mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Iłowo-Osada ul. Wyzwolenia 5 13-240 Iłowo-Osada powiat: działdowski tel. (23) 654 10 14 wew. 29, .(23) 654 10 14 wew. 41, 23 654 10 14, 23 654 10 20 sekretariat@ugilowo-osada.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Iłowo-Osada |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (23) 654 10 14 |
Termin składania ofert: | 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wójt Gminy Iłowo-Osada zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie swojej oferty na: Rozbudowę oświetlenia ulicznego przy Ul. Janowskiej w m. Iłowo-Wieś Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, które stanowią formę pomocniczą do sporządzenia oferty. Dokument nr: RI.271.72.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: w dniu 28.05.2024 r. o godz. 12 30 w siedzibie Urzędu Gminy w Iłowie - Osadzie, 13-240 Iłowo - Osada, Ul. Wyzwolenia 5 - pokój nr 2. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Składanie ofert: TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY 1. Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z oznaczeniem: Urząd Gminy Iłowo-Osada ul. Wyzwolenia 5 13-240 Iłowo-Osada Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy Ul. Janowskiej w m. Iłowo-Wieś 2. Ofertę należy przesłać do dnia: 28.05.2024 r. do godz. 12 00 (oferty złożone po tym czasie nie będą rozpatrywane) - pocztą na adres : Urząd Gminy 13 - 240 Iłowo - Osada, Ul. Wyzwolenia 5 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy)3. Ofertę zgodną z opisem przedstawionym w rozdz. VII pkt 1 można złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Iłowie-Osadzie, Ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo- Osada, pokój nr 10. Miejsce i termin realizacji: TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy zrealizować: do 20.09.2024 r. Wymagania: 2. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną na cały cykl realizacji zamówienia (tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, wskazanie granic pasa drogowego), oznakowanie i zabezpieczenie w obrębie wykonywanych robót. Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy/robót nad realizacją przedmiotowego zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. 4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.5. Wykonawca dokona profesjonalnego i zgodnego z przepisami oznakowania miejsca robót; oznakowanie to powinno być estetyczne, czytelne, wykonane z materiałów odblaskowych; odpowiadać wymogom przepisów prawa budowlanego. 6. Wykonawca ma obowiązek utrzymania ładu i porządku na terenie wykonywania robót, a po ich zakończeniu usunięcie poza teren ich wykonywania wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu robót czystego i nadającego się do użytkowania. 7. W przypadku, gdy w dokumentach projektowych zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentach przetargowych, Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 9. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane od dnia odbioru tych robót. IV. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY 1. Jedynym kryterium przyjętym przez Zamawiającego jest - CENA Brutto 100%. 2. Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny. V. SPOSÓB OBLICZANIA CENY 1. Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 Kodeksu Cywilnego) 2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z przedmiotu niniejszego postępowania, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. 3. Wykonawca oblicza cenę brutto według stawki VAT obowiązującej w dniu składania oferty. 4. Wskazany przedmiar i zakres robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie przedłożonej powyżej informacji lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia. 6. Cena ofertowa musi uwzględniać pełen zakres prac objętych zamówieniem oraz dodatkowo obejmować wszystkie inne elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności np. ubezpieczenia, uporządkowanie terenu, prawidłowe oznakowanie, zabezpieczenie prowadzonych robót oraz inne koszty związane z realizacją zadania. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. VI. FORMA OFERTY 1. Oferta winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. 2. Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia może zostać zakończone bez dokonania wyboru oferty. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek oferty. 3. Kolejność otwierania ofert będzie zgodna z kolejnością rejestracji ich wpłynięcia do Zamawiającego. 4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy), adresy Wykonawców oraz zaoferowaną cenę. 5. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwieraniu ofert może wystąpić do zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. Informacje te Zamawiający prześle niezwłocznie Wykonawcy. 6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania koperty. IX. WYMAGANE DOKUMENTY PRZY SKŁADANIU OFERTY 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 4 Uwagi: DODATKOWE INFORMACJE DLA WYKONAWCY 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Zamawiający - Gmina Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada. 2) dane Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,3) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, 4) dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia procedury, 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie i załącznikach, 6) w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 7) Wykonawca posiada: 1.7.a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 1.7.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 1.7.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 1.7.d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 8) Wykonawcy nie przysługuje: 1.8.a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 1.8.b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.8.c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami oraz w sprawie realizacji niniejszego zamówienia są: Anna Rycombel tel. (23) 654 10 14 wew. 29, Grzegorz Żóralski tel.(23) 654 10 14 wew. 41. |
© eurobudowa.pl 2004-2024