Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa hali produkcyjnej z laboratorium badawczym i pomieszczeniami administracyjno...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa hali produkcyjnej z laboratorium badawczym i pomieszczeniami administracyjno biurowymi, poprzedzona rozbiórką budynku pomocniczego

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Plaston - P Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wiejska 15
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
602181480
psowinski@plaston.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190322
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: 602181480
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ nr PARP - 01/2024
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-1365/23 - Wdrożenie do bieżącej działalności produkcyjnej Spółki PLASTON-P innowacyjnej technologii wytwarzania rur kompozytowych z wewnętrzną powłoką wykonaną z elastomeru poliuretanowego.

Część 1
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ nr PARP - 01/2024

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem Zamówienia jest rozbudowa hali produkcyjnej z laboratorium badawczym i pomieszczeniami administracyjno biurowymi, poprzedzona rozbiórką budynku pomocniczego (blaszaka) na terenie zakładów ,,PLASTON-P" w Chorzowie, przy Ul. Wiejskiej 15.
Budowę hali zaprojektowano w konstrukcji stalowej, szkieletowej z elementów walcowanych na fundamentach stopowych z dachem i wypełnieniem ścian lekką obudową zewnętrzną z płyt warstwowych z rdzeniem z wełny mineralnej. Projektowana hala podstawowa jest obiektem jednokondygnacyjnym, jednonawowym, bez podpiwniczenia. Konstrukcja hali stalowa, z elementów walcowanych na gorąco. Obliczeniowy schemat poprzeczny hali stanowi rama o słupach sztywno zamocowanych w fundamentach oraz ryglu dachowym sztywno połączonym z słupami hali. Obliczeniowy schemat podłużny stanowi rama o węzłach przegubowych której stateczność zapewnia pionowe stężenie krzyżowe zlokalizowane w obu rzędach słupów hali.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
- Roboty konstrukcyjno-budowlane;
- Instalacja centralnego ogrzewania;
- Instalacje wodno-kanalizacyjne;
- Instalacje elektryczne;
- Instalacje teletechniczne;
- Roboty wykończeniowe i montażowe;
- Roboty rozbiórkowe;
Infrastruktura techniczna związana z inwestycją, realizowana będzie na podstawie załączonej dokumentacji technicznej oraz załączników.
2. Przedmiot zamówienia będzie zlokalizowany w Chorzowie Ul. Wiejska 15, 41-503 Chorzów. Inwestycja znajduje się na działkach nr:
- 246301.0001.AR_8. 2717/185
- 246301.0001.AR_8. 3075/185
- 246301.0001.AR_8. 3076/185
- 246301.0001.AR_8. 2716/185.
Inwestycja posiada niezbędne decyzje administracyjne w postaci pozwolenia na budowę: Nr decyzji: 149/2023 wydana przez Prezydenta Miasta Chorzowa.
3. Parametry techniczne
Ilość kondygnacji nadziemnych - 2
Wymiary rzutu - 29,50 x 22,50 m
Wysokość - 8,50 m
Kubatura - 3960 m3
Powierzchnia zabudowy - 655 m2
Powierzchnia użytkowa - 858,98 m2
Poniżej zestawienie powierzchni:
Projektowana hala mieścić będzie pomieszczenia produkcyjne, laboratorium badawcze i pomieszczenia administracyjno - biurowe o następującym programie użytkowym:
PARTER
laboratorium 45,96 m2
hala 142,02 m2
komunikacja 17,08 m2
mistrzówka 10,11 m2
pom. porządkowe 1,99 m2
wc 7,73 m2
elastomery 19,38 m2
hala 278,31 m2
komunikacja 20,86 m2
KS 12,42 m2
magazyn 7,65 m2
szczelność rur 39,68 m2
razem 603,19 m2
PIĘTRO
biuro 78,88 m2
komunikacja 30,09 m2
sekretariat 9,7 m2
komunikacja 33,25 m2
kuchnia/p.socj. 14,59 m2
pom. techniczne 71,97 m2
sala konferencyjna 17,31 m2
razem 255,79 m2
OGÓŁEM: 858,98 m2 powierzchni użytkowej
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a) warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu,
b) projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, projektami technicznymi
c) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej
Szczegółowy i pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym zapytaniu ofertowym.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45110000-1, 45111300-1, 45261210-9, 45262210-6, 45262300-4, 45262400-5, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3

Dokument nr: 2024-730-190322, PARP - 01/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Chorzów
Gmina
Chorzów
Miejscowość
Chorzów

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji:
1) Wystąpienia okoliczności opisanych w sekcji 3.2.4. pkt 4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
2) konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu robót ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, niezależne od niego, dotyczące np. braku przygotowania /możliwości przekazania miejsca realizacji zamówienia z uwagi na istotne czynniki uniemożliwiające podjęcie robót budowlanych,
3) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem Umowy;
c) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy;
d) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron Umowy;
e) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
f) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
g) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
- w przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego.
4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy,
7) zmiany cen w sytuacji, zgodnie z zasadami określonymi w paragrafie 6 pkt 4-10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
8) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie powodują zwiększenia ceny. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę.
9) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego).
2. Dopuszcza się wykonanie robót zamiennych w miejsce robót wynikających z oferty Wykonawcy w sytuacji gdy zajdzie co najmniej jeden z nw. przypadków:
a) roboty zamienne zapewnią lepsze rozwiązanie techniczne niż roboty wynikające z oferty Wykonawcy;
b) roboty zamienne są korzystniejsze dla Zamawiającego niż roboty wynikające z oferty Wykonawcy;
c) pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego przy opisywaniu przedmiotu Umowy zajdą okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i których następstwa wymagają wykonania robót zamiennych;
d) w toku realizacji Umowy zostanie wydana decyzja organu administracji publicznej w wyniku, której zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, a roboty wynikające z oferty Wykonawcy staną się zbędne do wykonania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Nie dotyczy
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane - zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym jedna realizacja/zamówienie o wartości brutto minimum 400 000,00 złotych.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów w zakresie wiedzy i doświadczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tzn. co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi w pełni spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie wiedzy i doświadczenia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Nie dotyczy
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, którą skieruje do realizacji Inwestycji:
Osoba uprawniona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 19 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) bądź ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego uprawniające do kierowania robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczona od OC. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia budowlane najpóźniej do dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Nie dotyczy
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
3. Informacje o zasadach przetwarzania danych (Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
4. Wykaz wykonanych robót (Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę polisy OC o sumie gwarancyjnej minimum 1 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć polisę wraz z potwierdzeniem zapłaty najpóźniej do dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się łączenie potencjałów wykonawców składających ofertę wspólnie w zakresie warunku dotyczącego posiadania przez Wykonawcę polisy OC.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-22
Data ostatniej zmiany
2024-05-22 10:00:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena oferty -(netto) - 80%
Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji robót budowlanych liczony od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia - 20%
Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Sowiński
tel.: 602181480
e-mail: psowinski@plaston.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.