Termin płatności". 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu oraz - spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: ,,Zamawiający nie określa warunków ww. zakresie." 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ,,Zamawiający nie określa warunków ww. zakresie." 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: ,,Zamawiający nie określa warunków ww. zakresie." 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawcy: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania. b) osób: Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która pełniła funkcję co najmniej kierownika robót w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej przedmiot zamówienia; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg wzoru Załącznik Nr 1.5. do SWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznik Nr 1.6. do SWZ. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy; b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w niniejszej SWZ (Załącznik Nr 1.3.). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z częścią V. ust.1 SWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust. 6 pkt 1, przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. a składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w części V. ust. 1. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria : Cena - 60 % = 60 pkt Termin płatności - 40% = 40 pkt Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: 2. Opis kryterium ,,Cena (cena ofertowa brutto). 1) kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. 3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 4) liczba punktów w kryterium ,,Cena" zostanie obliczona według następującego wzoru: Najniższa cena oferowana brutto Cena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto 3. Opis kryterium ,,Termin płatności". 1) kryterium ,,Termin płatności" będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 3) najkrótszy możliwy termin płatności wymagany przez Zamawiającego: 7 dni. 4) najdłuższy możliwy termin płatności uwzględniony do oceny ofert: 30 dni. 5) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności dłuższy niż 30 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 30 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. 6) jeżeli Wykonawca nie zaproponuje żadnego terminu płatności, do oceny ofert zostanie przyjęty okres 7 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą. 7) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności krótszy niż minimalny tj. 7 dni - oferta taka zostanie odrzucona. 8) liczba punktów w kryterium ,,Termin płatności" zostanie obliczona według następującego wzoru: termin płatności zadeklarowany w ofercie ocenianej Okres gwarancji = -------------------------------------------------------- x 40 pkt najdłuższy możliwy termin płatności (30 dni) 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = Cena + Termin płatności Gdzie: P - łączna liczba punktów oferty ocenianej Cena - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena" Termin płatności- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Termin płatności". 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024