Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny
1 C
99-440 Zduny
powiat: łowicki
sekretariat@gminazduny.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduny
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Maurzyce.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Maurzyce.
Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Pierwszy zaplanowany do przebudowy odcinek wydzielono z drogi gminnej nr 105408E.
W ramach zadania zaplanowano wykonanie przebudowy części drogi o długości 0,73 km na odcinku DK92 do torów kolejowych. Odcinek ten obecnie posiada nawierzchnię bitumiczna o średniej szerokości 4,00 m ułożona na podbudowie z kruszywa łamanego, pobocza gruntowe wraz oznakowaniem pionowym i odwodnieniem w postaci przyległych terenów zielonych. Droga przebiega w terenie wiejskim zurbanizowanym, który jest częściowo zabudowany. Odcinek ten stanowi dojazd do DK 92 a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
3. Drugi zaplanowany do przebudowy odcinek wydzielono z drogi gminnej nr 105408E. W ramach zadania zaplanowano wykonanie przebudowy części drogi o długości 0,45 km na odcinku od torów kolejowych do skrzyżowania z drogą powiatową 2731 E. Odcinek ten obecnie posiada nawierzchnię bitumiczną o średniej szerokości 4,00 m ułożona na podbudowie z kruszywa łamanego, pobocza gruntowe wraz oznakowaniem pionowym i odwodnieniem w postaci przyległych terenów zielonych. Droga przebiega w terenie wiejskim zurbanizowanym, który jest częściowo zabudowany. Odcinek ten stanowi dojazd do DK 92 a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
4. Trzeci zaplanowany do przebudowy odcinek to droga wewnętrzna w miejscowości Maurzyce. tzw Ruszków, która położona jest na działkach 23/1, 62/9, 72/1, 71/2, 62/6, 64/2 a jej długość wynosi 0,72 km. Odcinek posiada obecnie nawierzchnię z kruszywa łamanego, pobocza gruntowe wraz oznakowaniem pionowym i odwodnieniem w postaci przyległych terenów zielonych. Droga przebiega w terenie wiejskim zurbanizowanym, który jest częściowo zabudowany. Odcinek ten stanowi dojazd do DK 92 a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
Przedmiotowe odcinki drogi zaplanowane do przebudowy obecnie posiadają nawierzchnię bitumiczna i gruntową mającą duże oznaki częstego użytkowania w postaci znacznych ubytków, wyraźnych zadoleń i pęknięć. Coraz bardziej wzmożony ruch i zwiększony tonaż pojazdów mechanicznych szczególnie w terenach wiejskich powoduje coraz większe zniszczenia, które mogą powodować niebezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Na planowanych do przebudowy dwóch odcinkach dróg gminnych przewiduje się dostosowanie drogi do warunków technicznych określonych przepisami prawa poprzez poszerzenie, wykonanie odpowiedniej podbudowy, ułożenie dwóch warstw bitumicznych tj. warstwy wiążącej oraz wierzchniej warstwy ścieralnej. Zaplanowano również wykonanie wzdłuż drogi obustronnie utwardzonych poboczy i odwodnienia na tereny zielone. Zaplanowano również wymianę oznakowania pionowego na obu odcinkach.
Na planowanym odcinku do przebudowy drogi wewnętrznej przewiduje się dostosowanie drogi do warunków technicznych określonych przepisami prawa. Zostanie wykonana odpowiednia podbudowa, ułożenie dwóch warstw bitumicznych tj. warstwy wiążącej oraz wierzchniej warstwy ścieralnej. Zaplanowano również wykonanie wzdłuż drogi obustronnie utwardzonych poboczy i odwodnienia na tereny zielone. Zaplanowano również wymianę oznakowania pionowego.
5. Odcinek nr 1 - Pierwszy odcinek drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice o długości 0,73 km. W wyniku zadania nastąpi przebudowa przedmiotowego odcinka z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów technicznych. Wnioskowana droga ma bezpośrednie połączenie z Drogą Krajową nr 92 Warszawa - Poznań oraz z drogą powiatową 2731 E. Droga ta jest strategicznym punktem ponieważ umożliwia bezpośredni dojazd do DK 92, a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
6. Odcinek nr 2 - Drugi odcinek drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice o długości 0,45 km. W wyniku zadania nastąpi przebudowa przedmiotowego odcinka z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów technicznych. Wnioskowana droga ma połączenie z Drogą Krajową nr 92 Warszawa - Poznań oraz z drogą powiatową 2731 E. Droga ta jest strategicznym punktem ponieważ umożliwia bezpośredni dojazd do DK 92, a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
7. Odcinek nr 3 - Droga wewnętrzna w miejscowości Maurzyce o długości 0,72 km. W wyniku zadania nastąpi przebudowa przedmiotowego odcinka z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów technicznych. Wnioskowana droga za pośrednictwem drogi wewnętrznej ma połączenie z Drogą Krajową nr 92 Warszawa - Poznań oraz z drogą powiatową 2731 E. Droga ta jest strategicznym punktem ponieważ umożliwia bezpośredni dojazd do DK 92, a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
Realizacja przedmiotowego odcinka jest ściśle powiązana z odrębnym zadaniem polegającym na przeniesieniu fragmentu wodociągu. Przy realizacji wyżej wymienionego odcinaka należy uwzględnić pierwszeństwo prac wod-kan.
8. Zgodnie z umową o dofinansowanie zadania każdy z odcinków przebudowywanych dróg musi zostać oznakowany tablicą informacyjną. Wzór oraz rozmiar musi zostać uzgodniony z Zamawiającym.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
10. W obowiązku Zamawiającego będzie uzyskanie zgód, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych.

