Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zimowe i letnie oczyszczanie ulic |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy al. Krakowska 257 02-133 Warszawa powiat: Warszawa Telefon: 48 224434300 wlochy.wzp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/152229/notice/public/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 48 22443430 |
Termin składania ofert: | 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zimowe i letnie oczyszczanie ulic z podziałem na 2 części Przedmiotem zamówienia w części I jest prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2024/2025. Przedmiotem zamówienia w części II jest prowadzenie letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2025. Zamawiający przewiduje w postępowaniu zastosowanie art. 139 ustawy Pzp. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: CZĘŚĆ I - Zimowe oczyszczanie ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w roku 2024/2025 Opis: 11.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2024/2025 11.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 11.2.1. zimowego mechanicznego utrzymania ulic na terenie Dzielnicy Włochy, 11.2.2. zimowego ręcznego oczyszczania chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych (ze skutkiem odśnieżenia, zlikwidowania śliskości i ew. usunięcia śniegu) . 11.2.3. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% wartości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym . Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / przewidywanej ilości zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1 umowy. 11.5. Zgodnie z § 6 ust. 4 Projektowanych postanowień umowy, Wykonawca podczas realizacji zamówienia w części ,,zimowego ręcznego oczyszczania chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych (ze skutkiem odśnieżenia, zlikwidowania śliskości i ew. usunięcia śniegu)" zobowiązany jest spełniać obowiązki wynikające z przepisów o elektromobilności i paliwach alternatywnych, tj. zapewnić 30 % udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji do weryfikacji powyższego wymogu poprzez żądanie w wyznaczonym terminie: wykazu pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia lub stosownego oświadczenia Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić także dowód rejestracyjny pojazdu. 13. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówień publicznych) - 13.1. Wymagania dla CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA. 13.1.1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. osoby/osobę wykonujące czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z zimowym mechanicznym utrzymaniem ulic oraz zimowym ręcznym oczyszczaniem chodników, zatok parkingowych oraz przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Włochy, określonych w kosztorysie ofertowym. 13.1.2. Wykonawca zobowiązuje podwykonawcę do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wewnętrzny identyfikator: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90620000 Usługi odśnieżania, 90630000 Usługi usuwania oblodzeń, 90914000 Usługi sprzątania parkingów Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: CZĘŚĆ II - Letnie oczyszczanie ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2025 Opis: 12.1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie letniego oczyszczania ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w roku 2025. 12.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: 12.2.1. Letniego mechanicznego oczyszczania (zamiatania wraz z wywożeniem zebranych nieczystości) jezdni, pasa przykrawężnikowego i bezpiecznika ulic lokalnych, chodników, zatok parkingowych oraz przejść na terenie Dzielnicy Włochy, 12.2.2. Letniego ręcznego oczyszczania (zamiatania i usuwania przerostów trawy i chwastów oraz innych nieczystości wraz z wywozem) z terenów objętych umową. 12.2.3. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% wartości prac przewidzianych w kosztorysie ofertowym . Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / przewidywanej ilości zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 4 ust.1 umowy. 12.5. Zgodnie z § 7 ust. 4 Projektowanych postanowień umowy, Wykonawca podczas realizacji zamówienia dotyczącej ,,Letniego ręcznego oczyszczania (zamiatania i usuwania przerostów trawy i chwastów oraz innych nieczystości wraz z wywozem) z terenów objętych umową zobowiązany jest spełniać obowiązki wynikające z przepisów o elektromobilności i paliwach alternatywnych, tj. zapewnić 30 % udział pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji do weryfikacji powyższego wymogu poprzez żądanie w wyznaczonym terminie: wykazu pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia lub stosownego oświadczenia Wykonawcy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek przedstawić także dowód rejestracyjny pojazdu. 13. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówień publicznych) - 13.2. Wymagania dla CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA. 13.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. osoby/osób wykonujących czynności polegające na prowadzeniu prac związanych z letnim oczyszczaniem jezdni, chodników, zatok parkingowych i przejść. na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy określonych w kosztorysie ofertowym. 13.2.2. Wykonawca zobowiązuje podwykonawcę do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonują wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wewnętrzny identyfikator: CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Główna klasyfikacja (cpv): 90610000 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 90914000 Usługi sprzątania parkingów CPV: 90610000, 90620000, 90630000, 90914000 Dokument nr: 290499-2024, PN.12.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 14/06/2024 10:15:00 (UTC+2) Miejsce: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/152229/notice/public/details Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje: 31/05/2024 Adres dokumentów zamówienia: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/152229/notice/public/details Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: Platforma Marketplanet Adres URL: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/152229/notice/public/details Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 14/06/2024 10:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 5 Miesiące Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy Numer rejestracyjny: NIP: 5252248481 Adres pocztowy: al. Krakowska 257 Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-133 Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych E-mail: wlochy.wzp@um.warszawa.pl Telefon: 48 224434300 Adres strony internetowej: http://wlochy.um.warszawa.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2024