śląskie (Katowice)
zachodniopomorskie (Nowogard)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
śląskie (Świnna)
świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Marywilska 44 03-042 Warszawa powiat: Warszawa biuro@zgnbialoleka.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 3.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy CPV: 09120000-6, 09123000-7,60300000-1,65210000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00333382, ZGN-II/7/2024/TP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e6208c5-176c-11ef-a7c1-72acb4a2af8f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej Platformą. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (tj. 2020 poz. 2452). Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN-II/7/2024/TP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego do budynków zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy 4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny 60300000-1 - Usługi przesyłu rurociągami 65210000-8 - Przesył gazu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497) oraz przesłanki fakultatywne wskazane przez Zamawiającego w Rozdziale Va niniejszej SWZ tj art. 109 ust. 1 pkt. 4, pkt. 5 oraz pkt. 7 pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi - Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, obowiązującą na czas nie krótszy niż okres realizacji zamówienia; - posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub Wykonawca musi posiadać aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym terytorialnie dla obiektów objętych zamówieniem na świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego przez OSD w okresie trwania umowy na dostawę. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej, poprzez złożenie dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 300.000,00 PLN d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował przynajmniej 2 dostawy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podobnych rodzajem do dostaw objętych przedmiotem zamówienia i wartością nie niższą niż 250.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/nie spełnia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 3.000,00 zł. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z treścią Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w treści umowy w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej w przypadku zmiany opłaty stałej lub zmiennej za usługę sieciową w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2) zmniejszenia/ zwiększenia liczby miejsc poboru wskazanych w Załączniku do umowy, w szczególności z powodu rozbiórki, zamknięcia, przekazania, sprzedaży obiektu bądź odpowiednio włączeniu nowego obiektu do zasobu Zamawiającego. Zmiana ilości punktów poboru nie spowoduje zwiększenia wolumenu więcej niż o 10%. 3) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiany sposobu świadczenia usług w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż przewidziane w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub Umowie; 5) zmiany stawki i kwoty podatku akcyzowego lub VAT oraz wynagrodzenia brutto wynikającego z Umowy. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku akcyzowego lub VAT; 6) zmiany stawek za paliwo gazowe oraz abonamentu dla punktów objętych ochroną taryfową w przypadku zmiany Taryfy Wykonawcy, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu zamawiającego wraz z dołączeniem nowej Taryfy cen i opłat. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024