Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
805z dziś
6905z ostatnich 7 dni
26078z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie rozgraniczenia działki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie rozgraniczenia działki

Data zamieszczenia: 2024-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu
Plac Wolności 25
42-440 Ogrodzieniec
powiat: zawierciański
tel. (32) 67-09-713, tel. (32) 67 09 708
oferty@ogrodzieniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ogrodzieniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (32) 67-09-713,
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH
w konkursie prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego UMiG Ogrodzieniec
o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000 zł
zapraszamy do składania ofert cenowych na: ,,Wykonanie rozgraniczenia działki nr 379/15 k.m. 7 z działką 379/18 k.m. 7, obręb Kiełkowice".

I. Przedmiot zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia działki nr 379/15 k.m. 7 z działką 379/18 k.m. 7, obręb Kiełkowice, położonych na terenie gminy Ogrodzieniec.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne.

Dokument nr: ZP.271.1.100.2024

Składanie ofert:
IV. Miejsce i termin składania ofert:

1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę oraz ponosi on wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
3. Oferty na formularzu ofertowym dołączonym do Zaproszenia należy składać do dnia
28.05.2024 r. do godz. 10:00 w formie:
a) elektronicznej (w formie skanów) na e-mail: oferty@ogrodzieniec.pl
LUB
b) papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu, Plac Wolności 25,
42-440 Ogrodzieniec, Kancelaria pokój nr 2 - decyduje data wpływu do Urzędu. Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej i szczelnie zamkniętej kopercie oraz opisać nazwą
i adresem wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także napisem ,,Wykonanie rozgraniczenia działki nr 379/15 k.m. 7 z działką 379/18 k.m. 7, obręb Kiełkowice" (Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w innym miejscu).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
4. Miejsce dostarczenia protokołu z wyznaczenia granic: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec,
w godz. 8:00-14:00, po wcześniejszym ustaleniu dokładnej daty i godz. z osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia.

Wymagania:
II. Kryteria oceny ofert, sposób obliczenia ceny oferty oraz termin realizacji:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 100 %
Kryterium ,,Cena" będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium (100 pkt) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
A = ----------------------------------------------------- x 100 punktów
cena brutto oferty badanej

III. Warunki udziału w konkursie i termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
4. Zawartość oferty:
a) formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 do Zaproszenia;
b) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć
w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
W przypadku przesyłania dokumentów e-mailem, Zamawiający dopuszcza skan pełnomocnictwa.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, wymaga to jednak złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia wykonawcy.
6. Termin związania ofertą wynosi 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert z udziałem wykonawców.

V. Omyłki, wyjaśnienia oraz uzupełnienia oferty:

1. Zamawiający poprawi w ofercie: omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
2. Za omyłkę rachunkową Zamawiający uzna:
a) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach;
b) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

VI. Podstawy odrzucenia oferty:

Zamawiający odrzuci ofertę:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona niezgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego;
3) jeżeli jej treść nie odpowiada treści określonym w OPZ, wzorze umowy czy innych dokumentach zamówienia;
4) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
5) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny;
6) wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa w pkt V;
7) nieważną na podstawie odrębnych przepisów.

VII. Inne postanowienia.

1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, w miarę posiadanych środków finansowych.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Warunki płatności: Strony przewidują rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. Termin płatności faktury: do 30 dni od daty jej doręczenia (daty wpływu) do Zamawiającego.
4. Adresatem i Odbiorcą faktur jest Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec.
5. Wykonawca ma prawo skorzystania z możliwości przekazania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej na zasadach określonych w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z późn. zm.).
6. Zapłata faktury nastąpi z uwzględnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów
i usług. Wykonawca jest zobowiązany podać na fakturze adnotację ,,mechanizm podzielonej płatności".
7. Strony zgodnie postanawiają, że warunkiem zapłaty w umówionym terminie za fakturę wystawioną przez czynnego podatnika VAT jest wskazanie przez Wykonawcę dla potrzeb dokonania zapłaty rachunku bankowego zawartego na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ust. 1 ustawy o VAT - Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, najpóźniej na 5 dni roboczych przed wyznaczonym terminem płatności.
8. W przypadku, w którym Wykonawca, dla potrzeb płatności, wskaże rachunek bankowy zawarty
w powyższym Wykazie w terminie późniejszym, ustalony pierwotnie termin płatności ulega wydłużeniu i wynosi 5 dni roboczych od dnia wskazania rachunku ujawnionego ww. Wykazie.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakwestionowania zafakturowanej kwoty w przypadku stwierdzenia, że jest ona niezgodna z umową lub przepisami powszechnie obowiązującymi.
10. W przypadku, o którym mowa w ust. 9 Zamawiający dokona zwrotu faktury bez jej zaksięgowania
i zapłaty Wykonawcy, żądając jednocześnie dodatkowych wyjaśnień lub zmiany faktury.
11. Termin płatności faktury, w sytuacji opisanej w ust. 10, będzie liczony od dnia otrzymania wymaganych wyjaśnień lub prawidłowo wystawionej faktury.

VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty / Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Zamawiający wyśle informację o wyborze oferty najkorzystniejszej / unieważnieniu wszystkim uczestnikom niniejszego postępowania, którzy złożyli oferty.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert lub unieważnić konkurs. Zamawiający uzna za uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy w przypadku, gdy upoważniony przedstawiciel Wykonawcy nie podpisze jej w jednokrotnie wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - bez wyznaczania kolejnego terminu na jej podpisanie.
3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) na podstawie innych przyczyn, istotnych dla Zamawiającego.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

1. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia dojdzie do przekazania wykonawcy danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia, zamawiający będzie ich administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwane dalej ,,Rozporządzeniem"), a Wykonawca - podmiotem przetwarzającym te dane w rozumieniu pkt 8 tego przepisu.
2. Zamawiający powierza Wykonawcy, w trybie art. 28 Rozporządzenia, dane osobowe do przetwarzania, wyłącznie w celu wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
1) przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą umową, Rozporządzeniem oraz
z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą,
2) do zabezpieczenia przetwarzanych danych, poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa
w art. 32 Rozporządzenia,
3) dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych,
4) do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej umowy,
5) zapewnić zachowanie w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust 3 pkt b Rozporządzenia) przetwarzanych danych przez osoby, które upoważnia do przetwarzania danych osobowych
w celu realizacji niniejszej umowy, zarówno w trakcie zatrudnienia ich w Podmiocie przetwarzającym, jak i po jego ustaniu.
4. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia, usuwa / zwraca Zamawiającemu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych.
5. Wykonawca pomaga Zamawiającemu w niezbędnym zakresie wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą oraz wywiązywania się z obowiązków określonych w art. 32-36 Rozporządzenia.
6. Wykonawca, po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych bez zbędnej zwłoki zgłasza je administratorowi, nie później niż w ciągu 72 godzin od stwierdzenia naruszenia.
7. Zamawiający, zgodnie z art. 28 ust. 3 pkt h) Rozporządzenia ma prawo kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu powierzonych danych osobowych spełniają postanowienia umowy, w tym zlecenia jej wykonania audytorowi.
8. Zamawiający realizować będzie prawo kontroli w godzinach pracy Wykonawcy informując
o kontroli minimum 3 dni przed planowanym jej przeprowadzeniem.
9. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie nie dłuższym niż 7 dni
10. Wykonawca udostępnia Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 Rozporządzenia.
11. Wykonawca może powierzyć dane osobowe objęte niniejszym zamówieniem do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania umowy po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
12. Podwykonawca, winien spełniać te same gwarancje i obowiązki jakie zostały nałożone na Wykonawcę.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za działanie podwykonawcy
w zakresie obowiązku ochrony danych.
14. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o jakimkolwiek postępowaniu, w szczególności administracyjnym lub sądowym, dotyczącym przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych określonych w umowie, o jakiejkolwiek decyzji administracyjnej lub orzeczeniu dotyczącym przetwarzania tych danych, skierowanych do Wykonawcy, a także
o wszelkich planowanych, o ile są wiadome, lub realizowanych kontrolach i inspekcjach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności prowadzonych przez inspektorów upoważnionych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
15. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów i danych osobowych otrzymanych od Zamawiającego oraz danych uzyskanych
w jakikolwiek inny sposób, zamierzony czy przypadkowy w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej (,,dane poufne").
16. Podmiot przetwarzający oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy danych poufnych nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu niż wykonanie Umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych informacji wynika
z obowiązujących przepisów prawa lub Umowy.
17. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
18. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego, rozporządzenia RODO, Ustawy o ochronie danych osobowych.

Kontakt:
3. Osoba odpowiedzialna za realizację: Pan Marcin Królak tel. (32) 67 09 708.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.