Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
648z dziś
5618z ostatnich 7 dni
23076z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa komponentów próżniowych i pompy turbomolekularnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa komponentów próżniowych i pompy turbomolekularnej

Data zamieszczenia: 2024-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS, Sekcja ds. prawnychi zamówień
ul. Czerwone Maki 98
30-392 Kraków
powiat: Kraków
tel. +48 12 664 40 65
przetargi.solaris@uj.edu.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 12 664 40 6
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komponentów próżniowych i pompy turbomolekularnej dla potrzeb NCPS SOLARIS (ul. Czerwone Maki 98, Kraków).
1.1. Zamówienie finansowane ze środków MEiN przyznanych na podstawie umowy
nr 1/SOL/2021/2 z dnia 17 grudnia 2021 r., zawartej ze Skarbem Państwa - Ministrem Edukacji i Nauki.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku A do niniejszego Zaproszenia.
3. Przedmiot zamówienia musi zostać odpowiednio zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami w trakcie transportu oraz ubezpieczony.
4. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
5. Gwarancja 12 miesięcy. Pozostałe postanowienia w tym zakresie określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
7. Zamawiający zastrzega prawo opcji polegające na rozszerzeniu zakresu przedmiotu umowy i możliwości zamówienia większej ilości urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia niż przewidziana w Zaproszeniu, zgodnie z postanowieniami wzoru umowy.
8. W przypadku wskazania w zapisach Zaproszenia lub w załącznikach do Zaproszenia, nazw własnych, typów, modeli, symboli, itp., należy zapisy te rozumieć jako zapisy, któremu towarzyszy określenie ,,lub równoważny", przy czym kryterium stosowanym w celu oceny równoważności jest spełnienie co najmniej tych samych cech, parametrów technicznych, funkcjonalnych i innych na poziomie, co najmniej takim jak opisane w Zaproszeniu.

Dokument nr: 80.272.159.2024

Składanie ofert:
Oferty należy składać elektronicznie w terminie do dnia 27.05.2024 r. do godz. 11:00,
na adres email: przetargi.solaris@uj.edu.pl z oznaczeniem w tytule e-maila:
,,Oferta na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy komponentów próżniowych i pompy turbomolekularnej dla potrzeb NCPS SOLARIS, znak sprawy: 80.272.159.2024".

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia.
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 5 miesięcy, licząc od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza częściowe dostawy zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki prowadzone jest w trybie procedury ogłoszenia zaproszenia do składania ofert w oparciu o art. 11 ust. 5 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1610 ze zm.).
4. Do czynności podejmowanych przez Podmiot zamawiający, zwany dalej ,,Zamawiającym"
i Podmiot zainteresowany, zwany dalej ,,Wykonawcą", w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się zapisy przedstawione w niniejszym Zaproszeniu.
V. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami.
5. Komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na adres poczty email: przetargi.solaris@uj.edu.pl
6. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7. Przed złożeniem ofert Wykonawcy mogą przesyłać Zamawiającemu uwagi, co do treści niniejszego Zaproszenia. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający uwzględniając przesłane uwagi może dokonać zmiany treści niniejszego Zaproszenia oraz odpowiednio wydłużyć termin składania ofert.

VI. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia oraz skalkulować cenę dla całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien dołączyć
do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
2. Wykonawca musi dołączyć do oferty specyfikację techniczną urządzeń lub inny dokument
(np. kartę katalogową lub opis), pozwalający na ocenę zgodności oferowanych urządzeń
z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu. Dokumenty/oświadczenia mogą zostać złożone
w języku polskim lub angielskim. Jeśli Wykonawca nie złoży dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż dwa (2) dni robocze.
3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona
przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia, tj. według treści formularza ofertowego i jego załączników, zamieszczonych w niniejszym Zaproszeniu w języku polskim albo w języku angielskim.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub do innego, właściwego rejestru i napisana w języku polskim lub angielskim oraz przekazana za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w Zaproszeniu.
5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6. Ofertę można sporządzić w formie pisemnej (podpisać własnoręcznie) oraz zeskanować
albo sporządzić w postaci elektronicznej i podpisać podpisem elektronicznym, np. podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym.
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnika i opatrzone datami ich dokonania.
8. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1233 z późn. zm.) nie mogą być udostępnione.
9. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym mogą być dokonywane w PLN albo w EUR.
10. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
11. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, iż wykona przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego opisanymi w niniejszym Zaproszeniu i jego załącznikach.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
10. Cenę ryczałtową oferty należy podać w złotych polskich (PLN) albo euro (EUR). Wskazana cena powinna uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu oraz gwarancji. Warunki dostawy: DAP Kraków: NCPS SOLARIS UJ, ul. Czerwone Maki 98, 30-392 Kraków (Incoterms 2020). W cenę oferty Wykonawca nie wlicza prawa opcji wskazanego w pkt 3)7 Zaproszenia.
11. W przypadku, gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem Polski, dla potrzeb ewaluacji
i porównania ofert, Zamawiający doliczy do przedstawionej ceny podatek VAT.
12. Nie przewiduje się waloryzacji ceny wskazanej w ofercie, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za cały przedmiot zamówienia.
13. Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia,
a płatność nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy.
14. W przypadku złożenia ofert w walucie: EUR, dla porównania ofert, Zamawiający do przeliczenia na złoty polski (PLN) wartości ofert przyjmie kurs sprzedaży walut obcych (tabela C) publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia opublikowania Zaproszenia.

