mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja stropodachu budynku administracyjnego na oczyszczalni ścieków |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o ul. Pod Lasem 62 44-210 Rybnik powiat: Rybnik 695104304, 725202508, 32 4328072 mmalachowska@pwik-rybnik.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 695104304, 725202508 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ogłaszamy przetarg na: Termomodernizacja stropodachu budynku administracyjnego na oczyszczalni ścieków przy Ul. Rudzkiej w Rybniku - Orzepowicach Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja stropodachu dachu budynku administracyjnego na oczyszczalni ścieków przy Ul. Rudzkiej w Rybniku - Orzepowicach należącej do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku. 1.2. Ze względu na zawilgocenie oraz przecieki powierzchni elementów żelbetowej konstrukcji stropodachu, okrycia z papy oraz nierówności powierzchni dachu przewidziano wymianę wszystkich istniejących warstw pokrycia dachowego. Dodatkowo należy wykonać ocieplenie stropodachu poprzez warstwy ze styropianu. Po demontażu istniejącego pokrycia dachowego należy płyty dachowe oczyścić, odpylić oraz naprawić wszystkie uszkodzenia powierzchniowe betonu. Na oczyszczonym podłożu wykonać: - szlichtę cementową wyrównującą powierzchnię, - warstwę wentylacyjną z papy asfaltowej wentylacyjnej, - termoizolację z płyt styropianowych 5cm, - termoizolację z płyt styropianowych jednostronnie oklejonych papą podkładową o gr.10cm (układanie warstw na przekładkę w celu zmniejszenia mostków termicznych), - papę podkładową samoprzylepną, - papę nawierzchniową termozgrzewalną, - kominki wentylacyjne montowane bezpośrednio na papie wentylacyjnej(1szt./20m2). Rynny i rury spustowe wymienić na nowe z PVC, o przekrojach takich, jak elementy rozebrane. Rynny spustowe wprowadzić do istniejących wpustów kanalizacji deszczowej. Obróbki blacharskie należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 0,7mm. Istniejące wentylatory dachowe zamontować po wykonaniu prac, pozostałe elementy wentylacyjne wymienić na nowe wykonane z PVC o średnicach jak istniejące. Należy wykonać nową instalację odgromową dachu wraz ze zwodami pionowymi do złączy kontrolnych. Zakończenie prac przy instalacji odgromowej winno być potwierdzone pozytywnym protokołem z pomiarów rezystancji instalacji odgromowej wykonanej przez uprawnioną osobę. Po stronie Wykonawcy pozostaje utylizacja powstałych podczas prac odpadów. Przedmiotowe prace wykonać zgodnie z załączonym obmiarem stanowiącym załącznik nr 6. 1.3. Wymagania techniczne: a) Papa asfaltowa wentylacyjna: - grubość 2,1mm +/- 5% - średnica otworów 40mm +/-5% - perforacja papy min.12% b) Płyta styropianowa EPS 100 036 5cm: - wytrzymałość na zginanie BS 150, min. 150kPa, - naprężenie ściskające przy 10% odkształceniu względnym CS(10) 100, min. 100kPa - klasa reakcji na ogień E - współczynnik przewodzenia ciepła max. 0,36 W/mK c) Płyta styropianowa jednostronnie oklejona papą podkładową EPS 100 036, 10cm: - wytrzymałość na zginanie BS 150, min.150kPa - naprężenie ściskające przy 10% odkształceniu względnym CS(10)100, min. 100kPa - klasa reakcji na ogień E - współczynnik przewodzenia ciepła max. 0,036 W/mK - jednostronnie oklejona papą podkładową d) Papa asfaltowa samoprzylepna - grubość min. 2mm +/- 0,2mm - giętkość w niskich temperaturach min.-10°C - wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż/poprzek (N/50mm): 500 +/-150, 300 +/-150 - wkład welon szklany e) Papa termozgrzewalna wierzchniego krycia-szara: - grubość min.5.2mm +/- 0,2mm - giętkość w niskich temperaturach min.-25°C - wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż/poprzek (N/50mm): 900+/- 200, 900+/- 200 -wkład włóknina poliestrowa 250g/m2 Wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. 1.4. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie m. in: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszą specyfikacją, obmiarem oraz sztuką budowlaną 2) realizacja wszelkich robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z zachowaniem warunków p.poż. i bhp, 3) stosowanie materiałów posiadających wymagane świadectwa i atesty, 4) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stosowanie się do zaleceń, uwag Zamawiającego, 5) uzyskanie akceptacji Zamawiającego co do zastosowanych materiałów, 6) dbanie o należyty porządek na terenie budowy, zabezpieczenie terenu robót budowlanych z zachowaniem najwyższej staranności, 7) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, 8) przekazanie Zamawiającemu, pełnej listy pracowników biorących udział w realizacji przedmiotowego zadania, 9) bieżąca utylizację odpadów pochodzących z prowadzonych prac i dostarczenie Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów, 10) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji pomiarów instalacji