Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Żłobek Miejski Nr 2 w Toruniu
ul. Piskorskiej 9
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 956 93 90, tel. 56 659 93 92 lub kom. 516 490 418
zlobek2torun@op.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 956 93 90, t
Termin składania ofert: 2024-05-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Żłobek Miejski Nr 2 w Toruniu
Zaprasza do złożenia ofert cenowych w postępowaniu na wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach w budynku Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu przy Ul. Piskorskiej 9 w terminie od 01.07.2024 r. do 29.07.2024 r.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zapytanie dotyczy usługi w zakresie:
1) zapoznanie się z aktualnym stanem pomieszczeń przeznaczonych do wymiany podłóg, łącznie 9 pomieszczeń o powierzchni ok. 400,00 m2 wg poniższego wykazu:
a) Grupa I (piętro)
- bawialnia ok. 90,00m2 (mozaikaparkietowa),
- sypialnia ok. 46,00 m2(mozaikaparkietowa),
b) Grupa II (parter)
- bawialnia ok. 70,00 m2(mozaikaparkietowa),
- kącik ok. 15,00 m2 (mozaikaparkietowa),
- sypialnia ok. 46,00 m2(mozaikaparkietowa),
c) Grupa III (parter)
- bawialnia ok. 70,00 m2(mozaikaparkietowa),
- kącik ok. 9,00 m2 (mozaikaparkietowa),
- sypialnia ok. 46,00 m2(mozaikaparkietowa),
d) Korytarz przy administracji (parter) ok. 8,00 m2(mozaika parkietowa)
2) demontażu oraz utylizacji mozaiki parkietowej (brak subitu);
3) kompletnego przygotowania podłoża do montażu wykładzin winylowych (w tym m.in. odkurzanie, gruntowanie podłoża koncentratem środka gruntującego Mapei EcoPrimT+ *lub równoważny, szpachlowania ewentualnych nierówności powierzchni masami naprawczymi Mapei Planipatch Xtra *lub równoważny z dodatkiem uelastyczniającym Mapei Latex Plus *lub równoważny);
4) instalacji masy wygładzającej podłoże o grubości do 5 mm na bazie Mapei Planolit 115 *lub równoważny, szlifowanie zainstalowanej masy w celu usunięcia mleczka cementowego;
5) dostawy oraz montażu wykładzin winylowych homogenicznych o parametrach:
- wykładziny o grubości całkowitej EN-ISO 24346 min. 2,0 mm *lub równoważny;
- szerokość rolki EN-ISO 24341 2 m *lub równoważny;
- długość rolki EN-ISO 24341 < 27 m 26 m *lub równoważny;
- waga całkowita EN-ISO 23997 2 800 g/m2 *lub równoważny;
- trwałość kolorów ISO 105-B02 > 7 *lub równoważny;
- giętkość i ugięcie EN-ISO 24344 0 10 mm *lub równoważny;
- izolacja akustyczna dźwięków uderzeniowych EN-ISO 717-2 Lw = 4 dB *lub równoważny;
- odporność na zabrudzenia i chemikalia EN-ISO 26987 bardzo dobra *lub równoważny;
- odporność przeciw grzybom i bakteriom ISO 846 *lub równoważny, dobra, nie sprzyja wzrostowi TVOC po 28 dniach ISO 16000-6 < 10 pig/m3
- przewodność cieplna EN 12524 0,25 W/(m*K) *lub równoważny;
- 10 lat gwarancji;
- wykładziny dwukolorowe w każdym pomieszczeniu w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym,
- wykładziny typu FORBO SPHERA ESSENCE / FORBO SPHERA StarT /FORBO SPHERA ORIENT/ TARKETT NORMA/ TARKETT PRIMO PREMIUM/ *lub równoważny,
- wykładzin o klasie ścieralności rekomendowanej do budynków publicznych do pomieszczeń o najbardziej intensywnym natężeniu ruchu (grupa EN 660-2 T lub *równoważny),
- wykładziny zapewniające najbezpieczniejszą klasyfikację trudnopalności tj. najbezpieczniejsze z możliwych parametry wydzielanego dymu i kontrolowane rozprzestrzenianie płomieni EN 13501-1 (klasa Bfl-s1 lub Cfl-s1),
- wykładziny o klasyfikacji antypoślizgowej o współczynniku DIN 51130 od R-10 do R-13,
6) Montażu wykładzin z wykończeniem w formie cokołu z wykładziny wywijanego na ścianę do wysokości 10 cm, zabezpieczenie krawędzi cokołu masą akrylową w kolorze białym;
7) Frezowaniu krawędzi wykładziny oraz spawaniu arkuszy sznurem spawalniczym w dedykowanym kolorze;
8) Zastosowaniu klejów dedykowanych do wykładzin winylowych Mapei Ultrabond Eco 380/Mapei Ultrabond Eco Fix * lub równoważny z bardzo niską emisją TVOC oraz pozostałych artykułów niezbędnych do wykonania zadania;
9) Utylizacji odpadów pozostałych po montażu;
10) Uprzątnięciu pomieszczeń po zakończeniu prac.

