Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
ul. Rynek 8
16-060 Zabłudów
powiat: białostocki
um@zabludow.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Zabłudów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Profilowanie dróg gminnych - o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m:
o W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia.
o Opis robót - roboty równiarką w szczególności wykonanie rowów przydrożnych do 60 cm głębokości oraz skarp, rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, formowanie korpusu drogowego, karczowanie pni, usuwanie kamieni z pasa drogowego jak również równanie i profilowanie dróg gminnych, polegające na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi.
Zadanie 2: Profilowanie dróg gminnych - o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m:
o W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów - Hajnówka do granicy gminy strona lewa.
o Opis robót - roboty równiarką w szczególności wykonanie rowów przydrożnych do 60 cm głębokości oraz skarp, rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, formowanie korpusu drogowego, karczowanie pni, usuwanie kamieni z pasa drogowego jak również równanie i profilowanie dróg gminnych, polegające na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi.
Zadanie 3: Profilowanie dróg gminnych - o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m:
o W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów - Nowosady strona prawa.
o Opis robót - roboty równiarką w szczególności wykonanie rowów przydrożnych do 60 cm głębokości oraz skarp, rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, formowanie korpusu drogowego, karczowanie pni, usuwanie kamieni z pasa drogowego jak również równanie i profilowanie dróg gminnych, polegające na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi.
Profilowanie dróg gminnych - o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m:
o W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów - Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów - Hajnówka do granicy gminy strona prawa.
o Opis robót - roboty równiarką w szczególności wykonanie rowów przydrożnych do 60 cm głębokości oraz skarp, rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, formowanie korpusu drogowego, karczowanie pni, usuwanie kamieni z pasa drogowego jak również równanie i profilowanie dróg gminnych, polegające na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi.

CPV: 45233142-6, 45112730-1,43221000-8,45233220-7

Dokument nr: 2024/BZP 00335318, ZP.271.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dea3b16-1824-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, https://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający preferuje formaty danych: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP, Zamawiający zaleca wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
5. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@zabludow.pl (nie dotyczy składania ofert).
9. Pytania do SWZ można również zadawać drogą mailową, na adres um@zabludow.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru/nazwy postępowania).
10. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiający zastrzega, iż wszelkie dokumenty i oświadczenia Zamawiającego kierowane do Wykonawców będą przekazywane w formie dokumentowej. W szczególności wskazuje się, iż wszelkie wyjaśnienia, zawiadomienia, wezwania, informacje, itp. pochodzące od Zamawiającego będą w toku postępowania przekazywane Wykonawcom drogą elektroniczną w postaci skanów (elektronicznych kopii dokumentów w oryginale posiadających papierową) lub elektronicznych kopii dokumentów (np. w formacie WORD lub PDF) zawierających informację o właściwym podpisaniu ich oryginałów. Zamawiający nie przewiduje przekazywania sporządzanych dokumentów i oświadczeń w postaci elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Burmistrz Zabłudowa informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Zabłudowa z siedzibą
w Zabłudowie, Ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie:
o e-mail: iod@zabludow.pl
o pocztą: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Zabłudowie, Ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów
o przez platformę ePUAP: https://pz.gov.pl/pz/index
o przez Cyfrowy Urząd: https://cu.wrotapodlasia.pl/CU.Public/KUP/Unit/Info/10014
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów"- znak postępowania: ZP.271.9.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176). Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z Pzp.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 10:00
Miejsce składania ofert: adres strony internetowej do elektronicznego składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.