odgromowej, 11) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, 12) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 13) prowadzenie pełnej dokumentacji budowy, w tym wewnętrznego dziennika budowy sposób umożliwiający odtworzenie chronologii zdarzeń zachodzących w czasie trwania prac budowlanych, 1.5. Zamawiający wymaga aby: a) Pracownicy Wykonawcy biorący udział w realizacji przedmiotowego zamówienia wyposażeni byli w środki ochrony indywidualnej (m.in. hełmy, okulary ochronne, rękawice) oraz wykonywali przedmiot umowy w ubraniach roboczych. b) Pracownicy Wykonawcy każdorazowo przy wejściu na teren prowadzonych prac oraz przy jego opuszczeniu dokonywali rejestracji w systemie RCP za pomocą przekazanych przez Zamawiającego kart. 1.6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na pracującej i czynnej oczyszczalni ścieków. W tym celu Wykonawca zorganizuje prace w sposób niezakłócający prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni. 1.7. Strony zgodnie ustalają, że osoby trzecie związane z realizacją przedmiotowego zamówienia (np. w związku z ustaleniami technicznymi) będą mogły przebywać na terenie prowadzonych prac jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody przedstawiciela Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż każdorazowo taki pobyt będzie ewidencjonowany w odpowiednim rejestrze Zamawiającego. Osoby przebywające na terenie prowadzonych prac muszą posiadać identyfikator, a jeżeli wymagają tego przepisy prawa, również środki ochrony indywidualnej 1.8. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Niezależnie od udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty bezusterkowego, odbioru końcowego co zostanie potwierdzone spisaniem protokołu odbioru końcowego. Otwarcie ofert: 7. Otwieranie ofert. 7.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.05.2024r. o godz. 1200 w siedzibie Zamawiającego w Rybniku przy Ul. Pod Lasem 62. 7.2. Otwarcie ofert jest jawne. Oferty wniesione po terminie wyznaczonym do składania ofert nie są otwierane. Składanie ofert: .1 Składanie ofert. Oferty należy składać w terminie do dnia 29.05.2024 r. do godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego w Rybniku przy Ul. Pod Lasem 62. Miejsce i termin realizacji: 1.9 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 20.09.2024 r. Wymagania: 1.9. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji w terenie celem szczegółowego zapoznania się z zakresem prac objętych przedmiotem zamówienia. Wizję w terenie przeprowadza się po uprzednim ustaleniu telefonicznym z Zamawiającym (Pan Marcin Mańka tel. 695104304 lub Pani Weronika Maziarczyk tel. 725202508). Potwierdzeniem przeprowadzenia wizji jest oświadczenie (podpisany załącznik nr 5), które Wykonawca dołączy do swojej oferty. Rozdział 2. Instrukcja dla Wykonawcy 2. Przygotowanie ofert. 2.1. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej, w języku polskim i odpowiadać na przedstawione kwestie związane z przetargiem. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. 2.2. Oferta powinna być zszyta (spięta) w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. 2.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Oferty zawierające propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych oraz oferty częściowe nie będą rozpatrywane. 2.4. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela/i Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela/i Wykonawcy. 2.5. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę (np. odpisu z rejestru sądowego, umowy spółki). 2.6. Wszystkie strony oferty powinny być zaparafowane przez osobę/y podpisującą ofertę. Każda strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami w prawym górnym rogu. 2.7. Poprawki dokonywane w ofercie muszą być jednoznaczne, czytelne i zrozumiałe oraz parafowane przez osobę/y podpisującą całą ofertę - w przeciwnym wypadku informacje poprawione, przekreślone lub nieczytelne będą traktowane jako brak odpowiedzi 2.8. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej i nieprzeźroczystej kopercie, oznaczonej następująco: a) adresat: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Pod Lasem 62 44 - 210 Rybnik b) zawartość: Oferta na termomodernizacja stropodachu budynku administracyjnego na oczyszczalni ścieków przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Orzepowicach c) Wykonawca: nazwa i adres firmy d) dopisek: Nie otwierać przed: 29.05.2024r. godz. 1100 2.9. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Zmiany te muszą zostać przygotowane i oznaczone tak jak oferta, dodatkowo koperta ta powinna zostać oznaczona określeniami "ZMIANA" lub "WYCOFANIE". 2.10. Oferty złożone po terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez ich otwierania. 2.11. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty, a Zamawiający w każdym przypadku nie będzie ponosił zobowiązań ani odpowiedzialności z tym związanych. 