Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Iłowo-Osada
ul. Wyzwolenia 5
13-240 Iłowo-Osada
powiat: działdowski
tel. (23) 654 10 14 wew. 29, .(23) 654 10 14 wew. 41, 23 654 10 14, 23 654 10 20
sekretariat@ugilowo-osada.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iłowo-Osada
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (23) 654 10 14
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Iłowo-Osada zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie
swojej oferty na:
Rozbudowę oświetlenia ulicznego przy Ul. Janowskiej w m. Iłowo-Wieś
Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej i przedmiarze
robót, które stanowią formę pomocniczą do sporządzenia oferty.

Dokument nr: RI.271.72.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: w dniu 28.05.2024 r. o godz. 12 30 w siedzibie Urzędu Gminy
w Iłowie - Osadzie, 13-240 Iłowo - Osada, Ul. Wyzwolenia 5 - pokój nr 2.
Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.

Składanie ofert:
TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego
wraz z oznaczeniem:
Urząd Gminy Iłowo-Osada
ul. Wyzwolenia 5
13-240 Iłowo-Osada
Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy Ul. Janowskiej w m. Iłowo-Wieś
2. Ofertę należy przesłać do dnia: 28.05.2024 r. do godz. 12 00 (oferty złożone po tym
czasie nie będą rozpatrywane)
- pocztą na adres : Urząd Gminy 13 - 240 Iłowo - Osada, Ul. Wyzwolenia 5 (decyduje data
wpływu do Urzędu Gminy)3. Ofertę zgodną z opisem przedstawionym w rozdz. VII pkt 1 można złożyć osobiście
w sekretariacie Urzędu Gminy w Iłowie-Osadzie, Ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-
Osada, pokój nr 10.

Miejsce i termin realizacji:
TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować: do 20.09.2024 r.

Wymagania:
2. Ponadto Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną na cały cykl realizacji zamówienia
(tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, wskazanie granic pasa
drogowego), oznakowanie i zabezpieczenie w obrębie wykonywanych robót.
Wyłoniony w toku postępowania Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia osoby,
która będzie pełniła funkcję kierownika budowy/robót nad realizacją przedmiotowego
zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami
i przepisami.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny
z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla
uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
4. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego
okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach
niniejszego postępowania przez Zamawiającego.5. Wykonawca dokona profesjonalnego i zgodnego z przepisami oznakowania miejsca
robót; oznakowanie to powinno być estetyczne, czytelne, wykonane z materiałów
odblaskowych; odpowiadać wymogom przepisów prawa budowlanego.
6. Wykonawca ma obowiązek utrzymania ładu i porządku na terenie wykonywania robót,
a po ich zakończeniu usunięcie poza teren ich wykonywania wszelkich urządzeń
tymczasowego zaplecza, oraz pozostawienie całego terenu robót czystego i nadającego
się do użytkowania.
7. W przypadku, gdy w dokumentach projektowych zostały wskazane nazwy, znaki
towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje,
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod
warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od
określonych w dokumentacji.
8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań
określonych w dokumentach przetargowych, Wykonawca zobowiązany jest do podania
wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty,
aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności
dokumentu.
9. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
budowlane od dnia odbioru tych robót.
IV. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY
1. Jedynym kryterium przyjętym przez Zamawiającego jest - CENA Brutto 100%.
2. Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty kryterium najniższej ceny.
V. SPOSÓB OBLICZANIA CENY
1. Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie
ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie
liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cenę
oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 Kodeksu
Cywilnego)
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające wprost z przedmiotu niniejszego postępowania, jak również w niej nie ujęte,
a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie
oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących
budowy i kosztów z tym związanych.
3. Wykonawca oblicza cenę brutto według stawki VAT obowiązującej w dniu składania
oferty.
4. Wskazany przedmiar i zakres robót służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu
zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia
ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić
Wykonawca na podstawie przedłożonej powyżej informacji lub pomiarów z natury.
Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
zamówienia.5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu
ofertowym" stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.
6. Cena ofertowa musi uwzględniać pełen zakres prac objętych zamówieniem oraz
dodatkowo obejmować wszystkie inne elementy składające się na przedmiot
zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności np.
ubezpieczenia, uporządkowanie terenu, prawidłowe oznakowanie, zabezpieczenie
prowadzonych robót oraz inne koszty związane z realizacją zadania.
W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków
wykonania zamówienia.
VI. FORMA OFERTY
1. Oferta winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona
i parafowana oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
2. Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom
określonym w niniejszym zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia może zostać zakończone bez dokonania
wyboru oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru
którejkolwiek oferty.
3. Kolejność otwierania ofert będzie zgodna z kolejnością rejestracji ich wpłynięcia do
Zamawiającego.
4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy), adresy Wykonawców oraz
zaoferowaną cenę.
5. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwieraniu ofert może wystąpić
do zamawiającego z wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia
ofert. Informacje te Zamawiający prześle niezwłocznie Wykonawcy.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom
bez otwierania koperty.
IX. WYMAGANE DOKUMENTY PRZY SKŁADANIU OFERTY
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 4

Uwagi:
DODATKOWE INFORMACJE DLA WYKONAWCY
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Zamawiający -
Gmina Iłowo-Osada, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada.
2) dane Wykonawców przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,3) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4) dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia procedury,
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy lub
osób wskazanych w ofercie i załącznikach,
6) w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) Wykonawca posiada:
1.7.a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.7.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
1.7.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
1.7.d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) Wykonawcy nie przysługuje:
1.8.a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.8.b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.8.c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania
się z Wykonawcami oraz w sprawie realizacji niniejszego zamówienia są: Anna
Rycombel tel. (23) 654 10 14 wew. 29, Grzegorz Żóralski tel.(23) 654 10 14 wew. 41.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.