Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni
JANA Z KOLNA 8B
81-301 Gdynia
powiat: Gdynia
261266139
rzigdynia.kancelaria@ron.mil.ol
https://portal.smartpzp.pl/rzigdynia/public/postepowanie?postepowanie=67768135
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 261266139
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej
w m. Gdynia, Siemirowice, Malbork, Pruszcz Gdański, Ustka.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej - Lotnisko EPOK Oksywie i EPCE Cewice,
Część II - Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej - Lotnisko EPMB Malbork i EPPG Pruszcz Gdański
Część III - Przeprowadzenie kontroli okresowej obiektów infrastruktury lotniskowej - Lądowisko Wicko Morskie i lądowisko ,,Oksywie" KPW Gdynia

CPV: 71356100-9, 71353000-7,71632000-7,71631490-1,71631480-8

Dokument nr: 2024/BZP 00333569, 2/V/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/rzigdynia/public/postepowaniepostepowanie=67768135
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu Portalu e - Usług SmartPZP https://portal.smartpzp.pl/rzigdynia
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z Portalu e - Usług SmartPZP dostępnym z poziomu modułu E - learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta wykonawcy dla wykonawców.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
2.Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika wykonawcy odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
3.Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania
w ramach postępowania.
4.Zadawanie pytań przez wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu,
w zakładce ,,Korespondencja", która dla wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
5.Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta wykonawcy dla wykonawców.
7. Użycie przez wykonawcę do kontaktu z zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu wykonawcy.
8. Korzystanie z Systemu przez wykonawców jest bezpłatne.
9. Użytkownikom Zewnętrznym wykonawcy przysługuje prawo korzystania
z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Systemu.
10. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godz., zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są
w prawym górnym rogu Systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 12 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 12 do SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/rzigdynia/public/postepowanie?postepowanie=67768135
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-29 10:30
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Portalu e - Usług SmartPZP przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.