3. Niniejszy przetarg otwarty jest dla Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: o są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi; o posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia; o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia; o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; o w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali: co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące termomodernizacje budynków o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100 PLN) (w przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji); o posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN) (franszyza redukcyjna w wysokości nie większej niż 1000 zł) ważne w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. W/w polisę Wykonawca będzie posiadał również w okresie obowiązywania gwarancji; o nie posiadają zaległości wobec Urzędu Skarbowego; o nie posiadają zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; o w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą stosować materiały pochodzące od dostawców zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dokona pisemnej akceptacji dostawców po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało pisemne udokumentowanie pochodzenia dostaw w/w materiałów od wskazanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego dostawców. Zamawiający nie dopuszcza udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym Wykonawców chcących realizować przedmiot zamówienia w formie konsorcjum. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w niniejszym postępowaniu przetargowym. 4. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków. Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami specyfikacji. Zamawiający wymaga aby przedstawione dokumenty były złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć każdą stronę kserokopii dokumentu. Zamawiający wskazuje, iż z uwagi na fakt, iż postępowanie prowadzone jest w postaci papierowej wymaga się aby wszystkie dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć każdą stronę kserokopii dokumentu. W przypadku dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów w jednej z następujących form: -dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej wraz z nośnikiem zawierającym plik z przedmiotową dokumentacją umożliwiający Zamawiającemu weryfikacje dokumentu. Zamawiający informuje, iż nośnik nie będzie podlegał zwrotowi LUB -dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy LUB - dokumentów zawierających kwalifikowany podpis elektroniczny w wersji papierowej wraz z dokumentem (np. raportem z weryfikacji, certyfikatem itp.) potwierdzającym autentyczność dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz ze wskazaniem osób lub podmiotów, które podpisały przedmiotowy dokument. Kompletna oferta powinna zawierać: o wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 3; o wzór umowy; o wzór oświadczenia (załącznik nr 5 - Wymagania dla podwykonawców z zakresie BHP, P.POŻ. I OCHRONY ŚRODOWISKA); o kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej; o referencje Wykonawcy potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące termomodernizacje budynków o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 PLN) o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. o oświadczenia, iż polisa ubezpieczeniowa zostanie przedłużona na kolejny okres 12 miesięcy (jeżeli polisa jest wystawiona na okres krótszy niż termin realizacji umowy), o oświadczenie, iż polisa ubezpieczeniowa zostanie przedłużona co najmniej o okres udzielonej gwarancji w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę: o aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; o oryginał (lub kopia notarialnie poświadczona) upoważnienia do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. o Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do przedłożenia umowy Spółki Cywilnej. Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: o Oświadczenie o cenie (Załącznik Nr 1) o Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 2) 5. Kryteria oceny. Cena 100% 5.1.Przy wyborze podmiotu do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania PWiK Sp. z o.o. będzie się kierowało ceną i spełnieniem warunków określonych w niniejszej specyfikacji. 5.2. Przy ocenie wysokości proponowanej ceny Zamawiający zastrzega sobie badanie jej realności uwzględniając przepisy ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 ) oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm). 5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą/cami, którzy złożą ofertę/y. W ramach negocjacji Wykonawca nie może przedłożyć oferty mniej korzystnej dla Zamawiającego niż ta złożona pierwotnie. 