Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja sali gimnastycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja sali gimnastycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Modlińska197
03-122 Warszawa
powiat: Warszawa
bialoleka.zp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/130288/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy Ul. Bohaterów 41"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są prace remontowo - budowlane związane z wymianą zużytych elementów stałych sali gimnastycznej i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań i technologii zwiększających komfort korzystania z infrastruktury sportowej przez młodzież szkolną. Prace prowadzone są w formule ,,Projektuj i buduj".
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
a) Etap 1 - prace projektowe:
opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej;
b) Etap 2 - prace remontowo - budowlane:
a. wymiana okien na odporne na uderzenia piłkami do gry (siatkówka, koszykówka) zamontowane w starych otworach okiennych;
b. wymiana podłogi pokrytej gumoleum na wykładzinę sportową PCV;
c. wymiana oświetlenia górnego na typ LED o natężeniu dedykowanym dla sal gimnastycznych;
d. obniżenie sufitu i zlicowanie go z lampami oświetleniowymi;
e. malowanie sali gimnastycznej wewnątrz;
f. montaż nagłośnienia sali;
g. montaż systemu wentylacji wymuszonej;
h. remont zaplecza sportowego;
i. uzupełnienie wyposażenia sali w sprzęt sportowy.
Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy określają:
Program Funkcjonalno - Użytkowy dla zadania pn. ,,Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy Ul. Bohaterów 41" opracowany na zlecenie Zamawiającego przez firmę ,,ANTONI BYSZEWSKI, ARCHITEKT" - stanowiący załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00333563, UD-II-WZP.271.33.2024.AJA/TP1-Rb

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem internetowym: https://zamowienia.um.warszawa.pl
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego zostały opisane w ,,Instrukcji użytkownika - Wykonawca", która jest udostępniona na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3) Wymagania dotyczące zasad rejestracji, udziału w postępowaniu oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
a) Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w formie elektronicznej tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie będzie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną zakłada w systemie konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail,
ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Zasady sporządzania oferty zostały określone w pkt 6.
b) Zamawiający w poniższej tabeli wskazuje informacje, o których mowa w § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), dotyczące Systemu dostępnego pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą
profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
o Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane?
o Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
o Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. co najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją archiwalną B-5). Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:
o podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
o Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
o nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
o wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
o Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
o Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
o zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
o dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
o Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/130288/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 11:00
Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.33.2024.AJA/TP1-Rb
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są prace remontowo - budowlane związane z wymianą zużytych elementów stałych sali gimnastycznej i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań i technologii zwiększających komfort korzystania z infrastruktury sportowej przez młodzież szkolną. Prace prowadzone są w formule ,,Projektuj i buduj".
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
a) Etap 1 - prace projektowe:
opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej;
b) Etap 2 - prace remontowo - budowlane:
a. wymiana okien na odporne na uderzenia piłkami do gry (siatkówka, koszykówka) zamontowane w starych otworach okiennych;
b. wymiana podłogi pokrytej gumoleum na wykładzinę sportową PCV;
c. wymiana oświetlenia górnego na typ LED o natężeniu dedykowanym dla sal gimnastycznych;
d. obniżenie sufitu i zlicowanie go z lampami oświetleniowymi;
e. malowanie sali gimnastycznej wewnątrz;
f. montaż nagłośnienia sali;
g. montaż systemu wentylacji wymuszonej;
h. remont zaplecza sportowego;
i. uzupełnienie wyposażenia sali w sprzęt sportowy.
Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy określają:
Program Funkcjonalno - Użytkowy dla zadania pn. ,,Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41" opracowany na zlecenie Zamawiającego przez firmę ,,ANTONI BYSZEWSKI, ARCHITEKT" - stanowiący załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej dwie (2) dokumentacje projektowe remontu, przebudowy, budowy obiektów sportowych, obejmujących obiekt kubaturowy o wymiarach co najmniej 10 x 20 x 5 m, oraz
- zrealizował co najmniej dwie (2) inwestycje polegające na remoncie, przebudowie lub budowie obiektów sportowych obejmujących obiekt kubaturowy o wymiarach co najmniej 10 x 20 x 5 m.
Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedno zamówienie udzielone w ramach jednej umowy, które zostało zakończone przed terminem składania ofert.
2. w zakresie zdolności zawodowej - dysponują lub będą dysponować następującą osobą skierowaną do realizacji zamówienia:
- co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający doświadczenie, tj. pełnił funkcję kierownika budowy dla dwóch (2) robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont obiektów sportowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1. w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej - zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót/usług, o których mowa w pkt 3.3.4. ppkt 1 i 2, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty wykonano oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn, niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót/usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
2) wykaz osób, o których mowa w pkt 3.3.4. ppkt 2, skierowanych do wykonania zamówienia - wzór wykazu stanowi załącznik nr 9a do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.8. SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 17 wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.