Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja dachu

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Lotników Polskich
ul. Szturmowców 1
78-300 Świdwin
powiat: świdwiński
tel. (094) 36-510-41
sp3@swidwin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Świdwin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (094) 36-510-41
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
Modernizacja dachu w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3
im. Lotników Polskich w Świdwinie
III. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dachu na budynku Publicznej
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Lotników Polskich w Świdwinie, polegającego na wykonaniu
następujących prac:
? wymiana rynien z PCV;
? wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z
blachy nie nadającej się do użytku;
? rozebranie rur spustowych z PCV;
? naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotne pokrycie;
? wykonanie obróbek blacharskich kominów wentylacyjnych, wymiana opierzenia na
ogniomurkach.
2) Zamawiający nie wymaga zerwania istniejącego poszycia dachowego.
3) Zamawiający wymaga, żeby materiał użyty do pokrycia dachu spełniał poniższe
wymagania:
a) papa asfaltowa zgrzewalna wierzchniego krycia LEMBIT SUPER W-PYE250S52 SBS S
lub równoważna do dużych powierzchni dachowych;
b) do produkcji papy zastosowano mieszaninę asfaltów modyfikowanych elastomerem
SBS z wypełniaczem mineralnym, osnowę stanowi włóknina poliestrowa obustronnie
powlekana masą asfaltową;
c) pas masy asfaltowej nie pokryty posypką zabezpieczony jest folią z tworzywa
sztucznego (BOPET) o szerokości 10 cm;
d) spodnia strona papy pokryta jest folią z tworzywa sztucznego (HDPE);
e) grubość materiału 5,2 mm +/- 0,2 mm;
f) gramatura wyrobu gotowego 6600 g/m? +/- 150 g/m;
g) reakcja na ogień Klasa E.
4) Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie użyte w trakcie robót materiały muszą posiadać
karty materiałowe i deklarację zgodności.IV. Warunki udziału w postępowaniu
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonywania przedmiotu zamówienia.
2) Wykonawca podczas wykonywania przedmiotu zamówienia nie może polegać na
podwykonawcach.

Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
XII. Miejsce i termin składania oferty
1) Miejsce składania ofert:
2)
3)
4)
5)
6)
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie szkoły w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 maja 2024 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.07.2024r.
Termin rozpoczęcia usługi : nie później niż od dnia 10 czerwca 2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielania zamówienia - zapytanie ofertowe
W przedmiotowym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) z uwagi na fakt,
iż wartość zamówienia nie przekracza równowartości 130 000 zł netto.
3) Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej.
Wizja lokalna odbędzie się w dniu 24 maja 2024 r. o godzinie 09:00, w siedzibie szkoły.
Odbycie wizji zostanie potwierdzone poprzez sporządzenie stosownego protokołu.
Podczas wizji Wykonawca dokona stosownych pomiarów w celu przedłożenia kosztorysu
a Zamawiający udzieli odpowiedzi na ewentualne pytania.
Nie przybycie w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie złożonej oferty w
niniejszym postępowaniu.
VI. Termin związania ofertą
14 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w
formularzu ofertowym zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zapytania
ofertowego.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty w
postępowaniu, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4) Ofertę, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim,
umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
Nazwa i adres Zamawiającego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3
ul. Szturmowców 1
78-300 Świdwin
Zapytanie ofertowe na ,,Modernizację dachu w Publicznej Szkole
Podstawowej nr 3 im. Lotników Polskich w Świdwinie".
5) Oferta pod rygorem odrzucenia winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami
niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań z
uwzględnieniem zadawanych przez Wykonawców pytań i udzielonych przez
Zamawiającego odpowiedzi. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną
odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami tegoż zapytania. W
przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie elementy i opisy
zawarte w załączonych wzorach.6) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.
7) Zmiany lub wycofanie oferty. Skuteczność zmian lub wycofanie złożonej oferty:
? Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały
dokonane przed upływem terminu składania ofert;
? zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty (pkt 8 ust. 4). Dodatkowo należy
umieścić na kopercie zapisek ,,ZMIANA";
? wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia
podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i
według zasad obowiązujących przy składaniu oferty (pkt 8 ust. 4). Oferta wycofana
zostanie zwrócona Wykonawcy drogą pocztową lub zostanie wydana osobie, która
będzie upoważniona do odbioru osobistego oferty wycofanej.
VIII. Dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1), sporządzony na podstawie przedmiaru pomocniczego
dołączonego do niniejszego zapytania ofertowego, podpisany przez upełnomocnionego
przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i
nazwiska.
2) Do formularza ofertowego należy dołączyć kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót.
3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).
4) Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia (załącznik nr 3).
IX. Zasady odrzucania ofert
1) Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami
niniejszego zapytania ofertowego.
2) Zamawiający odrzuci oferty, które nie będą zawierały formularza ofertowego.
3) Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów, o których mowa w punkcie VIII, a także jeżeli
oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez
Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym.
4) Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował
będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
5) Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik
postępowania skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z prowadzonego
postępowania, niezależnie od innych skutków przewidzianych prawem.
6) Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w
przypadku odrzucenia oferty.
X. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty, jest ceną ryczałtową brutto wyliczoną i podaną w formularzu oferty (bez względu
na sposób ich obliczenia) zawierającą wszystkie koszty wykonania zamówienia, opracowania
dokumentacji oraz koszty należnego podatku od towarów i usług VAT itp.XI. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami :
1) Kryterium ceny (P1) punktacja za cenę będzie się odbywać wg zasady :
Cn
P1 = --------------
Cb
x 100 x 60 %
Gdzie:
P1 - ilość punktów w kryterium cena
Cn - najniższa cena
Cb - cena oferty badanej
60 - wskaźnik stały
60 % - punktowe znaczenie kryterium ceny
2) Kryterium gwarancja jakości (P2)
W ramach niniejszego kryterium przyznawane będą punkty za zadeklarowaną przez
Wykonawcę gwarancję jakości.
Wykonawca, który zaproponuje gwarancję jakości:
36 miesięcy - otrzyma 0 pkt
48 miesięcy - otrzyma 20 pkt
60 miesięcy - otrzyma 40 pkt
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów kryterium cena - P1 oraz
kryterium termin gwarancja jakości - P2 (P= P1+P2)
Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą tę, która nie będzie podlegać odrzuceniu i
będzie spełniać warunki niniejszego zapytania ofertowego oraz uzyska największą liczbę
punktów wynikających z w/w kryteriów oceny ofert. Punkty będą liczone do dwóch miejsc
po przecinku.
XI. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1) Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta uzyska największą liczbę
punktów wynikającą z przyjętych kryteriów oceny ofert oraz zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy w
dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jeden dla Wykonawcy i jeden dla
Zamawiającego).
3) Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w przypadkach jak niżej:
a) zmiany cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących
przepisów prawnych w tym zakresie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona i
obowiązująca do końca trwania umowy;
b) zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają wpływa na treść
umowy.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert lub spóźnione z uwagi
na dostarczenie ich w inne miejsce niż wskazano powyżej zostaną zwrócone niezwłocznie
bez otwierania.
Wykonawcy swoje oferty mogą przesłać drogą pocztową lub kurierską pod warunkiem, że
wpłyną one do siedziby Zamawiającego w godzinach jego pracy do upływu terminu
przewidzianego na składanie ofert. W przeciwnym razie oferty, które wpłyną do innych
komórek organizacyjnych, lub po godzinach pracy mogą zostać z tego powodu nie
zarejestrowane w wyznaczonym czasie.
Wykonawca na życzenie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty z datą i godziną wpływu.
Zamawiający poinformuje Wykonawców o wynikach postępowania, umieszczając na
swojej stronie BIP ogłoszenie o zgłoszonych ofertach i o wyborze Wykonawcy.
XIV. DODATKOWE INFORMACJE
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub dowołania postępowania o udzielenie
zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie przysługuje wobec
Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenie.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o
udzielenie zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3) Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się
Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w
art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykluczenia wykonawców z postępowania o
udzielenie zamówienia w stosunku do których zachodzą okoliczności wskazane w art. 109
ustawy Pzp.

