Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru w zakresie robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru w zakresie robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-05-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
ul. Partyzantów 2/4
05-802 Pruszków
powiat: pruszkowski
22 739 14 00, tel. 22/ 739 14 30, tel. 697 063 158
zp@mscz.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pruszków
Wadium: ---
Nr telefonu: 22 739 14 00, tel. 2
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru w zakresie robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej/elektroenergetycznej) w ramach realizacji zadania pn. ,,Zakup tomografu komputerowego jako urządzenia do diagnostyki dla pacjentów psychiatrycznych wraz z adaptacją pomieszczeń" na terenie Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza.
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje nadzór i koordynację w zakresie wielobranżowej kontroli wykonywanych robót budowlano-montażowych z upoważnienia Zamawiającego, w sposób stały oraz na każde wezwanie Zamawiającego czy Wykonawcy, podczas prowadzonych prac budowlano-montażowych, a także kontrolę rozliczeń dla przedsięwzięcia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 2 do Zapytania Ofertowego -Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 3 do Zapytania Ofertowego - Projekt umowy.

Dokument nr: ZO/MT/22/2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 24.05.2024 r. do godz. 10:00:
pisemnie na adres: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza, 05-802 Pruszków, Ul. Partyzantów 2/4, Kancelaria (budynek Dyrekcji, parter, hol główny);
- drogą elektroniczną na adres e-mail: zp@mscz.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
w ramach zakupu dostaw, usług lub robót budowlanych których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy: ryczałtowe, w rozliczeniu za każdy miesiąc należycie wykonanej usługi.
6. Miejsce lub sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@mscz.pl
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeśli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął po terminie składania wniosku albo dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie.
Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnionym z uprawnionymi pracownikami Działu Inwestycji i Remontów: Dorotą Kempiak, tel. 22/ 739 14 30,
e-mail: dir@mscz.pl
Michałem Tarnowskim, tel. 697 063 158, e-mail: dir@inscz.pl
w okresie ostatnich 5 lat, wraz ze wskazaniem nazwy i adresu obiektu, podaniem wartości robót, zakresu robót, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wraz z dowodami określającym, czy ta usługa wykonana została należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty, wystawione przez podmiot., na rzecz którego usługa była wykonywana - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego.
Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, jeśli Wykonawca dołączy do oferty:
- 4 (cztery) dowody, o których mowa powyżej - Wykonawca otrzyma 20 pkt.
- 3 (trzy) dowody, o których mowa powyżej - Wykonawca otrzyma 15 pkt.
- 2 (dwa) dowody, o których mowa powyżej - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
- 1 (jeden) dowód, o których mowa powyżej - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
W przypadku nie przedstawienia dowodów, potwierdzających należyte wykonanie usługi i/lub nie dołączenia do Oferty Załącznika nr 5 - Wykaz usług, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
D - wartość punktowa badanej oferty w kryterium ,,doświadczenie Nadzoru Inwestorskiego"
4) ocena końcowa oferty: OK = C + D
5) Zamawiający wybierze Wykonawcę, który uzyska największą zsumowaną liczbę punktów w obu kategoriach, tj. cena i doświadczenie Nadzoru Inwestorskiego:
6) Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu oraz podstawach wykluczenia:
1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeśli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy będącego osobą fizyczną lub prawną prowadzącą działalność gospodarczą dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że:
a) wykonał czynności wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w budynkach wpisanych do rejestru zabytków remontu lub przebudowy o wartości robót budowlano-montażowych minimum 450.000,000 zł brutto, w budynku wpisanym do Rejestru Zabytków, w okresie ostatnich 5 lat. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, wraz ze wskazaniem nazwy i adresu obiektu, podaniem wartości robót, zakresu robót, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, wraz z dowodami określającym, czy ta usługa wykonana została należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty, wystawione przez podmiot., na rzecz którego usługa była wykonywana - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego;
b) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, które posiadają uprawnienia w branży:
b.l) instalacyjno-sanitarnej; b.2) instalacyjno-elektrycznej;
b.3) konstrukcyjno-budowlanej, z kwalifikacjami do wykonywania czynności nadzoru przy obiektach zabytkowych, zgodnie z ustawa o ochronie zabytków;
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy Wykazu osób - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego oraz:
- kopii posiadanych przez koordynatora inspektorów oraz inspektorów branżowych uprawnień oraz kopii posiadanego zaświadczenia o przynależności do izby budowlanej;
- oświadczenia o posiadaniu uprawnień zgodnie z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków (Dz. U. 2022.840) dla osoby kierującej robotami budowlanymi lub wykonującej czynności nadzoru inwestorskiego, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń, która przez co najmniej 18 in-
ęy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub
- zaświadczenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Ministra Kultury lub Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o nabyciu takich uprawnień. Oświadczenie musi zawierać nazwę i adres obiektu, informację o sposobie ochrony konserwatorskiej (gminna ewidencja, rejestr zabytków itd.), okres wykonywania nadzoru lub kierowania robotami w miesiącach. W przypadku wątpliwości, Zamawiający może żądać dokumentów, które będą dowodami nabytego doświadczenia.
Doświadczenie osób pełniących funkcję inspektorów nadzoru nie może być mniejsze niż 5 lat od dnia uzyskania uprawnień do wykonywania samodzielnych czynności w budownictwie.
3) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., póz. 1605 ze zin.);
b) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych lub innych należności publiczno-prawnych wymaganych odrębnymi ustawami.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania;
3) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) oferta została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (bez zachowania terminów umownych, niegodnie z umową, nie wywiązał się z warunków gwarancji, rękojmi, zamówienia itp.).
10. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem Ofertowym niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Z za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
- wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
- omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw załączonych do oferty, uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
12. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert), jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy. Czynność wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej, spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert) Zamawiający może powtarzać, jeżeli kolejny Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) zmiany treści Zapytania Ofertowego;
2) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, także po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy.
15. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku z niniejszym Zapytaniem Ofertowym, w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i ewentualnych szkód, w szczególności w przypadku unieważnienia przez Zamawiającego niniejszego postępowania.
16. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
2) treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia;
3) oferta może być złożona tylko do terminu składania ofert;
4) do oferty (wzór Formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego) Wykonawca dołącza:
a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
b) zaakceptowany oraz parafowany Opis Przedmiotu Zamówienia-Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego;
c) zaakceptowany oraz parafowany projekt umowy - Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego;
d) wypełniony Wykaz osób wraz z dokumentami określonymi w ust. 8 pkt 2 lit. b) - Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego;
e) wypełniony Wykaz usług wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie (zgodnie z ust. 8 pkt 2 lit. a oraz ust. 7 pkt 3) - Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego;
f) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego.
17. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.