mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana i montaż wodomierzy ze zdalnym odczytem |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd RTBS "Administrator" Sp. z o.o ul. Waryńskiego 16A 26-600 Radom powiat: Radom tel: 48 384 65 07, 09, tel. 48 384 65 08 wew. 125, tel/fax: 48 362 73 02, tel. 606 951 500 sekretariat@rtbs.eu |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 48 384 65 07, 0 |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości Wspólnej przy ulicy: Sienkiewicza 3 w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na: Wymiana i montaż wodomierzy ze zdalnym odczytem w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości Wspólnej przy ulicy Sienkiewicza 3 w Radomiu 1. Przedmiot zamówienia: DOSTAWA i wymiana ok. 26 szt. wodomierzy - wszystkie z odczytem radiowym - dla lokali mieszkalnych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Sienkiewicza 3 w Radomiu. W lokalach, w których brak wodomierza lub poprzednie urządzenie było zamontowane przy pomocy ,,obieganki" należy uwzględnić montaż pierwotny (1 lokal bez wodomierzy). Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji ,,obieganek" oraz sprawdzenia poprawności funkcjonowania urządzeń w każdym lokalu. Wykonawca zobowiązany jest do spisania protokołu z montażu, sprawdzenia poprawności funkcjonowania urządzeń i plombowania wodomierzy. Składanie ofert: 4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie zarządcy tj. RTBS ,,Administrator" Sp. z o.o, ADM-2. przy Ul. Waryńskiego 16a Sekretariat I p. w godz. 7:30-15:30 Termin złożenia ofert do dnia 31.05.2024 r. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: Rok 2024 Wymagania: II. INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE 2. Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem 2.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ofertę cenową na przedmiot zamówienia po uprzednim uzgodnieniu robót z pracownikami działu technicznego ADM-2 2.3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata, urządzenia 5 lat. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót. 2.4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonanie zamówienia. 2.5. Zamawiający zobowiązuje Składającego ofertę do przedłożenia referencji w przedmiocie zamówienia lub podobnym od minimum dwóch firm (nie wliczając RTBS ,,Administrator" oraz zarządzanych przez Spółkę Wspólnot Mieszkaniowych). 5. Uwagi: Wszelkich niezbędnych informacji na temat zakresu robót można uzyskać w siedzibie zarządcy RTBS ,,Administrator" Sp. z o.o ul. Waryńskiego 16A tel. 48/384 65 08 wew.125 Kontakt: Osoba do kontaktu w sprawie; insp. ds. tech. ADM-2-Tomasik Maciej tel. 606 951 500 |
© eurobudowa.pl 2004-2024