Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa porządkowa - mycie okien |
Data zamieszczenia: | 2024-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Usług Społecznych w Koszalinie al. Monte Cassino 2 75-412 Koszalin powiat: Koszalin tel. (94) 316-03-00, fax (94) 316-03-28, tel. (94) 316-03-08 ous@cuskoszalin.eu |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (94) 316-03-00, |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na realizację ,,Usługi porządkowej - mycie okien". 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia: 1. Usługa obejmuje kompleksowe mycie szyb z obydwu stron, ram okiennych, parapetów i karniszy oraz zdjęcie i założenie firan/zasłon w trakcie jednorazowej wizyty. 2. W skład ,,koszyka usług - mycie okien" wchodzi: 1) mycie okna jednoskrzydłowego z obu stron, ram, parapetów, 2) mycie okna dwuskrzydłowego z obu stron, ram, parapetów, 3) mycie drzwi balkonowych pojedynczych z obu stron, ram, parapetów, 4) mycie drzwi balkonowych podwójnych z obu stron, ram, parapetów. 3. Usługa będzie realizowana w godz.ch ustalonych przez Wykonawcę i odbiorcę usług, w miejscu zamieszkania odbiorcy usług, w granicach administracyjnych Miasta Koszalin. 4. Wykonawca dysponuje własnym sprzętem gwarantującym prawidłowe i bezpieczne wykonanie usługi. 5. Wykonawca zapewnia środki czystości niezbędne do umycia szyb, ram okiennych i parapetów. 6. Usługa nie będzie wykonywana w przypadku spadku temperatury poniżej 0°C. 7. Odbiorca ma obowiązek udostępnienia bieżącej zimnej i ciepłej wody. 9. W ramach wartości umowy Zamawiający będzie zlecał realizację usług z ,,koszyka usług - mycie okien". Zakres usług będzie uzależniony od potrzeb odbiorców usług. Dokument nr: OUS.262.16.2024 Składanie ofert: 2.3. Ofertę należy złożyć do dnia 27 maja 2024 roku w formie papierowej na adres: Centrum Usług Społecznych w Koszalinie, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin z dopiskiem: ,,Usługa porządkowa - mycie okien" lub na adres e-mail: ous@cuskoszalin.eu, wpisując w tytule odpowiednio numer i nazwę postępowania (oferta musi być podpisana profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowalnym). Miejsce i termin realizacji: 8. Czas realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2024 roku (lub do wyczerpania środków wynikających z zawartej umowy). Wymagania: 10. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę do 15 000,00 zł. 11. Usługa może być realizowana przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje: 1) min. 2 letnie doświadczenie w realizacji usług porządkowych. 12. Preferowane umiejętności i kompetencje dodatkowe: 1) umiejętność pracy i kontaktu z osobami w wieku senioralnym i osobami z niepełnosprawnością, 2) miła aparycja, 3) asertywność. 13. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w cyklach miesięcznych za faktycznie wykonaną usługę tj. faktyczną i udokumentowaną liczbę zrealizowanych usług lub na wezwanie Zamawiającego.14. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia dodatkowego do wartości 25% zamówienia podstawowego. 2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN SKŁADANIA OFERT 2.1. Wykonawca składa jedną ofertę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do postępowania. Załączniki zawierają w sobie wszelkie niezbędne w postępowaniu oświadczenia. 2.2. W przypadku powierzenia realizacji zadania Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej informacji w formularzu ofertowym. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 2.4. Ofertę należy złożyć w terminie wskazanym w postępowaniu opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 2.5. Cena w ofercie musi być wyrażona w polskich złotych (PLN) oraz wyrażona cyfrowo. 2.6. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę netto i brutto. 3. KRYTERIA OCENY OFERT 3.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następującego kryterium oceny ofert: ,,Usługa porządkowa - mycie okien" NAZWA KRYTERIUMWAGA (Wg) 1.Wartość ,,koszyka usług - mycie okien" brutto70 % 2.Posiadanie statusu PES lub NGO30 % Nr 3.2. Zasady oceny każdej z ofert: Zastosowane wzory i metody do obliczenia punktowego. a) Kryterium I (max. 70 pkt) - CENA CENA = cena oferowana minimalna brutto cena badanej oferty brutto x 100 pkt x 70%b) Kryterium III (max. 30 pkt.) - Posiadanie statusu PES lub NGO Kryterium ,,Posiadanie statusu PES lub NGO" będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty dotyczącego posiadania statusu PES lub NGO. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana w następujący sposób: - jeżeli Wykonawca zadeklaruje, iż posiada status PES lub NGO - 30 pkt. - brak deklaracji Wykonawcy lub jeżeli Wykonawca zadeklaruje, iż nie posiada statusu PES lub NGO - 0 pkt. 3.3. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Maksymalna ilość punktów: 100. 3.4. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji oraz musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w postępowaniu oraz wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 3.5. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą punktację, wówczas Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie dodatkowych ofert cenowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny złożonej w ofercie pierwotnej. Pozostałe warunki nie mogą ulec zmianie. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę. 3.6. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, w przypadku w którym Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówi podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn. 4. PRZECIWDZIAŁANIE ZAGROŻENIOM PRZESTĘPCZOŚCIĄ NA TLE SEKSUALNYM ORAZ OCHRONA MAŁOLETNICH 4.1. Na podstawie art. 7b ust. 2 pkt 5 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, przed podpisaniem umowy, Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 2 dni roboczych od pozyskania informacji o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej, dostarczyć do Zamawiającego: 1) oświadczenie z danymi osobowymi niezbędnymi do sprawdzenia czy Wykonawca figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.4.2. W przypadku, gdy Wykonawca zatrudnia (bez względu na formę i wymiar zatrudnienia) lub zawiera porozumienia o świadczeniu usług wolontariackich, jest zobowiązany do wypełnienia wobec pracowników lub wolontariuszy obowiązków wynikających z ust. 4 pkt 1, tj.: 1) sprawdzenia czy pracownik lub wolontariusz figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze. 4.3. Niewypełnienie przez Wykonawcę ww. obowiązków w wyznaczonym terminie skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu. 5. OCENA OFERT I OCENA FORMALNA 5.1. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z treścią postępowania. 5.2. Oferta zostanie odrzucona, jeśli: 1) została złożona przez osobę nieuprawnioną, 2) jej treść nie odpowiada treści niniejszego postępowania lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę, 5) Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego oczywistej omyłki pisarskiej i/lub rachunkowej w treści oferty, 6) jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa. 5.3. Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 5.4. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź uzupełnień braków formalnych, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty. 5.5. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie 2 dni roboczych od zawiadomienia, Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek. Oferta jego w takim przypadku podlega odrzuceniu.6. ZMIANY UMOWY W umowie w toku jej realizacji mogą zostać wprowadzone zmiany dotyczące: 1) zmian w zakresie adresów korespondencyjnych Stron; 2) zmian wynikających z działania siły wyższej - w tym m.in.: katastrofalne działania przyrody (np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie), akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. w wyniku pandemii, epidemii, zamieszek ulicznych, aktów terroru) - mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; termin realizacji może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły; 3) zmiany terminu wykonania umowy; 4) źródeł finansowania umowy w wyniku pozyskania przez Centrum Usług Społecznych w Koszalinie dofinansowania ze środków zewnętrznych. Uwagi: 7. KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO), Zamawiający informuje, iż: 1. Administratorem Danych jest Centrum Usług Społecznych w Koszalinie, al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin reprezentowane przez Dyrektora, adres e-mail: sekretariat@cuskoszalin.eu, tel. 94 316 03 00. 2. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w następujących celach: a) prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, b) w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania obowiązków w związku z zawarciem i realizacją umowy na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO, c) zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń jako prawnie uzasadniony interes Administratora co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. f. 4. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Centrum Usług Społecznych w Koszalinie: - adres korespondencyjny: al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin - adres e-mail: iod@cuskoszalin.eu 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim, o ile nie będzie się to wiązało z koniecznością wynikającą z realizacji umowy lub obowiązków nałożonych na podmiot prowadzący postępowanie o udzielenie zamówienia, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024