IX. Opis czynności i kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
15. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu na podstawie kryterium oceny ofert określonym poniżej:
Cena ryczałtowa za całość przedmiotu zamówienia - 100%
15.1 Punkty przyznawane za kryterium ,,cena ryczałtowa za całość przedmiotu zamówienia"
będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 10
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany.

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w tym kryterium wynosi
10 punktów.
16. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jak również negocjować treść i ceny ofert z zachowaniem zasad przejrzystości oraz uczciwego traktowania Wykonawców.
16.1 Zamawiający zastrzega, iż może prowadzić negocjacje w celu zmiany treści ofert,
w szczególności w zakresie warunków umownych, np. dotyczących gwarancji czy warunków płatności, ceny, ulepszenia aspektów technicznych, a po zakończeniu negocjacji, Zamawiający może zaprosić Wykonawców do składania ofert dodatkowych.
17. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami Zaproszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
18. Zamawiający może odrzucić ofertę, w szczególności, jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert lub jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zaproszenia, bądź zaistnieją inne uzasadnione okoliczności powodujące, iż jest ona niezgodna z obowiązującymi przepisami.
19. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez:
19.1 Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
1) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego;
2) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego;
3) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych;
4) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa
w art. 299 Kodeksu karnego;
5) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego,
lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa;
6) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
7) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe;
8) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego.
19.2 Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa powyżej (pkt 5.1);
19.3 Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
19.4 Wykonawcę, wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne;
19.5 Wykonawcę, jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek,
że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
19.6 Wykonawcę, jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy, doszło
do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
19.7 Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą przesłanki opisane w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
20. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności,
jeżeli nie zostanie złożona żadna oferta, lub wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone,
albo cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, bądź zaistnieją inne uzasadnione okoliczności skutkujące nieważnością umowy.
21. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o rozstrzygnięciu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne.

X. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu na składanie ofert.
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.
22. Przed podpisaniem Umowy wykonawca winien złożyć lub przekazać:
22.1 kopię Umowy(-ów) określającej podstawy i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki - w przypadku złożenia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia z dziedziny nauki (tj. konsorcjum);
22.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z nich.
23. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia Umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
24. Zamawiający zamieszcza niezwłocznie na swojej stronie Biuletynu Informacji Publicznej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu
tego zamówienia. Umowa może zostać zawarta w formie pisemnej albo elektronicznej pod rygorem nieważności.

XII. Wzór umowy - Załącznik nr 2 do Zaproszenia - zawiera warunki i wymagania umowne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
XIII. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej ,,RODO") w zw. z art. 19 ust. 1 ustawy PZP, Uniwersytet Jagielloński informuje, że:
25. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jagielloński,
ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, reprezentowany przez Rektora UJ.
26. Uniwersytet Jagielloński wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, ul. Czapskich 4,
31-110 Kraków, pokój nr 27. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@uj.edu.pl
lub pod nr telefonu +48 12 663 12 25.
27. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy 80.272.159.2024.
28. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
29. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy PZP.
30. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 ustawy PZP,
przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
31. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
32. Posiada Pani/Pan prawo do:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
33. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
b) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.
34. Pana/Pani dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, mogą zostać udostępnione,
w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.
35. Zamawiający informuje, że w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
36. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 - 3 RODO, celem realizacji Pani/Pana uprawnienia wskazanego pkt 8 lit. a) powyżej, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pana/Pani, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty wszczętego albo zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
37. Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia wskazanego pkt 8 lit. b) powyżej,
do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP, ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników.
38. Skorzystanie przez Panią/Pana, z uprawnienia wskazanego pkt 8 lit. c) powyżej, polegającym na żądaniu ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz również po postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

Kontakt:
Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest w zakresie formalnym
i merytorycznym - Katarzyna Kmiecik, e-mail: przetargi.solaris@uj.edu.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.