mazowieckie (Młodzieszyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd RTBS "Administrator" Sp. z o.o ul. Waryńskiego 16A 26-600 Radom powiat: Radom tel: 48 384 65 07 / 48 384 65 08 / 48 384 65 09 tel/fax: 48 362 73 02 sekretariat@rtbs.eu |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 48 384 65 07 / |
Termin składania ofert: | 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego ,,Administrator" sp. z o. o. w Radomiu przy ulicy Waryńskiego 16A działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości Wspólnej przy ulicy: Okulickiego 82 zaprasza do złożenia oferty na: Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomości INWESTOR Wspólnota Mieszkaniowa przy Ul. Okulickiego 82 w Radomiu, Przedmiot zamówienia: Budynek pięciokondygnacyjny, pięcioklatkowy, podpiwniczony. Zakres obejmuje czynności wykonane: Codziennie ( poniedziałek - piątek ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 zamiatanie i zmywanie klatek schodowych w wiatrołapie i na parterze każdej klatki, mycie drzwi wejściowych do budynku (szyby, ramy), odkurzanie mat wejściowych, czyszczenie kratek przed wejściami do klatek, opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się przed klatkami. Jeden raz w tygodniu, każdy piątek lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. mycie całych klatek schodowych, Dwa razy w tygodniu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. zamiatanie całych klatek schodowych, usuwanie kurzu i pajęczyn z parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych oraz gablot, mycie balustrad. Dwa razy w miesiącu lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1. mycie drzwi do piwnicy, suszarni, wózkowni oraz innych pomieszczeń gospodarczych, Raz w miesiącu ( ostatni tydzień miesiąca ) w godz.ch od 07:00 do 12:00 lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. 1. usuwanie z klatek schodowych, korytarzy piwnicznych i pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańców porzuconych mebli, sprzętów i innych odpadów niepodlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady po uzgodnieniu z ADM-1, 2. zamiatanie posadzki w korytarzach piwnicznych. Dwa razy w roku lub częściej jeżeli zajdzie taka potrzeba. mycie okien na klatkach schodowych oraz w pomieszczeniach wspólnych, mycie lamperii. Sprzątanie obejmuje także wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu po wykonanym remoncie, usunięciu awarii i malowaniu. Według potrzeb. doręczanie właścicielom/lokatorom lokali zawiadomień seryjnych (np. informacji o podwyżkach, rozliczeniach), wywieszanie i zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień w budynkach po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków itp. wywieszonych bez zgody Zamawiającego, wywieszanie flag, dokonywanie w razie potrzeby dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w częściach wspólnych budynku, usuwanie ulotek i naklejek z części wspólnych nieruchomości ( drzwi, okna, parapety, korytarze, rury spustowe itp. ) wywieszonych bez zgody Zamawiającego lub po upływie okresu, na który zostały wywieszone. Opieka i serwisowanie dekoracji roślinnej: przycinka drzew i krzewów (dwa razy w roku), koszenie trawy 7 razy w sezonie, na bieżąco wyrywanie chwastów z rabat kwiatowych, żywopłotów, ciągów pieszych wokół budynku, opasek betonowych, usuwanie z terenów zielonych skoszonej trawy oraz innych zanieczyszczeń powstałych w wyniku zniszczenia lub wyschnięcia roślin, zasilanie trawą (uzupełnianie ubytków trawy) materiałem dostarczanym przez Zamawiającego. Śmietniki, place postojowe kontenerów i pojemników: zamiatanie raz dziennie, sprzątanie obejmujące wszystkie niezbędne czynności przywrócenia normalnego stanu. Na bieżąco: zamiatanie chodników oraz usuwanie z chodników błota i odpadów oraz gromadzenie odpadów w miejscu do tego przeznaczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymywanie czystości i porządku na trawnikach, miejscach do parkowania, dojeździe do parkingu, chodnikach, poprzez zamiatanie i grabienie nieczystości, w tym usuwanie odpadów podlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady, usuwanie chwastów i traw ze ścieżek oraz terenów wybrukowanych, w okresie jesieni i wiosny grabienie i usuwanie zgrabionych liści, w okresie opadów śniegu i występowania gołoledzi, także w soboty, niedziele i święta: odśnieżanie chodników, dojść do klatek schodowych i lokali użytkowych, usuwanie na tych terenach śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie ich piaskiem w zależności od warunków atmosferycznych w sposób całkowicie zabezpieczający przed poślizgiem (sól i piach wykonawca dostarcza we własnym zakresie), usuwanie lodu ze wszystkich schodów, 6. uprzątnięcie terenów po zimie, Niezwłocznie: uporządkowanie na żądanie Zamawiającego wskazanych pomieszczeń wspólnych, poprzez usunięcie z tych pomieszczeń odpadów, w tym odpadów niepodlegających gromadzeniu w pojemnikach na odpady, zgłaszanie do administratora budynku nt.: zaistniałych usterek, awarii, dewastacji (np. uszkodzeń pojemników na odpady), kradzieży, itp. mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo zdrowia i życia ludzi i zwierząt, stwierdzenia faktu niewykonania obowiązków przez jednostki (przedsiębiorstwa) zajmujące się konserwacją, oczyszczaniem i wywozem nieczystości stałych i płynnych, naruszania przez mieszkańców regulaminu porządkowego domowego. Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie RTBS"Administrator"Sp. z o.o. w Radomiu przy ul. Starowolskiej 11A, parter Biuro Obsługi Klienta do dnia 31.05.2024r. z dopiskiem: ,,SPRZĄTANIE -Okulickiego 82" Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Na czas nieokreślony od 01.08.2024r. Wymagania: Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 2.2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonania zamówienia. Kontakt: osoba do kontaktów Monika Kozłowska - Administrator Nieruchomości. tel. (48) 384-65-86 wew 310 |
© eurobudowa.pl 2004-2024