Uwagi:
5) Zamawiający zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE
L z dnia 4 maja 2016 r.) - dalej RODO, informujemy iż:Administratorem danych osobowych jest:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 z siedzibą: ul. Szturmowców 1, 78-300 Świdwin. Z administratorem
danych można się skontaktować telefonicznie pod numerem tel. 94-36-510-41 na adres e-mail:
sp3@swidwin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Krzysztofa Rychel jako Inspektora Ochrony Danych osobowych, z którym
można się kontaktować poprzez email: iod@swidwin.pl telefonicznie pod nr tel. 601 080 704 lub
pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować,
w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 44 ustawy
z dnia 27 sierpnia o finansach publicznych (Dz.U. 2009 Nr 157 poz. 1240 ze zm.) oraz Regulaminem
udzielania zamówień publicznych poniżej kwoty 130 000 tys. wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora
szkoły dotyczącym udzielania zamówień publicznych wskazanych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 roku poz.1605 z późn.zm.)
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą odbiorcy Biuletynu Informacji Publicznej CUW
Świdwin, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z przeprowadzonego
postępowania na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz jednostki administracji publicznej uprawnione do
sprawowania kontroli i nadzoru nad prawidłowością funkcjonowania administratora lub mogące
potwierdzić prawdziwość podanych przez Panią/Pana informacji.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy będącej efektem udzielenia
zamówienia publicznego, a następnie po jej zakończeniu przez okres 10 lat poczynając od 1 stycznia
roku następnego, który to wynika z przyjętego w jednostce Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
Przedmiotowy termin może zostać wydłużony o czas niezbędny do zamknięcia wzajemnych rozliczeń
finansowych.
Sposób przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie zostaną poddane
profilowaniu.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy
publicznej,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym dla potrzeb
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
XIII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1) Dla potrzeb niniejszego postępowania Zamawiający ustala, że porozumiewanie się z
Wykonawcami w zakresie informacji dotyczących postępowania odbywać się będzie za
pomocą telefonu lub drogą elektroniczną . Przekazywanie informacji za pomocą telefonu
odbywać się będzie na następujący numer telefonu: 94-36-510-41. Przekazywanie
informacji drogą elektroniczną odbywać się będzie na następujący adres mailowy:
sp3@swidwin.pl za potwierdzeniem otrzymania wiadomości.
2) Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
W zakresie merytorycznym i formalnym osobami upoważnionymi do kontaktu z
Wykonawcami są:
? Agnieszka Rosińska - Dyrektor Publicznej Szkoły nr 3 w Świdwinie.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.