Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa porządkowa - mycie okien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa porządkowa - mycie okien

Data zamieszczenia: 2024-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Koszalinie
al. Monte Cassino 2
75-412 Koszalin
powiat: Koszalin
tel. (94) 316-03-00, fax (94) 316-03-28, tel. (94) 316-03-08
ous@cuskoszalin.eu
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (94) 316-03-00,
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej
na realizację ,,Usługi porządkowej - mycie okien".
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia:
1. Usługa obejmuje kompleksowe mycie szyb z obydwu stron, ram okiennych, parapetów
i karniszy oraz zdjęcie i założenie firan/zasłon w trakcie jednorazowej wizyty.
2. W skład ,,koszyka usług - mycie okien" wchodzi:
1) mycie okna jednoskrzydłowego z obu stron, ram, parapetów,
2) mycie okna dwuskrzydłowego z obu stron, ram, parapetów,
3) mycie drzwi balkonowych pojedynczych z obu stron, ram, parapetów,
4) mycie drzwi balkonowych podwójnych z obu stron, ram, parapetów.
3. Usługa będzie realizowana w godz.ch ustalonych przez Wykonawcę i odbiorcę usług,
w miejscu zamieszkania odbiorcy usług, w granicach administracyjnych Miasta Koszalin.
4. Wykonawca dysponuje własnym sprzętem gwarantującym prawidłowe i bezpieczne
wykonanie usługi.
5. Wykonawca zapewnia środki czystości niezbędne do umycia szyb, ram okiennych
i parapetów.
6. Usługa nie będzie wykonywana w przypadku spadku temperatury poniżej 0°C.
7. Odbiorca ma obowiązek udostępnienia bieżącej zimnej i ciepłej wody.
9. W ramach wartości umowy Zamawiający będzie zlecał realizację usług z ,,koszyka usług -
mycie okien". Zakres usług będzie uzależniony od potrzeb odbiorców usług.

Dokument nr: OUS.262.16.2024

Składanie ofert:
2.3. Ofertę należy złożyć do dnia 27 maja 2024 roku w formie papierowej na adres:
Centrum Usług Społecznych w Koszalinie, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin
z dopiskiem:
,,Usługa porządkowa - mycie okien"
lub na adres e-mail: ous@cuskoszalin.eu, wpisując w tytule odpowiednio numer
i nazwę postępowania (oferta musi być podpisana profilem zaufanym lub podpisem
kwalifikowalnym).

Miejsce i termin realizacji:
8. Czas realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2024 roku (lub do wyczerpania
środków wynikających z zawartej umowy).

