lubelskie (Goraj)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mieszanki granitowej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Nowotomyski ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl powiat: nowotomyski tel. 61 44 26 680, tel. 61 44 26 715 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Nowy Tomyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 44 26 680, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Zamawiający prowadząc postępowanie formie rozeznania cenowego zaprasza do składania ofert II. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki granitowej 0-31,5. Szacunkowa ilość zakupu - 750 Mg Mieszanka granitowa powinna spełniać wymagania norm PN-EN 13242+A1:2010 i wartości wskaźnika piaskowego (SE), badanego wg PN-EN 933-8+A1:2015-07, przeznaczona do utwardzenia dróg gruntowych i poboczy dróg powiatowych. Kruszywo winno odpowiadać co do jakości wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym i spełniać wymagania Polskich Norm. Na każde żądanie Zamawiającego Dostawca winien przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodność kruszywa z obowiązującymi normami, np. świadectwo jakości kruszywa. Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska, niebezpiecznych dla użytkowników dróg i musi być zgodne z obowiązującymi normami dotyczącymi kruszyw drogowych. Dostawca dokona dostawy oraz rozładunku kruszywa własnym transportem i na własny koszt, na w.w. miejsce. Dokument nr: ZP.272.28.2024 Składanie ofert: 4. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej wg poniższego wzoru. Nazwa i adres wykonawcy Starostwo Powiatowe ul. Poznańska 33 64-300 Nowy Tomyśl OFERTA Zapytanie ofertowe - DOSTAWA mieszanki granitowej NIE OTWIERAĆ PRZED 29.05.2024r. godz.1000 VIII. Miejsce i termin złożenia oferty. Ofertę należy złożyć do dnia 29 maja 2024r. godz. 1000 w kopercie oznaczonej ,,Zapytanie ofertowe - dostawa mieszanki granitowej". Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego budynek ,,C" parter, pokój 17 - Kancelaria, lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu Ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl. Miejsce i termin realizacji: Miejsce dostawy - Obwód drogowy w Opalenicy, Ul. Bukowa 24 Kruszywo należy dostarczyć w dni robocze w godz.ch od 8:00 do 14:00 w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane od podpisania umowy do 31 lipca 2024 r. z zastrzeżeniem, że jeżeli wcześniej nastąpi wyczerpanie maksymalnej wartości zawieranej umowy to do tego czasu. Wymagania: Wynagrodzenie i podstawa płatności: Rozliczenie za odebrane kruszywo następować będzie fakturami częściowymi na koniec każdego miesiąca obowiązywania Umowy. Podstawę do wystawienia faktur stanowić będzie dokument WZ, potwierdzający realizację zamówienia i wskazujący ilość dostarczonego Kruszywa oraz kopia deklaracja właściwości użytkowych IV. Podstawy wykluczenia z postępowania. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na postawie ustawy , z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca składa oświadczenie w druku OFERTA. V. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA (zał. nr 1). 2. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (tj. odpis z właściwego rejestru lub wpis do CEIDG) lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Oferta nie musi zawierać dokumentów o których mowa w pkt 2 jeżeli są one dostępne w formie elektronicznej i zamawiający może je uzyskać pod określonymi adresami internetowymi za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem". VI. Sposób przygotowania oferty . 1. Oferta ma być sporządzona w języku polski i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 3. Dokumenty składające się na ofertę winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem". Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składana ofert, zostanie zwrócona bez otwierania. VII. Sposób obliczenia ceny oferty . 1. 2. 3. 4. 5. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę uwzględniającą wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz udzielenie ewentualnych upustów. Zgodnie z treścią formularza OFERTA stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać cenę jednostkową brutto za 1 Mg mieszanki granitowej 0-31,5 i pomnożyć ją przez podaną szacunkową ilość zakupu. Wynik wpisać w kolumnę cena ofertowa brutto. Podana cena jednostkowa nie będzie mogła ulec zwiększeniu w okresie realizacji zamówienia. Wskazana przez Zamawiającego ilość zakupu jest jedynie wielkością szacunkową służącą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert, stanowi element służący jedynie wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Zamawiający podpisze umowę do wysokości posiadanych środków na realizację zadania. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może ( w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 6. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. 7. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w przewidywanym terminie od podpisania umowy do 31 lipca 2024r. zgodnie z cena jednostkową zaproponowana przez Wykonawcę w ofercie lub do wykorzystania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. IX. Opis kryteriów oceny oferty. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: cena ofertowa brutto - 100% Oferta najtańsza spośród ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: Cena oferty z najniższą ceną ..................................................................................... 100 pkt x 100% = ilość punktów Cena badanej oferty 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie kryterium: cena Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji treści oferty (ceny) z wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów i uznana została za najkorzystniejszą. Cena zaproponowana podczas negocjacji nie może być wyższa niż ta wskazana w ofercie. XII. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania. Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej www.bip.powiatnowotomyski.pl (zakładka zamówienia publiczne poniżej 130.000,00 zł). XIII. Podpisanie umowy. Złożenie zapytania ofertowego, jak również otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Powiat Nowotomyski (nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy). Oferty wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji. Zamawiający podpisze umowę na realizację zadania do wysokości aktualnie posiadanych środków finansowych w budżecie na sfinansowanie zadania. XIV. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zaproszenia do składania ofert, unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jak również do zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania oferty i bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego. XV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotomyski ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl e-mail: starostwo@powiatnowotomyski.pl. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ jest Pani Marlena Galas e-mail: iod@powiatnowotomyski.pl tel. 61 44 26 705 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 złotych. 4) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. 5) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane d) żądania usunięcia danych, gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: o osoby te kwestionują prawidłowość danych o przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu. 6) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu. 8) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. opierający się wyłącznie 9) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora. Kontakt: X. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. Grzegorz Kasprzak tel. 61 44 26 680 - w sprawach przedmiotu zamówienia, 2. Ewa Jaroch tel. 61 44 26 715 - w sprawach formalnych. |
© eurobudowa.pl 2004-2024