kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
małopolskie (Osiek)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont łazienki, szatni i sal lekcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 376 im. Bohaterów Westerplatte ul. gen. Karola Ziemskiego "Wachnowskiego" 22 04-408 Warszawa powiat: Warszawa tel.: 609-341-207 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 609-341-207 |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont łazienki na parterze, remont szatni i 3 sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 376 w Warszawie. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Formularzu ofertowym. CPV: 45211310-5, 45442110-1 Dokument nr: SP376.RE.1.261.2024 Otwarcie ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w terminie do dnia 29.05.2024 r., przy czym wyniki te zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego https://www.sp376.pl/ oraz na stronie BIP w zakładce Zamówienia publiczne. Specyfikacja: 1. Wszystkie materiały związane z postępowaniem dostępne są na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 376 https://www.sp376.pl/ oraz stronie BIP. Składanie ofert: 1. Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 27.05.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: cztery tygodnie od dnia rozpoczęcia robót, do 31.07.2024 r. Wymagania: 2. Wizja lokalna na terenie Szkoły Podstawowej nr 376 z możliwa w dniach 21-22.05.2024 r. w godzinach 10:00-14:00, po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu pod nr tel.: 609-341-207. 3. Pytania do niniejszego postępowania można składać drogą elektroniczną na adres mailowy: karolina.wasilewska@eduwarszawa.pl 4. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania złożone do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00. Pytania złożone po ww. terminie mogą zostać bez rozpatrzenia. IV. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. V. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. VI. Wybór najkorzystniejszej oferty: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się: ceną. VII. Sposób składania ofert: 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na Formularzu ofertowym wraz z niezbędnymi załącznikami. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. 3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do jego reprezentacji. 5. Do oferty należy dołączyć wypis z rejestru przedsiębiorców (KRS) lub zaświadczenie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Informacja z otwarcia ofert zamieszczona zostanie na stronie internetowej Zamawiającego https://www.sp376.pl/ oraz na stronie BIP w zakładce Zamówienia publiczne. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 6. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnienia dokumentu. 7. Termin ważności oferty wynosi 30 dni. IX. Unieważnienie postępowania: Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3. oferta zawiera rażąco niską cenę; 4. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. X. Odrzucenie oferty Zamawiający odrzuci ofertę, gdy w toku jej badania stwierdzi, iż oferta przedstawiona przez Wykonawcę nie spełnia warunków określonych przez Zamawiającego. XI. Umowa 1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty. 2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza. 3. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej. Uwagi: Informacje związane z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (E11) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018.1000), Szkoła Podstawowa nr 376 im. Bohaterów Westerplatte w Warszawie, informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 376 im. Bohaterów Westerplatte, ul. gen. Karola Ziemskiego "Wachnowskiego" 22, 04-408 Warszawa, tel.: (22) 611-93-39, e-mail: sp376@eduwarszawa.pl. 2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z powołanym Inspektorem ochrony danych, mailowo: iod@sp376.pl bądź listownie na adres wskazany w umowie, z dopiskiem ,,Dane osobowe". - 3. Dane osobowe jakie posiadamy i przetwarzamy, przetwarzane są w celu zbierania ofert cenowych, świadczenia usług, prawidłowej realizacji umowy, obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej, obsługi reklamacji, realizacji ewentualnych zleceń na proponowane przez firmę usługi pomiędzy Panem/Panią a Szkołą Podstawową nr 376 im. Bohaterów Westerplatte, na podstawie Art. 6 ust 1 lit. b) i c) RODO oraz na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Przysługuje Pani/Panu: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 5. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6. Podanie danych w zakresie niezbędnym do realizacji celów określonych w ust. 3 jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 7. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w postępowaniu, zawarciu umowy. 8. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361), ustawy z dnia 19 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). 9. Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. 10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu, zgodnie z Art. 22 RODO. 11. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 12. Dane osobowe będą przechowywane przez okres świadczenia usług, a po jego zakończeniu do czasu zakończenia obowiązującego okresu archiwizacji. Wyjaśnienie: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
© eurobudowa.pl 2004-2024