Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu w Strefie Płatnego Parkowania na terenie Wildy i Łazarza w Poznaniu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wprowadzeniu zmian w stałej organizacji ruchu w strefie płatnego parkowania na terenie Wildy w Poznaniu. Zakres robót opisany został za pomocą dokumentacji, na którą składają się: Projekt stałej organizacji ruchu na ulicach dzielnicy Wilda (Załącznik nr 2a do SWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Wytyczne do oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu stosowanych przez ZDM Poznań oraz Instrukcja postępowania z destruktem, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ, i Przedmiar robót (Załączniki nr 4a do SWZ). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wprowadzeniu zmian w stałej organizacji ruchu w strefie płatnego parkowania na terenie Łazarza w Poznaniu. Zakres robót opisany został za pomocą dokumentacji, na którą składają się: Projekt stałej organizacji ruchu na ulicach dzielnicy Łazarz (Załącznik nr 2b do SWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Wytyczne do oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu stosowanych przez ZDM Poznań oraz Instrukcja postępowania z destruktem, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ, i Przedmiar robót (Załączniki nr 4b do SWZ). CPV: 45233200-1, 45233221-4,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00333914, DZ.RO.341.36.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41ee6040-128b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej zostały określone w SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Szczegółowe regulacje dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 23.2. SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 23.2. SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024