Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zagospodarowanie przestrzeni publicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mierzęcice ul. Wolności 95 42-460 Mierzęcice powiat: będziński tel. 32 288 79 00 wew.227, wew.215 gmina@mierzecice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mierzęcice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 288 79 00 we |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn.: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w sołectwie Mierzęcice II" realizowanego w ramach Marszałkowskiego Konkursu ,,Inicjatywa Sołecka" w 2024 roku. III. Przedmiot Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej polegające na budowie zadaszonej altany z 2 kompletami stołów z 2 ławami i podbudową z kostki brukowej; dostawie i montażu grilla betonowego z dwoma ławkami i podbudową z kostki brukowej oraz budowa kręgu tanecznego. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym postępowaniem jest określony w Dokumentacji projektowej oraz Przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty i wyliczeniu ceny. Składanie ofert: IX. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyć do dnia 31.05.2024r. w jednym z trzech możliwych sposobów określonych przez Zamawiającego: a) listem/przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Gmina Mierzęcice ul. Wolności 95, 42-460 Mierzęcice. b) osobiście, w sekretariacie Urzędu Gminy Mierzęcice, pokój nr 22; c) drogą elektroniczną na adres: gmina@mierzecice.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia V. Termin realizacji zamówienia do dnia 30 sierpnia 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia Zamówienia Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy). IV. Wytyczne dla Oferentów 1. Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, wiedzą oraz doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego i terminowego realizowania przedmiotu umowy. 2. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa obejmuje wszystkie elementy zarówno przewidziane w dokumentacji projektowej jak również nie ujęte, zaś niezbędne do należytego wykonania całości zadania. 3. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w momencie zawarcia umowy nie przewidział rozmiaru lub kosztów prac. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Płatność nastąpi po zrealizowaniu całego zadania.6. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez Zamawiającego. 7. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem końcowym odbioru robót. VI. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1. Posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednego zamówienia zbieżnego w swoim zakresie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 50.000 zł. 2. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta. Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają w szczególności na: o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej; o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; o pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia Wykonawcy dołączone do oferty wg wzorów stanowiących załączniki do Zapytania ofertowego: Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4. Brak dołączenia niniejszych oświadczeń do oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. VII. Kryteria oceny oferty 1) Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które: a) spełniają warunki dotyczące wzięcia udziału w postępowaniu opisane w rozdziale. VI; b) będą kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie załączniki wymienione w rozdziale VIII pkt. 6 niniejszego Zapytania ofertowego. 2) Oferty, o których mowa w pkt.1 zostaną poddane ocenie wg następujących kryteriów- Cena 100%.VIII. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym. 4. Zamawiający ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje zawarte w załącznikach przedkładanych celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz oceny poszczególnych kryteriów. 5. Jeżeli oferta składana będzie przez Wykonawcę w postaci elektronicznej, z uwagi na konieczność opatrzenia jej niezbędnymi podpisami i pieczęciami, musi zostać złożona w postaci skanu/skanów poszczególnych dokumentów wchodzących w jej skład. Dokumenty powinny być załączone w formacie PDF- czytelny skan. 6. Kompletna oferta powinna zawierać: a) Formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr 5; b) Wykaz wykonanych robót - zgodnie z załącznikiem nr 3; c) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym- załącznik nr 4 2. W każdym z trzech wymienionych w pkt. 1 sposobów, o przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 3. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane. X. 1) 2) 3) 4) 5) Przesłanki odrzucenia oferty Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy: Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego; Jest niekompletna; Została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy przez Zamawiającego; Została złożona na innych wzorach dokumentów niż określone jako załączniki do niniejszego zapytania ofertowego; Została złożona po terminie składania ofert. Warunki zmiany umowy Projekt umowy został przedstawiony w załączniku nr 6 do zapytania ofertowego. Akceptacja treści umowy odbywa się przez złożenie stosownego oświadczenia w Formularzu ofertowym (załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego). W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie, w celu prawidłowej realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian umowy. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uwagi końcowe XIV. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania, zostanie o tym fakcie poinformowany w sposób indywidualny. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. W sytuacji gdy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.5. Wykonawca przystępując do zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zawartych w ofercie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie danych osobowych) na potrzeby związane z realizacją zadania pn. ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w sołectwie Mierzęcice II". Uwagi: XIII. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95, 42- 460 Mierzęcice. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować w następujący sposób: adres poczty elektronicznej: iodo@mierzecice.pl 3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja postępowania administracyjnego zgodnie art. 6 ust. 1 lit a), lit c) lub lit. e) RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego. 4. Dane mogą być przekazywane lub udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie i w granicach prawa w celu prawidłowej realizacji zadań określonych w przepisach prawa. 5. Dane nie będą przekazane do państwa trzeciego - poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. 6. Dane będą przechowywane przez okres zgodny z terminami archiwizacji określonymi przez ustawę o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 7. Informuję o prawie do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 8. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest wyrażeniem zgody ma przetwarzanie danych osobowych. 9. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, istnieje prawo do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do momentu jej wycofania. 10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: XI. Kontakt z Zamawiającym Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: a) Dorota Kacprowicz e-mail: d.kacprowicz@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 wew.227 b) Sebastian Siudyka e-mail: s.siudyka@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 wew.215. |
© eurobudowa.pl 2004-2024