Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty remontowe pomieszczeń dydaktycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty remontowe pomieszczeń dydaktycznych

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Nr 3 im. Tadeusza Rylskiego
ul. Warszawska 20
35-205 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Te1.017 7483112
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: Te1.017 7483112
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na: ,,Roboty remontowe pomieszczeń dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Rzeszowie".
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Prace remontowe będą prowadzone w budynku szkolnym ,,A" Zespołu Szkół nr 3 im. Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie, Ul. Warszawska 20.
2. Zamawiający zachęca do wizji lokalnej i obmiaru z natury (pon. - piątek w godz.ch 8:00-14:00 ) w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i dokonania niezbędnych pomiarów każdego pomieszczenia dydaktycznego oraz wyceny dla każdego pomieszczenia dydaktycznego odrębnie koniecznego do prawidłowej wyceny wartości oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji częściowego zamówienia oraz wyboru kolejności oraz zakresu prowadzonych prac remontowanych pomieszczeń dydaktycznych.
4. Dokładna ilość oraz zakres prowadzonych prac przeznaczonych do remontu pomieszczeń dydaktycznych możliwa będzie po oszacowaniu i zapoznaniu się z cenami podanymi w złożonych ofertach.
5. Po analizie złożonych ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru na wykonanie częściowe wybranych przez Zamawiającego pomieszczeń dydaktycznych w których zostaną przeprowadzone prace remontowe zgodnie z załącznikiem la do umowy.
6. Prace muszą być prowadzone zgodnie ze: sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz zapisami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym oraz umowie.
7. Zakup i dostawa materiałów oraz przedstawienie atestów po stronie Wykonawcy.
8. Kolorystyka farb, rodzaj i kolor płytek posadzkowych oraz nakładek parapetowych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
9. Wykonawca przygotowuje pomieszczenia do robót remontowych poprzez: wyniesienie/wniesienie mebli, wyposażenia, sprzętu, zabezpiecza folią i taśmami okna, drzwi, kontakty, gniazdka, lampy, itp.
10. Uporządkowanie pomieszczeń po wykonanych pracach wraz z wywozem odpadów budowlanych i poddanie utylizacji zgodnie z przepisami ustawy z 14 grudnia 2012 roku (z późniejszymi zmianami) o odpadach po stronie Wykonawcy.
11. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamawianych robót w stosunku do podanego zakresu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie występował z roszczeniami z tytułu niepełnego zrealizowania zamówienia oraz niewykorzystania pełnej wartości oferty.
12. W trakcie przygotowania oferty należy przyjąć następujący zakres prac do wykonania:
12.1 Pracownia chemiczna nr 1 na paterze budynku A o wymiarach 10.50 m x 6.00 m x 3.10 m
> wykonanie konstrukcji z profili metalowych oraz montaż płyt gipsowo-kartonowych na zabudowę rur co.,
> zamontowanie z zabudowie plastikowych drzwiczek przy zaworach co.
> wymiana parapetów okiennych na parapety/ nakładka z tworzywa sztucznego,
> obróbka wewnętrznych szpaletów okiennych,
> zabudowa wnęki drzwiowej płytą gipsowo-kartonową wraz z szpachlowaniem,
> maskowanie łączeń siatką zbrojoną między płytami a istniejącymi ścianami nośnymi,
> usunięcie zbędnych elementów wystających ze ścian,
> usunięcie betonowej półki ze ściany,
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie wewnętrznych ścian, sufitu farbą emulsyjną,
> dwukrotne malowanie lamperii, rurek co., grzejników, drzwi wewnętrznych farbą olejną w kolorze ściany,
> demontaż płytek na ścianie przy zlewozmywakach i położenie nowych wraz z fugowaniem,
12.2 Magazyn chemiczny pracowni chemicznej nr 1 o wymiarach 2.80 m x 6.00 m x 3.10 m
> wykonanie konstrukcji z profili metalowych oraz montaż płyt gipsowo-kartonowych na zabudowę rur co.,
> zamontowanie z zabudowie plastikowych drzwiczek przy zaworach co.,
> wymiana parapetu okiennego na parapet/ nakładka z tworzywa sztucznego,
> obróbka wewnętrznego szpaletu okiennego,
> zabudowa wnęki drzwiowej płytą gipsowo-kartonową wraz z szpachlowaniem,
> maskowanie łączeń siatką zbrojoną między płytami a istniejącymi ścianami nośnymi,
> usunięcie zbędnych elementów wystających ze ścian,
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie wewnętrznych ścian, sufitu farbą emulsyjną,
> dwukrotne malowanie lamperii, rurek co., grzejnika farbą olejną w kolorze ściany,
> demontaż płytek na ścianie przy zlewozmywakach i położenie nowych wraz z fugowaniem,
> demontaż parkietu i położenie płytek na posadzce wraz z fugowaniem
> położenie cokolika z płytek wraz z fugowaniem.
12.3 Myjnia chemiczna pracowni chemicznej nr 1 o wymiarach 2.60 m x 1.90 m x 3.10 m
> przełożenie wyłącznika światła z pomieszczenia na korytarz,
> usunięcie zbędnych elementów wystających ze ścian,
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie wewnętrznych ścian, sufitu farbą emulsyjną,
> dwukrotne malowanie lamperii, drzwi wewnętrznych,
> przygotowanie podłoży powierzchni pod układanie płytek,
> położenie płytek na posadzce wraz z fugowaniem,
> położenie cokolika z płytek wraz z fugowaniem,
> demontaż płytek na ścianie przy zlewozmywakach i położenie nowych wraz z fugowaniem,
12.4 Pokój wagowy pracowni chemicznej nr 1 o wymiarach 2.60 m x 2.40 m x 3.10 m
> wykonanie konstrukcji z profili metalowych oraz montaż płyt gipsowo-kartonowych na zabudowę rur co.,
> zamontowanie z zabudowie plastikowych drzwiczek przy zaworach co.,
> wykonanie ścianki oddzielającej pomieszczenie zaplecza od korytarza z płyty gipsowo-kartonowej (0.97m x 2.60m)
> obustronne szpachlowanie wykonanej ścianki,
> maskowanie łączeń siatką zbrojoną między płytami a istniejącymi ścianami nośnymi,
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie ścian, sufitu wewnętrznych farbą emulsyjną, malowanie lamperii, rurek co., grzejnika,
> demontaż parkietu i położenie płytek na posadzce wraz z fugowaniem,
> położenie cokolika z płytek wraz z fugowaniem,
12.5 Korytarz miedzy myjnią chemiczna a pokojem wagowym o wymiarach 2.60 m x 1.14 m x 3.10 m
> demontaż parkietu i położenie płytek na posadzce wraz z fugowaniem,
> ułożenie cokolika z płytek wraz z fugowaniem,
> usunięcie zbędnych elementów wystających ze ścian elementów,
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie ścian, sufitu wewnętrznych farbą emulsyjną,
> dwukrotne malowanie lamperii, drzwi wewnętrznych,
> zamontowanie lampy oświetleniowej wraz z wyłącznikiem,
> dopasowanie drzwi przesuwnych po położeniu płytek.
12.6 Pracownia szkolna nr 7 na paterze budynku A o wymiarach.
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie sufitu i ścian wewnętrznych farbą emulsyjną,
> dwukrotne malowanie lamperii, rurek co. farbą olejną w kolorze ściany,
12.7 Pracownia językowa nr 7a na paterze budynku A o wymiarach.
> przygotowanie powierzchni ścian i sufitu ( uzupełnienie ubytków, równanie nierówności) pod malowanie,
> gruntowanie podłoży ścian, sufitu środkiem impregnacyjno-wzmacniającym,
> dwukrotne malowanie sufitu i ścian wewnętrznych farbą emulsyjną,
> dwukrotne malowanie lamperii, rurek co., grzejników farbą olejną w kolorze ściany,
> uzupełnienie ubytków/luk w parkiecie,
> szlifowanie/cyklinowanie parkietu,
> trzykrotne lakierowanie parkietu lakierem bezbarwnym, odpornym na ścieranie.
> demontaż i montaż listew przypodłogowych - listwa PCV cokołowa z okleiną drewnopodobną,
> wykonanie zabudowy gniazdek elektrycznych.
Przy planowaniu robót w pomieszczeniach należy uwzględnić drobne przeróbki instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, internetowej itp., które mogą pojawić się w trakcie wykonywanych robót.

