Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa personalizowanych leżaków plażowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa personalizowanych leżaków plażowych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Poznań Oddział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
powiat: Poznań
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930478
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
KPRM-XVI.042.3.1.2024 DOSTAWA personalizowanych leżaków plażowych
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie leżaka z tkaniną bawełnianą z grafiką 1 W tym miejscu proszę o wycenę leżaka wraz z tkaniną siedziska wykonaną z 100% bawełny zgodnego ze specyfikacją, która znajduje się w opisie wymagań. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji leżaków na podstawie grafiki 1, której wersja robocza stanowi załącznik 1.1 do postępowania oraz próbki nadruku, o której mowa w pkt. 1 ppkt. 2 b) opisu wymagań. 50 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Wykonanie dodatkowej bawełnianej tkaniny siedziska z grafiką 1 (wymienna) W tym miejscu proszę o wycenę dodatkowych bawełnianych tkanin wymiennych siedziska z grafiką 1, której wersja robocza stanowi załącznik 1.1 do postępowania. 50 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Wykonanie leżaka z tkaniną poliestrową z grafiką 2 W tym miejscu proszę o wycenę leżaka wraz z tkaniną siedziska wykonaną z poliestru zgodnego ze specyfikacją, która znajduje się w załączniku do postępowania. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji leżaków na podstawie grafiki 2, której wersja robocza stanowi załącznik 1.2 do postępowania oraz próbki nadruku, o której mowa w pkt. 1 ppkt. 2 b) opisu wymagań. 50 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Wykonanie dodatkowej poliestrowej tkaniny siedziska z grafiką 2 (wymienna) W tym miejscu proszę o wycenę dodatkowych tkanin wymiennych siedziska z grafiką 2, której wersja robocza stanowi załącznik 1.2 do postępowania. 50 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 DOSTAWA w jednej partii W tym miejscu proszę o wycenę dostawy w jednej partii zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego. DOSTAWA odbędzie się na terenie miasta Poznania. 1 dostawa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Dokument nr: ID 930478, KPRM-XVI.042.3.1.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930478
Składania : 29-05-2024 14:00:00
Otwarcia : 29-05-2024 14:05:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
KPRM-XVI.042.3.1.2024
Zwracam się z zapytaniem ofertowym o złożenie oferty cenowej. Zamówienie nie podlega ustawie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Miasto Poznań
Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) W ramach prowadzenia przez Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta działań promocyjnych związanych z inwestycją pn. Rewaloryzacja przestrzeni płyty Starego Rynku w Poznaniu wraz z przekształceniem fragmentu bloku śródrynkowego (ul. Jana Baptysty Quadro) w pasaż kultury planuje się zamówienie polegające na dostawie leżaków plażowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa w jednej partii pod adres na terenie Poznania wskazany przez Zamawiającego:
a) 50 szt. leżaków plażowych (stelaż + siedzisko) z bawełnianą tkaniną siedziska z nadrukowaną grafiką 1,
b) 50 szt. wymiennej bawełnianej tkaniny siedziska z grafiką 1,
c) 50 szt. leżaków plażowych (stelaż + siedzisko) z poliestrową tkaniną siedziska z nadrukowaną grafiką 2,
d) 50 szt. wymiennej poliestrowej tkaniny siedziska z grafiką 2.
2) Do zakresu zamówienia w szczególności należy m.in.:
a) wykonanie wizualizacji leżaków z grafiką 1 i 2 na podstawie otrzymanych grafik i przesłanie ich do akceptacji Zamawiającego,
b) wykonanie próbnego wydruku dowolnego fragmentu grafiki 1 i dowolnego fragmentu grafiki 2 (ok. 10 cm każdy) na każdym z rodzajów tkanin i przesłanianie ich do ich do akceptacji Zamawiającego,
c) wykonanie stelaży leżaków zgodnie ze specyfikacją,
d) wykonanie nadruków na tkaninach siedzisk na podstawie zaakceptowanych wizualizacji i wydruków próbnych,
e) dostawia w jednej partii pod adres wskazany w zamówieniu przez Zamawiającego.
3) Specyfikacja produktu:
stelaż:
minimalne wymiary stelaża: ok.120 x 54 x 3,2 cm,
maksymalne obciążenie min.: 120 kg,
wykonanie z drewna impregnowanego (drewno bukowe, bezsękowe),
elementy stelaża zaokrąglone,
co najmniej trójstopniowa regulacja,
zabezpieczenie przed złożeniem w trakcie użytkowania,
elementy ruchome łączone za pomocą metalowych nitów,
brak elementów plastikowych (za wyjątkiem tych stanowiących zabezpieczenie przed złożeniem),
funkcja umożliwiająca samodzielną wymianę tkaniny siedziska.
siedzisko:
łącznie 100 szt. wykonanych z tkaniny 100% bawełna (min. 270 g/m2),
łącznie 100 szt. wykonanych z tkaniny poliestrowej (min. 270 g/m2),
tkanina siedziska: odporna na warunki atmosferyczne, wodoodporna, łatwa do czyszczenia, odporna na promienie UV (min. 270 g/m2),
minimalne wymiary tkaniny: ok. 110 x 43 cm ,
projekt nadruku: wykonany przez firmę na podstawie grafik przesłanych przez Zamawiającego,
nadruk kolorowy (full color) na całej powierzchni tkaniny;
znakowanie:
nadruk kolorowy (full color) na całej powierzchni tkaniny.
Grafiki stanowiące załączniki do zapytania ofertowego chronione są prawem autorskim i mogą być wykorzystane przez wyłonionego Wykonawcę tylko i wyłącznie w celu realizacji przedmiotowej umowy. Wykonawca nie ma prawa odstępować grafiki innym podmiotom.
Grafiki bez znaków wodnych zostaną przesłane wybranemu Wykonawcy wraz z zamówieniem.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34928400-2 Osprzęt miejski
37416000-7 Sprzęt wypoczynkowy
39142000-9 Meble ogrodowe
3. Termin wykonania zamówienia
Zgodnie z ofertą Wykonawcy, dostawa w terminie nie później niż do 18 czerwca 2024 r.
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena całkowita brutto: 100 %
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
e) Do oferty cenowej należy dołączyć załącznik wraz ze specyfikacją produktu, który Państwo oferują (w tym m.in.: wymiary stelaża, wymiary tkaniny na siedzisko, rodzaj tkaniny, gramatura tkaniny, rodzaj/technika nadruku)
6. Zasady płatności:
Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego./
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.
Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz.711). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję,
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Zapoznanie się z treścią wzoru zamówienia
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 1660, kom. 602 574 540
związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe
1.1. Grafika 1
1.2. Grafika 2
2. Wzór zamówienia
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - Dostawa gotowego zamówienia w terminie nie później niż do 12 czerwca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz oferowaną liczbę dni roboczych na wykonanie zamówienia. (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wykonania wizualizacji leżaków, wykonania nadruku próbnego są po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Znajomość treści zapytania ofertowego i zamówienia - Proszę zapoznać się z treścią zapytania ofertowego (załącznik 1) oraz wzoru zamówienia (załącznik 2) i potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Miasto Poznań Oddział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.