5.4. Przyjęta przez Zamawiającego cena ofertowa nie podlega zmianie i waloryzacji do końca realizacji przedmiotu zamówienia. 6.2 Okres ważności ofert. Oferty pozostaną ważne do dnia 31.07.2024 r. 7.3. Przy odczytywaniu ofert Zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny. 7.4. Komisja ocenia oferty najpierw pod względem formalnym. 7.5. Zamawiający poprawi oczywiste błędy i pomyłki. 7.6. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, jeżeli Wykonawca: 1) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał zamówienia, wykonał je nienależycie lub bezpodstawnie odstąpił od jego wykonania, 2) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie przystąpił do podpisania umowy, 3) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania na wezwanie Zamawiającego nie uzupełnił braków w złożonej ofercie w innych postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego (PWiK Sp. z o.o. w Rybniku); 4) w terminie 12 miesięcy przed terminem złożenia ofert wypowiedział umowę zawartą z Zamawiającym. 5) pozostaje w bieżącym sporze sądowym z Zamawiającym. 7.7. Jeżeli złożona zostanie tylko jedna ważna oferta lub tylko jedna spośród ofert złożonych będzie ofertą ważną to Zamawiający może udzielić zamówienia Wykonawcy, który złożył taką ofertę. 7.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, o czym poinformuje pisemnie Wykonawców. 7.9. Zamawiający o wyborze oferty poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty. 8.3. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania będą udzielane w formie pisemnej po uprzednim otrzymaniu od uczestnika/ów postępowania stosownego zapytania na piśmie (w tym faksem) najpóźniej do dnia 22.05.2024r. 8.4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć jednocześnie termin składania ofert, aby umożliwić Wykonawcom przygotowanie oferty z uwzględnieniem wprowadzonych zmian i modyfikacji. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców. 8.5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia faktu otrzymania zawiadomienia i innych informacji przesłanych przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną. 8.6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia oględzin miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia po uprzednim ustaleniu telefonicznym z Zamawiającym (Pani Marcin Mańka nr tel. 695 104 304 lub Panią Weroniką Maziarczyk nr tel. 725 202 508). 9. Zawarcie umowy 9.1. W terminie określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedłoży Zamawiającemu umowę zgodną ze wzorem umowy wraz z potwierdzeniem wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Należy je wnieść przed zawarciem umowy, w formie pieniężnej, przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP: 41 1020 2472 0000 6202 0018 5801. 9.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w swojej ofercie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. 9.3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Uwagi: Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku przy ul. Pod Lasem 62, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000101637, będące podatnikiem VAT i posiadające numer identyfikacji NIP: 642?26?64?990. 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: telefon: (0-32) 43 28 089 e-mail: iod@pwik-rybnik.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz w celu zawarcia umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby mające dostęp do dokumentacji przetargowej oraz osoby uczestniczące w realizacji umowy. 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat lub dane przetwarzane są do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego (w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora) 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania 7) PWiK Sp. z o.o. zapewnia Pani/Panu wypełnienie wszystkich praw osób fizycznych wynikających z RODO, w szczególności z prawa dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, ma Pani/ Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych 9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odmową udziału w postępowaniu. Klauzula wyłączająca stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych Na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno- prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz. 1666 z póżn.zm) Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, określonych w/w ustawą. Kontakt: 8. Uprawnieni do udzielania informacji. 8.1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Monika Małachowska tel. 32 4328072, e-mail: mmalachowska@pwik-rybnik.pl Dorota Godziek tel. 32 4328072, e-mail: dgodziek@pwik-rybnik.pl 8.2. Zapytania dotyczące zamówienia należy kierować na piśmie - nr faksu 32/4328072, e - mail jak wyżej od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 14.00 oraz w piątki w godzinach od 07.00 do 12.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024