Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu wejścia w zakresie wymiany drzwi wejściowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu wejścia w zakresie wymiany drzwi wejściowych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
ul. Katowicka 4
46-200 Kluczbork
powiat: kluczborski
77 417 22 50, Fax: 77 417 21 70, tel. 34/35 32 770, tel. 34/35 32 771, faks 34/35 38 506
zk_sierakow_slaski@sw.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Kluczbork
Wadium: ---
Nr telefonu: 77 417 22 50, Fax: 7
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie remontu wejścia w zakresie wymiany drzwi wejściowych do oddziału Dl (1 szt.) w Oddziale Zewnętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku.
1. Charakterystyka drzwi:
o rozmiar w świetle muru- szerokość ok. 125 cm, wysokość ok. 203 cm;
o światło we framudze- szerokość 121 cm, wysokość- 201 cm;
o stojąc w budynku zawiasy po lewej stronie, drzwi otwierają się na zewnątrz, (patrząc od środka budynku);
3. Wymagania odnośnie drzwi:
o Drzwi wewnętrzne jednoskrzydłowe, światło skrzydła 120 cm:
o Minimalne parametry techniczne potwierdzone atestem:
- odporność na włamanie - klasa RC4,
- klasa odporności p.pożarowej EI60
- odporność obciążenia wiatrem - klasa 5 C,
- przepuszczalność powietrza - klasa 4
- siły operacyjne klasa - klasa 3
- odporność na wielokrotne otwieranie i zamykanie - klasa 6
- obustronnie pokryte blachą,
o drzwi wyposażone w samozamykacz;
o drzwi wyposażone w kontaktron;
o zamykanie drzwi na zamek z wkładką w klasie 6 typu klucz/klucz;
o uchwyt drzwiowy- gałka ze stali nierdzewnej z obydwu stron;
o drzwi wyposażone w elektrozaczep (o wzmocnionej konstrukcji, 12V DC) na zamku oraz zwory od strony przeciwzawiasowej od góry większego skrzydła o minimalnym nacisku 350 kg z sygnalizacją zamknięcia drzwi (przekaźnik NO/NC);
o kolor drzwi RAL 7035- szary;
o obróbki tynkarsko- murarskie po zamontowaniu drzwi po stronie zamawiającego;
o rozłączenie i podłączenie do systemu kontroli dostępu po stronie zamawiającego;
o cały demontaż wraz z montażem musi być zakończony w czasie jednego dnia roboczego w godz.ch 8.00-18.00;
o odbiór wykonanej usługi na podstawie protokołu;

Dokument nr: Dkw.OZ. 2233.16.1.2024.RR

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29.05.2024 r. pocztą elektroniczną na adres: zk_sierakow_slaski@sw.gov.pl lub na numer faksu 34/35 38 506.

Miejsce i termin realizacji:
planowany termin realizacji do 31 sierpnia 2024 r.;
DOSTAWA przedmiotu zamówienia odbędzie się do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim, Ul. Cegielniana 13, 42-793 Ciasna.

Wymagania:
na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 8 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.),
o wykonawca przekaże zamawiającemu wszelkie dokumenty typu atesty, certyfikaty itp. nie później niż w dniu podpisania protokołu odbioru;
o płatność za usługę- przelew 21 dni po wystawieniu prawidłowej faktury (podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół bez uwag);
o wykonawca powiadomi zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych o pojazdach jakie muszą wjechać na teren zakładu, osobach oraz o konieczności wniesienia
na teren zakładu telefonów, aparatu, laptopa itp. (telefony, aparat, laptop będą mogły być wniesione tylko w wyjątkowej sytuacji po przekazaniu do zamawiającego uzasadnienia ich wniesienia).
4. Gwarancja na wykonaną usługę- 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru prac.
5. Zalecana wizja lokalna - oraz fachowy pomiar przed realizacja zamówienia.
2. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być złożona w postaci skanu na adres e-mail Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim lub na numer faks. Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego w danej pozycji.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym/ł kryterium/ałw: a) cena, kryterium wagowe: 100%
3. Opis sposobu obliczania ceny:
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto, dostawy będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT.
Forma płatności - przelew na rachunek bankowy wykonawcy wskazany w fakturze do 21 dni od daty otrzymania faktury.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca winien osiągnąć wskaźnik zatrudnienia osadzonych w ramach realizacji zamówienia na poziomie min. 30%;
b) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania oraz okresowego raportowania o liczbie zatrudnionych osadzonych przy realizacji zamówienia oraz nadesłania informacji o osiągniętym poziomie wskaźnika zatrudnienia osadzonych niezwłocznie przed realizacją przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.
7. Przewiduje się negocjacje z trzema oferentami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w postępowaniu - tak / nie *

Uwagi:
8. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
,,Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Kluczborku, ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork, tel. 77 417 22 50 ;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Kluczborku jest mjr Radosław Musiałek, kontakt: radoslaw.musialek@sw.gov.pl, tel. 77 417 69 07;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO".
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
6. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcą jest:
kpt. Ryszard Rapacz; od pn-pt w godz.: 07:30 - 15.30, tel. 34/35 32 770 mjr. Artur Górny; od pn-pt w godz.: 07:00 - 15.00, tel. 34/35 32 771

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.