Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów okresowych stanu technicznego budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów okresowych stanu technicznego budynków

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A
ul. Wojewódzka 42
40-026 Katowice
powiat: Katowice
tel.:32-43-51-616, tel.: +48 453 673 784
inwestycja.kssenon@ksse.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.:32-43-51-616, t
Termin składania ofert: 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych stanu technicznego budynków w Akceleratora Biznesowego KSSENON w Żorach, ul Rozwojowa 2. Pracę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz standardami, tak, aby zleceniodawca wypełnił obowiązki określone w art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r., poz. 1186 ze zm.)

1. Zakres usługi :
1. Wykonanie kontroli okresowych dla kompleksu Akceleratora Biznesowego KSSENON w Żorach, Ul. Rozwojowa 2:
o półrocznej do dnia 31 maj 2024;
o rocznej do dnia 20 listopad 2024r.;
2. Wykonanie przeglądu wraz z pomiarem wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych, węży strażackich oraz przegląd wraz z legalizacją gaśnic znajdujących się na terenie Akceleratora biznesowego KSSENON zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 3. Sporządzenie protokołu z przeglądu budowlanego zawierającego dla poszczególnych budynków stwierdzonych wad ich:
- lokalizację oznaczoną na projekcie budynku, zdjęcie miejsca jej powstania, określenie stopnia pilności oraz zalecanego sposobu jej usunięcia lub dalszego postepowania.
4. Udzielenie wsparcia w przypadku kontroli lub postępowania ubezpieczeniowego, gwarancyjnego.
5. Wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dokonania przeglądów i uzupełnienia wpisów do książki budowlanej o protokoły przeglądów kominiarskich, gazowych, elektrycznych, ważniejszych remontów w danym obiekcie.

CPV: 71315400-3

Otwarcie ofert: 12.TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu wyznaczonym na termin składania ofert tj. 21.05.2024 r.
o godz. 10:30.
2. Nie przewiduje się jawnej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
11.SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.05.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji od dnia podpisania umowy do 30.11.2024r.

Wymagania:
2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA
BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

1. Zmiany oraz wyjaśnienia treści SWZ a także pozostałe dokumenty związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publikowane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
www.ksse.com.pl/ogłoszenia i przetargi/zamówienia publiczne

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust.3, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należnego przygotowania i złożenia oferty.
5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym mowa w ust. 3 powyżej.
6. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.
6. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA

1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać mogą się Wykonawca, którzy:
a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca potwierdza spełnienie warunków opisanych powyżej w pkt a-b, d poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

c) Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia - Wykonawca potwierdza spełnienie warunków opisanych powyżej poprzez złożenie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem postępowania na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300.000,00 złotych
(słownie: trzysta tysięcy złotych)
d) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2. Zakres wykluczenia
Z postępowania zostaną wykluczone oferty złożone przez Wykonawców, którzy:
a) nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu
b) są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem spełnienia ww. warunków będzie złożenie przez Wykonawcę podpisanych oświadczeń stanowiących - załącznik nr 3.
7. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH
SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, złożenie oferty następuje osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera, w zamkniętej kopercie.
2. Środkami komunikacji elektronicznej dopuszczonymi do komunikacji pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą są:
2.1. poczta e-mail [wyłącznie adres e-mail: inwestycja.kssenon@ksse.com.pl z uwzględnieniem ust. 5 poniżej (z zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie mogą złożyć oferty, ani dokumentów stanowiących załączniki do oferty za pośrednictwem poczty e-mail pod rygorem odrzucenia oferty takiego Wykonawcy). Zgodnie z warunkami postępowania złożenie oferty możliwe jest w biurze Podstrefy Jastrzębsko - Żorskiej Akcelerator biznesowy KSSENON ul. Rozwojowa 2, osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera, w zamkniętej kopercie w formie pisemnej w postaci dokumentu podpisanego przez Wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza komunikację z Wykonawcami przy pomocy poczty e-mail (na adres wskazany z ust. 2 pkt 2.2. powyżej), przy czym nie dopuszcza się składania oferty ani dokumentów stanowiących załączniki do oferty za pośrednictwem poczty e-mail pod rygorem odrzucenia oferty takiego Wykonawcy.

