Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont holu i korytarza w Szkole

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont holu i korytarza w Szkole

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO I GMINA KIERNOZIA
ul. SOBOCKA 1A
99-412 KIERNOZIA
powiat: łowicki
Nr telefonu: (24) 277 90 87
j.traczyk@kiernozia.gmina.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: KIERNOZIA
Wadium: ---
Nr telefonu: Nr telefonu: (24) 27
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację zadania pn.:
,,Remont holu i korytarza w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Kiernozi"
Miasto i Gmina Kiernozia z siedzibą Ul. Sobocka 1 A, 99-412 Kiernozia, reprezentowana przez
Burmistrza Miasta i Gminy Kiernozia - mgr Arkadiusza Stępnia zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: ,,Remont holu i korytarza w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Kiernozi".
2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.
2.1. Roboty rozbiórkowe budowlane:
o wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko
o skucie cokolika przy głębokości skucia do 1 cm na ścianach przy posadzce
o wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej (do ukrycia przewodów elektrycznych)
o wykucie bruzd pionowych w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej (do ukrycia przewodów elektrycznych)
o zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (wykładzina PCV)
o opalenie farby olejnej ze ścian (lamperia)
2.2. Roboty rozbiórkowe instalacji c.o.:
o demontaż grzejników stalowych płytowych jednorzędowych (uzyskanie dostępu do wykonania tynku mozaikowego)
o naprawa zawiesi grzejnika stalowego płytowego jednorzędowego
2.3. Roboty rozbiórkowe instalacji elektrycznych
o demontaż opraw oświetleniowych
2.4. Roboty remontowe budowlane:
o obsadzenie podokienników z konglomeratu ponad 1,5 m w ścianach z cięgieł, dl. 2,40 m, szer. 0,35, gr. 0,03 m
o osłony okien i drzwi folią osłonową
o zabezpieczenie podłóg folią polietylenową
o gruntowanie podłoża preparatami (gruntowanie sufitów, ścian i słupów przed wykonaniem gładzi gipsowych)
o wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe na sufitach
o wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach i słupach
o wewnętrzne gładzie gipsowe - dodatek za narożniki stalowe perforowane
o nałożenie podkładu pod tynk mozaikowy (lamperia)
o wyprawa cienkowarstwowa z mozaikowych tynków dekoracyjnych o fakturze rustykalnej gr. 1 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu ściany (lamperii)
o dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych (do uzyskania pełnego efektu kolorystycznego) - podłoży gipsowych z gruntowaniem
o gruntowanie podłoży preparatami - powierzchni poziomych (posadzki)
o okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej; płytki o wymiarach 0,6 m x 0,6 m
o listwy przyścienne z tworzyw sztucznych - profile
o wymiana pokrycia pochwytu balustrady z PCV na drewniane
o jednokrotne malowanie krat i balustrad z prętów prostych (do uzyskania pełnego efektu kolorystycznego)
o montaż narożników ochronnych z polistyrenu dl. 2,44 m, 2,8x2,8 cm, na narożach slupów i ścian
2.5. Roboty remontowe instalacji c.o.
o montaż grzejników stalowych jednopłytowych o wys. 0,6 m i dł. 1,6 m (montaż grzejników z odzysku po wykonaniu lamperii z tynku mozaikowego)
2.6. Roboty remontowe instalacji elektrycznych:
o wymiana gniazd wtyczkowych
o wymiana wyłączników światła
o montaż opraw oświetleniowych ledowych 36W wraz z dokonaniem pomiarów natężenia światła

2.7. Zabezpieczenie, wywóz i utylizacja pozostałości (gruzów, materiałów) po wykonanych robotach rozbiórkowych i remontowych.

CPV: 45.21.00.00-2, 45.26.26.90-4

Dokument nr: Z.P.271.1.7..2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert: 03.06.2024 r. o godz. 11:30, Urząd Miasta i Gminy Kiernozia, Ul. Sobocka 1A, 99-412 Kiernozia, pokój nr 1.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 03.06.2024 r. do godz. 11:00 na adres Urząd Miasta i Gminy Kiernozia, Ul. Sobocka 1A, 99-412 Kiernozia lub na adres e-mail: j.traczyk@kiernozia.gmina.pl
2. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
3. Koperta zawierająca ofertę powinna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz zapisem: ,,Z.P.271.1.7.2024 - Roboty budowlane - oferta". W przypadku wysłania oferty elektronicznie na adres: j.traczyk@kiernozia.gmina.pl w tytule należy wpisać ,,Z.P.271.1.7.2024 - Roboty budowlane - oferta".

