Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Gabriela Narutowicza 73 20-019 Lublin powiat: Lublin 47 811 41 21, faks 47 811 15 34 zamowienia@lu.policja.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 47 811 41 21, faks 4 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji Krótki opis przedmiotu zamówienia Pakiet nr 1 - KWP Lublin (24 obiekty - 24 przeglądy roczne, 1 pięcioletni) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego budynków i innych obiektów budowlanych - przeglądy roczne i 5-letnie według załączonego wykazu obiektów (pkt 4 Opis przedmiotu zamówienia - OPZ), zgodnie z art. 62 i art. 62 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne) oraz instalacja gazowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.1 (formularz cenowy) do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Wykaz obiektów wraz z określeniem rodzaju kontroli, jakiej podlegają zawarto w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik do SWZ. Pakiet nr 2 - KMP w Białej Podlaskiej i Komendy Powiatowe w regionie (43 obiekty - 43 przeglądy roczne, 27 pięcioletnich) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego budynków i innych obiektów budowlanych - przeglądy roczne i 5-letnie według załączonego wykazu obiektów (pkt 4 Opis przedmiotu zamówienia - OPZ), zgodnie z art. 62 i art. 62 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne) oraz instalacja gazowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.2 (formularz cenowy) do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Wykaz obiektów wraz z określeniem rodzaju kontroli, jakiej podlegają zawarto w ,,Opisie przedmiotu zamówienia", stanowiącym załącznik do SWZ. Pakiet nr 3 - KMP w Chełmie i Komendy Powiatowe w regionie (29 obiektów - 29 przeglądów rocznych, 6 pięcioletnich) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego budynków i innych obiektów budowlanych - przeglądy roczne i 5-letnie według załączonego wykazu obiektów (pkt 4 Opis przedmiotu zamówienia - OPZ), zgodnie z art. 62 i art. 62 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne) oraz instalacja gazowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.3 (formularz cenowy) do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Wykaz obiektów wraz z określeniem rodzaju kontroli, jakiej podlegają zawarto w ,,Opisie przedmiotu zamówienia", stanowiącym załącznik do SWZ. Pakiet nr 4 - KMP w Lublinie i Komendy Powiatowe w regionie (43 obiekty - 43 przeglądy roczne, 14 pięcioletnich) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego budynków i innych obiektów budowlanych - przeglądy roczne i 5-letnie według załączonego wykazu obiektów (pkt 4 Opis przedmiotu zamówienia - OPZ), zgodnie z art. 62 i art. 62 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne) oraz instalacja gazowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.4 (formularz cenowy) do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Wykaz obiektów wraz z określeniem rodzaju kontroli, jakiej podlegają, zawarto w ,,Opisie przedmiotu zamówienia", stanowiącym załącznik do SWZ. Pakiet nr 5 - KMP w Zamościu i Komendy Powiatowe w regionie (33 obiekty - 33 przeglądy roczne, 8 pięcioletnich) 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego budynków i innych obiektów budowlanych - przeglądy roczne i 5-letnie według załączonego wykazu obiektów (pkt 4 Opis przedmiotu zamówienia - OPZ), zgodnie z art. 62 i art. 62 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Przeglądowi nie podlegają przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne) oraz instalacja gazowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w załączniku nr 1.5 (formularz cenowy) do SWZ, Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Wykaz obiektów wraz z określeniem rodzaju kontroli, jakiej podlegają zawarto w ,,Opisie przedmiotu zamówienia", stanowiącym załącznik do SWZ. CPV: 71356100-9 Dokument nr: 2024/BZP 00335166, 37/1.3.19/24/SZP/U Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54c276b4-0dca-11ef-9b7e-467806a93518 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiający korzysta, w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tylko z takich narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej, które są niedyskryminujące, ogólnie dostępne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z produktami powszechnie używanymi służącymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesyłaniu danych, i które nie ograniczają wykonawcom dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 1. Informacje ogólne 1) Stroną internetową prowadzonego postępowania jest Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ 2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4) Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 5) W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl, (z wyjątkiem składania ofert, które należy składać w sposób określony w rozdziale XIII). 6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu) 7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 8) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia. 9) Link do postępowania oraz identyfikator postępowania nadany przez Platformę e-Zamówienia zamieszczone są na stronie internetowej zamawiającego: https://lubelska.policja.gov.pl 10) Zamawiający zaleca aby załączniki i dokumenty składane przez Wykonawcę były przekazywane w szczególności w następujących formatach: .pdf, .odt, .doc, .docx, .xls, xlsx, .zip, .7zip. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: - Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy Ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37; - Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie: e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Okresowa, roczna i pięcioletnia kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji - nr referencyjny 37/1.3.19/24/SZP/U; - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; - Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; - Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-03 11:00 Miejsce składania ofert: https://lubelska.policja.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024