8. WSKAZANIE OSÓB
WYKONAWCAMI
UPRAWNIONYCH
DO
KOMUNIKOWANIA
SIĘ
Z
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest pisemnie
2. Zamawiający dopuszcza ustną komunikację w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia lub ofert
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA i TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
I. OFERTA
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, i opatrzona podpisem.
3. Oferta Wykonawcy powinna zostać sporządzona na Formularzu Oferty zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści Formularza. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony Wykonawcy
4. Składanie ofert następować będzie w biurze Podstrefy Jastrzębsko - Żorskiej Akcelerator biznesowy KSSENON ul. Rozwojowa 2, osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera, w zamkniętej kopercie w formie pisemnej w postaci dokumentu podpisanego przez Wykonawcę
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z opisem zawartym w pkt 4, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu
6. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia oraz dowody, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
10. Do oferty sporządzonej na Formularzu Oferty - załącznik nr 1 do SWZ należy dołączyć:
a) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
b) załącznik nr 2 stanowiący oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
c) załącznik nr 3 stanowiący oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
d) załącznik nr 5 dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (w szczególności: polisy ubezpieczeniowej OC) - skan polisy
e) wykazanie (uzasadnienie wraz z dowodami) zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - w przypadku, gdy Wykonawca zastrzega określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa.

II. FORMA DOKUMENTÓW SKŁADANYCH W POSTĘPOWANIU
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SWZ zastosowanie znajdą przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty, oświadczeń, oraz innych dokumentów i podmiotowych środków dowodowych w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
3. Dokumenty, oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Złożenie oferty odbywa się poprzez Platformę.
3. Sposób składania oferty opisany został powyżej.
4. UWAGA: wszystkie załączniki musza być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5.
13.SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cena oferty winna być zgodna z przepisami art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z 09 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
2. Oferta musi zawierać ceny jednostkowe netto oraz łączną cenę netto i brutto z dokładnością do 2 miejsc po przecinku za realizację usługi zgodnie z Formularzem Oferty - załącznik nr 1 do SWZ.
3. Poszczególną cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w niniejszej SWZ. Przy obliczaniu ceny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SWZ.
4. Zamawiający, nie dopuszcza wpisywania w żadnej pozycji Formularza Oferty wartości 0,00 zł oraz wartości ujemnych pod rygorem odrzucenia oferty.
5. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy z zastrzeżeniem przypadków opisanych w dokumentacji postępowania. Ceny jednostkowe mają charakter ryczałtowy i obejmują wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz nie podlegają zmianie (poza okolicznościami wskazanymi powyżej, które określają zamknięty katalog dopuszczalnych zmian). Cena ofertowa obejmuje również ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty oraz czynności, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty musi zostać wyrażona w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane wyłącznie w walucie PLN.
7. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT) zamówienia. Cena całkowita brutto (z VAT) oferty musi być podana cyfrowo, wyrażona w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
8. Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
9. W ofercie, o której mowa w ust. 8 powyżej, Wykonawca ma obowiązek:
a) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym
Zamawiającego, bez kwoty podatku;
d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.

14.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I
SPOSOBU OCENY OFERT

Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących kryteriów:

Lp.
Opis kryteriów oceny
Znaczenie
1.
Cena =(C1+C2+C3)
100 %

Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:

Na kryterium 1 ,w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena (cena oferty całkowita) - zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
oferta z ceną najniższą (C1 + C2 + C3)
x ?

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Nie przewiduje się waloryzacji wynagrodzenia.
Sposób oceny ofert:
1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą tj. 30 dni od daty złożenia oferty.
5. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą, zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 60 dni.
6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

15.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
1.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie
wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1.1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację
1.2. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
- oraz udostępni tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zaprosi Wykonawcę, którego oferta została wybrana do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Umowa podpisana zostanie w formie pisemnej. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje o miejscu i dokładnym terminie (w tym godzinie) podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16.
PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia zostały wskazane we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
17. INFORMACJE DOTYCZĄCE OBOWIĄZKÓW PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART.
18. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający

Uwagi:
14 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., ul. Wojewódzka 42, 40-026 Katowice (opisana z rozdziale 1 SWZ jako Zamawiający)
o Kontakt z inspektorem ochrony danych Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. jest możliwy pod adresem email: iodo@ksse.com.pl lub telefonicznie +48 32 251 07 36
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem, numer zamówienia: /04/2024/JZ, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy niebędący osobami fizycznymi zobowiązani są do zapoznania z w/w klauzulą informacyjną wszystkich osób, których dane osobowe przekazywane są przez Wykonawców Zamawiającemu wraz z ofertą lub wraz z jakimkolwiek innym dokumentem lub oświadczeniem.

Kontakt:
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikacji z Wykonawcami:
3.1. Ernest Nawrocki : e-mail: inwestycja.kssenon@ksse.com.pl,
9. tel.: +48 453 673 784

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.