Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
576z dziś
6783z ostatnich 7 dni
23656z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont łazienki, szatni i sal lekcyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont łazienki, szatni i sal lekcyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 376 im. Bohaterów Westerplatte
ul. gen. Karola Ziemskiego "Wachnowskiego" 22
04-408 Warszawa
powiat: Warszawa
tel.: 609-341-207
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 609-341-207
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: remont łazienki na parterze, remont szatni i 3 sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 376 w Warszawie.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Formularzu ofertowym.

CPV: 45211310-5, 45442110-1

Dokument nr: SP376.RE.1.261.2024

Otwarcie ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w terminie do dnia 29.05.2024 r., przy czym wyniki te zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego https://www.sp376.pl/ oraz na stronie BIP w zakładce Zamówienia publiczne.

Specyfikacja:
1. Wszystkie materiały związane z postępowaniem dostępne są na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 376 https://www.sp376.pl/ oraz stronie BIP.

Składanie ofert:
1. Ofertę wraz z załączonymi dokumentami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 27.05.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: cztery tygodnie od dnia rozpoczęcia robót, do 31.07.2024 r.

Wymagania:
2. Wizja lokalna na terenie Szkoły Podstawowej nr 376 z możliwa w dniach 21-22.05.2024 r. w godzinach 10:00-14:00, po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu pod nr tel.: 609-341-207.
3. Pytania do niniejszego postępowania można składać drogą elektroniczną na adres mailowy: karolina.wasilewska@eduwarszawa.pl
4. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania złożone do dnia 23.05.2024 r. do godziny 10:00. Pytania złożone po ww. terminie mogą zostać bez rozpatrzenia.
IV. Informacje dotyczące ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
V. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
VI. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się: ceną.
VII. Sposób składania ofert:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na Formularzu ofertowym wraz z niezbędnymi załącznikami.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do jego reprezentacji.
5. Do oferty należy dołączyć wypis z rejestru przedsiębiorców (KRS) lub zaświadczenie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Informacja z otwarcia ofert zamieszczona zostanie na stronie internetowej Zamawiającego https://www.sp376.pl/ oraz na stronie BIP w zakładce Zamówienia publiczne.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnienia dokumentu.
7. Termin ważności oferty wynosi 30 dni.
IX. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3. oferta zawiera rażąco niską cenę;
4. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
X. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuci ofertę, gdy w toku jej badania stwierdzi, iż oferta przedstawiona przez Wykonawcę nie spełnia warunków określonych przez Zamawiającego.
XI. Umowa
1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza.
3. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej.

Uwagi:
Informacje związane z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (E11) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018.1000), Szkoła Podstawowa nr 376 im. Bohaterów Westerplatte w Warszawie, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 376 im. Bohaterów Westerplatte, ul. gen. Karola Ziemskiego "Wachnowskiego" 22, 04-408 Warszawa, tel.: (22) 611-93-39, e-mail: sp376@eduwarszawa.pl.
2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z powołanym Inspektorem ochrony danych, mailowo: iod@sp376.pl bądź listownie na adres wskazany w umowie, z dopiskiem ,,Dane osobowe".
-
3. Dane osobowe jakie posiadamy i przetwarzamy, przetwarzane są w celu zbierania ofert cenowych, świadczenia usług, prawidłowej realizacji umowy, obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej, obsługi reklamacji, realizacji ewentualnych zleceń na proponowane przez firmę usługi pomiędzy Panem/Panią a Szkołą Podstawową nr 376 im. Bohaterów Westerplatte, na podstawie Art. 6 ust 1 lit. b) i c) RODO oraz na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przysługuje Pani/Panu:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
5. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Podanie danych w zakresie niezbędnym do realizacji celów określonych w ust. 3 jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
7. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w postępowaniu, zawarciu umowy.
8. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361), ustawy z dnia 19 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu, zgodnie z Art. 22 RODO.
11. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
12. Dane osobowe będą przechowywane przez okres świadczenia usług, a po jego zakończeniu do czasu zakończenia obowiązującego okresu archiwizacji.
Wyjaśnienie:
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.