CPV: 45432100-5, 45432130-4, 45432111-5

Dokument nr: ZO.ZM2.1.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 28 maja 2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu
w ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE z napisem: "Oferta cenowa na wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach budynku Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu przy Ul. Piskorskiej 9", lub przesłać mailowo na adres zlobek2torun@op.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zadania: 01.07.2024 r. - 29.07.2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
1. Oferenci przed złożeniem ofert winni dokonać wizji po uprzednim umówieniu terminu z Zamawiającym;
2. W przypadku wystąpienia istotnych różnic w stosunku do ww. zakresu zadań, mających wpływ na końcową cenę należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu;
3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Kryteria oceny ofert:
Kryterium Waga
Cena 90 %
Okres udzielonej gwarancji 10 %
1. Punktacja za kryterium "cena brutto ", zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
- najniższa oferta cenowa : P1=90 pkt;
- kolejne oferty cenowe : Pn=90 - 10x(Cn : C1)pkt: gdzie:
C1 - oznacza wartość najniższej zaoferowanej ceny, Cn - oznacza wartość kolejnych ofert.
2. Punktacja za kryterium "okres gwarancji", zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
- najdłuższy zaoferowany okres gwarancji : P1=10 pkt;
- kolejne oferty: Pn = 10 - 10 x (Gn : G1) pkt; gdzie:
G1 - oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji; Gn - oznacza okres gwarancji kolejnych ofert.
Wykonawca maksymalnie może zdobyć 100 pkt. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą sumę punktów.
VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego),
2) oświadczenie oferenta:
a) o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym,
b) o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustaw nakładającymi obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) potwierdzające, iż prace zostaną wykonane z materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
d) przyjęciu wszystkich wymogów zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
2. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w języku polskim.
VII. Sposób przygotowania oferty i miejsce składania ofert:
1. Oferta winna zawierać cenę netto i brutto wyrażone w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi być ceną ostateczną, tj. uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją zamówienia opisanego w zapytaniu. Wykonawca winien dokonać dokładnego rozeznania i skalkulować cenę w sposób szczególnie rzetelny, uwzględniając wszystkie rodzaje robót i składniki kosztów.
3. Oferta winna zawierać proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji na usługę wyrażony w miesiącach.
4. Oferta musi być opatrzona podpisami osób uprawnionych pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający zaleca, aby (podpis(y) złożony(e) na formularzu ofertowo - cenowym umożliwił(y) identyfikację osoby/osób, która(e) go złożyła(y).
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zaświadczenia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazać pisemnie drogą elektroniczną.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy administracji żłobka tj. od godz. 7.30 do 15.30.
X. Informacje o formalnościach:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszelkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania poprzez publikację informacji na stronie: www.zlobek2torun.pl w zakładce "Zamówieniapubliczne ".
2. W przypadku przekroczenia oferty cenowej w stosunku do wysokości przekraczającej posiadane środki finansowe na realizację wykonania wymiany podłóg w Żłobku Miejskim Nr 2 w Toruniu, Zamawiający dopuszcza realizację zadania w części, tj. wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach, na które środki finansowe będą wystarczające.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
7. Z udziału w postępowaniu w zapytaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym oraz znajdujące się na liście podmiotów i osób względem których zastosowane zostały środki sankcyjne, o których mowa w ustawie z dn. 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Żłobek Miejski Nr 2 w Toruniu spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO), informuje że:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Żłobek Miejski Nr 2 w Toruniu reprezentowany przez Dyrektora Żłobka, NIP: 879-21-74-279, REGON: 870530767, tel.: 56 659 93 90;
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Żłobku Miejskim Nr 2 w Toruniu jest Pan Jakub Rutkowski, tel.: 56 6118992, e-mail:rodo1@tcuw.torun.pl;
3. Dane osobowe pozyskane od Państwa przetwarzane będą dla potrzeb wewnętrznych Żłobka, tj. przeprowadzenia procedury udzielania zamówień publicznych w Żłobku Miejskim Nr 2 w Toruniu;
4. Podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych w w/w zakresie:
a. Art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO);
b. Ustawa z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.);
c. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
d. Ustawa z dnia 29 września 1994 o rachunkowości;
e. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
f. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 1 października 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości banków;
g. Regulamin w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Żłobku Miejskim Nr 2 w Toruniu.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie. Żłobek Miejski Nr 2 w Toruniu nie będzie przekazywał zbieranych danych do państw trzecich.
6. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.
7. Osobie/osobom powierzającej/cym dane osobowe przysługuje prawo do :
a. dostępu do powierzonych danych osobowych,
b. sprostowania powierzonych danych osobowych,
c. usunięcia powierzonych danych osobowych,
d. ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,
e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,
f. przenoszenia powierzonych danych,
g. cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,
h. wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Powierzone dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami w Żłobku Miejskim Nr 2 przez okres 5 lat.
9. Podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procedury udzielania zamówień publicznych Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu, jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych, Żłobek Miejski Nr 2 w Toruniu nie będzie miał podstaw prawnych do realizacji procedury udzielania zamówień publicznych.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Dyrektor Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu Pani Iwona Pucka tel. 56 659 93 92 lub kom. 516 490 418 lub e-mail: zlobek2torun@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.