Dokument nr: KG.260.7.2024

Składanie ofert:
IV. Miejsce i termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dna 28.05.2024 roku do godz. 15:00 na adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie, Ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów pokój 108 (sekretariat) z dopiskiem ,,Roboty remontowe pomieszczeń dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Rzeszowie" oraz ,, Nie otwierać do godz. 15:00 dnia 28.05.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia do dnia 12.08 2024 roku. Prace remontowe będą wykonywane w dni robocze w godz.ch 7:00 - 16:00. Ostateczny termin wykonania robót zostanie określony w zawartej umowie z wykonawcą.

Wymagania:
II. Warunki realizacji zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny określonej w ofercie w okresie realizacji umowy.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu sporządzoną w języku polskim.
III. Okres gwarancji;
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był 36-miesięcznym okresem gwarancji, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego stwierdzonego protokołem odbioru bez uwag i zastrzeżeń.
2. Gwarancja obejmuje wszystkie usterki, wady oraz uszkodzenia wykryte podczas poprawnego użytkowania.
3. Gwarant zobowiązany jest do usunięcia wskazanych przez Zamawiającego wad/usterek.
4. Uprawnienia przysługujące Zamawiającemu z tytułu gwarancji nie wyłączają uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady/usterki wynikające z warunków Zapytania Ofertowego oraz przepisów Kodeksu Cywilnego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający umieści informację na stronie BIP Miasta Rzeszowa o wynikach postępowania.
3. Przesłanie informacji o wyborze oferty nie jest traktowane jako zawarcie umowy. Zawarcie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyn w każdym czasie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji części zapytania.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
8. Oferty nadesłane po terminie oraz zawierające braki formalne nie będą rozpatrywane.
9. Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt złożenia ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet jeśli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca w składanej ofercie musi umieścić:
1.1. Formularz ofertowy wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osoby upoważnione,
1.2. Kosztorys ofertowy podpisany i opieczętowany przez osoby upoważnione,
1.3. Załącznik nr la,
1.4. Projekt umowy podpisany i opieczętowany przez osoby upoważnione,
1.5. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych podpisaną i opieczętowaną przez osoby upoważnione.
VII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierowa) się następującymi kryteriami: cena oferty 100% Zamawiający dokona oceny wg następującego sposobu: Kryterium Cena - waga 100
C najn
Pc =..............x 100 pkt
Cbad
Pc - liczba punktów w zakresie ceny
Cnajn-najniższa cena spośród złożonych ofert
Cbad-cena badanej oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.