Wymagania:
10. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę do 15 000,00 zł.
11. Usługa może być realizowana przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje:
1) min. 2 letnie doświadczenie w realizacji usług porządkowych.
12. Preferowane umiejętności i kompetencje dodatkowe:
1) umiejętność pracy i kontaktu z osobami w wieku senioralnym i osobami
z niepełnosprawnością,
2) miła aparycja,
3) asertywność.
13. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w cyklach miesięcznych za faktycznie wykonaną usługę
tj. faktyczną i udokumentowaną liczbę zrealizowanych usług lub na wezwanie
Zamawiającego.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia dodatkowego do wartości 25%
zamówienia podstawowego.
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN SKŁADANIA OFERT
2.1. Wykonawca składa jedną ofertę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
do postępowania. Załączniki zawierają w sobie wszelkie niezbędne w postępowaniu
oświadczenia.
2.2. W przypadku powierzenia realizacji zadania Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany
jest do wskazania tej informacji w formularzu ofertowym. W przypadku braku takiego
oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału
Podwykonawcy.
2.4. Ofertę należy złożyć w terminie wskazanym w postępowaniu opublikowanym
w Biuletynie Informacji Publicznej. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
2.5. Cena w ofercie musi być wyrażona w polskich złotych (PLN) oraz wyrażona cyfrowo.
2.6. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę netto i brutto.
3. KRYTERIA OCENY OFERT
3.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następującego kryterium
oceny ofert:
,,Usługa porządkowa - mycie okien"
NAZWA KRYTERIUMWAGA
(Wg)
1.Wartość ,,koszyka usług - mycie okien" brutto70 %
2.Posiadanie statusu PES lub NGO30 %
Nr
3.2. Zasady oceny każdej z ofert:
Zastosowane wzory i metody do obliczenia punktowego.
a) Kryterium I (max. 70 pkt) - CENA
CENA =
cena oferowana minimalna brutto
cena badanej oferty brutto
x 100 pkt x 70%b) Kryterium III (max. 30 pkt.) - Posiadanie statusu PES lub NGO
Kryterium ,,Posiadanie statusu PES lub NGO" będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia
Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego posiadania statusu PES lub NGO.
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:
- jeżeli Wykonawca zadeklaruje, iż posiada status PES lub NGO - 30 pkt.
- brak deklaracji Wykonawcy lub jeżeli Wykonawca zadeklaruje, iż nie posiada statusu PES
lub NGO - 0 pkt.
3.3. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Maksymalna ilość
punktów: 100.
3.4. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności
umowy i nie podlega waloryzacji oraz musi uwzględniać wszystkie wymagania
Zamawiającego
określone
w
postępowaniu
oraz
wszelkie
koszty
związane
z realizacją zamówienia.
3.5. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą punktację, wówczas Zamawiający wezwie
tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie dodatkowych ofert cenowych.
Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny złożonej w ofercie pierwotnej.
Pozostałe warunki nie mogą ulec zmianie. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej
oferty, która przedstawia niższą cenę.
3.6. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, w przypadku
w którym Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi
podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe
z innych przyczyn.
4. PRZECIWDZIAŁANIE ZAGROŻENIOM PRZESTĘPCZOŚCIĄ NA TLE SEKSUALNYM ORAZ
OCHRONA MAŁOLETNICH
4.1.
Na podstawie art. 7b ust. 2 pkt 5 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy
zastępczej, przed podpisaniem umowy, Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 2 dni
roboczych od pozyskania informacji o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej,
dostarczyć do Zamawiającego:
1)
oświadczenie z danymi osobowymi niezbędnymi do sprawdzenia czy Wykonawca
figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem
ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja
do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej
lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.4.2.
W przypadku, gdy Wykonawca zatrudnia (bez względu na formę i wymiar
zatrudnienia) lub zawiera porozumienia o świadczeniu usług wolontariackich, jest
zobowiązany do wypełnienia wobec pracowników lub wolontariuszy obowiązków
wynikających z ust. 4 pkt 1, tj.:
1)
sprawdzenia czy pracownik lub wolontariusz figuruje w Rejestrze Sprawców
Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób,
w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania
wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie
o wpisie w Rejestrze.
4.3.
Niewypełnienie przez Wykonawcę ww. obowiązków w wyznaczonym terminie skutkuje
brakiem możliwości zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu.
5. OCENA OFERT I OCENA FORMALNA
5.1. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności
z treścią postępowania.
5.2. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
1) została złożona przez osobę nieuprawnioną,
2)
jej treść
nie odpowiada
treści niniejszego
postępowania
lub jest niezgodna
z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę,
5) Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego oczywistej omyłki
pisarskiej i/lub rachunkowej w treści oferty,
6) jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa.
5.3. Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania Wykonawcom nie przysługują
żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
5.4. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert bądź uzupełnień braków formalnych, wyznaczając
Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych
wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
5.5. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek
pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie
2 dni roboczych od zawiadomienia, Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie
poprawek. Oferta jego w takim przypadku podlega odrzuceniu.6. ZMIANY UMOWY
W umowie w toku jej realizacji mogą zostać wprowadzone zmiany dotyczące:
1) zmian w zakresie adresów korespondencyjnych Stron;
2) zmian wynikających z działania siły wyższej - w tym m.in.: katastrofalne działania
przyrody (np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie), akty władzy ustawodawczej lub
wykonawczej oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. w wyniku pandemii,
epidemii, zamieszek ulicznych, aktów terroru) - mającej bezpośredni wpływ na termin
wykonania przedmiotu umowy; termin realizacji może zostać przesunięty o czas
działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły;
3) zmiany terminu wykonania umowy;
4) źródeł finansowania umowy w wyniku pozyskania przez Centrum Usług Społecznych
w Koszalinie dofinansowania ze środków zewnętrznych.

Uwagi:
7. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO), Zamawiający
informuje, iż:
1. Administratorem Danych jest Centrum Usług Społecznych w Koszalinie, al. Monte Cassino
2, 75-412 Koszalin reprezentowane przez Dyrektora, adres e-mail: sekretariat@cuskoszalin.eu,
tel. 94 316 03 00.
2. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
a) prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
b) w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane w celu wykonania obowiązków w związku z zawarciem i realizacją umowy na
podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO,
c) zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń jako prawnie uzasadniony interes Administratora
co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. f.
4. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Centrum Usług Społecznych
w Koszalinie:
- adres korespondencyjny: al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin
- adres e-mail: iod@cuskoszalin.eu
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim, o ile nie będzie się to wiązało
z koniecznością wynikającą z realizacji umowy lub obowiązków nałożonych na podmiot
prowadzący postępowanie o udzielenie zamówienia, współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji
międzynarodowej w rozumieniu RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.