Miejsce i termin realizacji:
Przekazanie obiektu robót budowlanych może nastąpić nie wcześniej niż 24.06.2024 r.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie dnia 20 sierpnia 2024 r.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia publicznego
W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 6 do Zapytania Ofertowego (przedmiar robót) oraz uwagami inspektora nadzoru i Inwestora. Kolorystyka farb oraz mozaiki zostanie wybrana na etapie wykonywanych prac. Malowanie należy wykonać w tak, aby uzyskać w pełni efekt kolorystyczny.
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej pomieszczeń celem zapoznania się
z planowanymi pracami. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń. Wymagania dotyczące robót:
o wszelkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami nadzoru inwestora
4. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń:
o użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną,
o Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracji zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem,
o Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia.
5. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
6. Powstałe w wyniku prac odpady budowlane winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587) oraz rozporządzeniami wykonawczymi.
7. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowania dokumentacji odbiorowej oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania.
3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi
36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Rozdział 4. Informacja o podwykonawcach
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Rozdział 5. Warunki udzielenie zamówienia
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
A. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: minimum jedną osobą
z doświadczeniem budowlanym popartym referencjami wykonanych robót
(minimum 3 referencje należy dołączyć do formularza ofertowego)
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
o warunki, o których mowa w rozdziale 5 ust. 1 A - Wykonawcy muszą spełnić łącznie,
2.1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2.2. Pełnomocnictwo powinno:
a) jednoznacznie określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
2.3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
2.5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
2.6. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
2.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swej treści następujące postanowienia:
o sposób ich współdziałania,
o zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
o wymaga się, aby porozumienie zawierało wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz wszystkich wykonawców razem i każdego z osobna oraz przyjmowania płatności od Zamawiającego.
3. Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:
3.1. jej treść nie odpowiada w istotny sposób treści niniejszego Zapytania Ofertowego,
3.2. została złożona po terminie składania ofert określonym w Rozdziale 9 niniejszego Zapytania Ofertowego,
3.3. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć w formie pisemnej:
4.1. Formularz Ofertowy Wykonawcy - wg Załącznika Nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
4.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu - wg Załącznika Nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg Załącznika Nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
4.5. Referencje z wcześniej wykonanych robót budowlanych
5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły ,,spełnia / nie spełnia". Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczeń lub dokumentów, które są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia, lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Rozdział 6. Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni od upłynięcia terminu otwarcia ofert
Rozdział 7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Zamawiający dopuszcza wszelkie niżej wymienione formy porozumiewania się z Wykonawcami:
a) środki komunikacji elektroniczne w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344): gmina@kiernozia.gmina.pl i fax: 24 24 00 980
b) operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640) - (Kiernozia ul. Sobocka 1a, 99-412 Kiernozia)
c) osobiste doręczenie
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy dzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4. Zamawiający prześle niezwłocznie odpowiedź na zapytanie.
Rozdział 8. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta musi być napisana w języku polskim.
2. Oferty należy składać w jednym egzemplarzu.
3. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu przetargowym tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania
4. Formularz ofertowy musi być zgodny w treści z załączonym do Zapytania ofertowego wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 z dołączonymi referencjami. Oferta musi być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej, podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczęciami imiennymi.
5. Zaleca się aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i spięte w sposób uniemożliwiający wypadnięcie jakiegokolwiek dokumentu. W przypadku wysłania dokumentów elektronicznie pliki należy zapisać w formie PDF. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
Rozdział 10. Opis sposobu obliczania ceny
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu Ofertowym Wykonawcy sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego ceny ofertowej brutto (w tym podatek VAT) za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz wzorem umowy.
3. Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.
4. Ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
5. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
6. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm.) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
6.1. § 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac,
6.2. § 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
7. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
8. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).
9. Dla porównania ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto podaną w Formularzu Ofertowym, bez względu na sposób jej obliczenia. Jeżeli cena wpisana słownie będzie różniła się od ceny wpisanej liczbą, za właściwą Zamawiający przyjmie cenę wpisaną słownie.
10. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Rozdział 11. Opis kryterium, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczania ceny oferty
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie ceny.

Rozdział 12. Wybór oferty najkorzystniejszej i informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje osoby składające ofertę o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego, ofercie uznanej za najkorzystniejszą.
2. Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy nie później niż przed upływem terminu związania z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
4. W sprawach nieunormowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Rozdział 13. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do Zapytania Ofertowego
2. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

Rozdział 14. Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiły okoliczności powodujące, że prowadzenie Zapytania Ofertowego lub jego rozstrzygnięcie zakończone wyborem oferty nie leży w interesie Zamawiającego;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty.
3. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu składania ofert, o unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pani Justyna Traczyk, nr tel.:
24 277 90 87, e-mail: j.traczyk@kiernozia.gmina.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.