CPV: 45233140-2, 45233220-7,45233120-6,45000000-7,45233000-9, 45100000-8,45233123-7

Dokument nr: 2024/BZP 00334996, ZP.272.05.01.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c6952a6-175d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
- Radosław Śmiałek, tel. 665-726-751, e-mail: r.smialek@gminazduny.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9c6952a6-175d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f Postępowanie można wyszukać również
ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-9c6952a6-175d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone
w zakładce ,,Centrum Pomocy".
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
i przekazuje się jako załączniki.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt IX.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano
w rozdziale XIII SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji").
Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o Administratorem Twoich danych osobowych jest Wójt Gminy Zduny, 99-440 Zduny 1c, Tel. 46 838 74 26, Fax. 46 838 74 23, adres e-mail: sekretariat@gminazduny.pl ;
o Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: inspektor@kiodo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
o Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu procedowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Znak sprawy: ZP.272.05.01.2024 na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Maurzyce", prowadzonego w trybie podstawowym;
o odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp";
o Twoje dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiadasz następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Twoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Twoich danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO;
o nie przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2.2. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
o W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)
o Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)
o W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy Pzp)
o Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. (art. 76 ustawy Pzp)
o zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
o W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp)

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Wymagania:
1.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
1.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 299)
1.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 95 9288 1109 1270 1384 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu nr ZP.272.05.01.2024- ...."
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.05.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice oraz drogi wewnętrznej w miejscowości Maurzyce.
Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Pierwszy zaplanowany do przebudowy odcinek wydzielono z drogi gminnej nr 105408E.
W ramach zadania zaplanowano wykonanie przebudowy części drogi o długości 0,73 km na odcinku DK92 do torów kolejowych. Odcinek ten obecnie posiada nawierzchnię bitumiczna o średniej szerokości 4,00 m ułożona na podbudowie z kruszywa łamanego, pobocza gruntowe wraz oznakowaniem pionowym i odwodnieniem w postaci przyległych terenów zielonych. Droga przebiega w terenie wiejskim zurbanizowanym, który jest częściowo zabudowany. Odcinek ten stanowi dojazd do DK 92 a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
3. Drugi zaplanowany do przebudowy odcinek wydzielono z drogi gminnej nr 105408E. W ramach zadania zaplanowano wykonanie przebudowy części drogi o długości 0,45 km na odcinku od torów kolejowych do skrzyżowania z drogą powiatową 2731 E. Odcinek ten obecnie posiada nawierzchnię bitumiczną o średniej szerokości 4,00 m ułożona na podbudowie z kruszywa łamanego, pobocza gruntowe wraz oznakowaniem pionowym i odwodnieniem w postaci przyległych terenów zielonych. Droga przebiega w terenie wiejskim zurbanizowanym, który jest częściowo zabudowany. Odcinek ten stanowi dojazd do DK 92 a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
4. Trzeci zaplanowany do przebudowy odcinek to droga wewnętrzna w miejscowości Maurzyce. tzw Ruszków, która położona jest na działkach 23/1, 62/9, 72/1, 71/2, 62/6, 64/2 a jej długość wynosi 0,72 km. Odcinek posiada obecnie nawierzchnię z kruszywa łamanego, pobocza gruntowe wraz oznakowaniem pionowym i odwodnieniem w postaci przyległych terenów zielonych. Droga przebiega w terenie wiejskim zurbanizowanym, który jest częściowo zabudowany. Odcinek ten stanowi dojazd do DK 92 a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
Przedmiotowe odcinki drogi zaplanowane do przebudowy obecnie posiadają nawierzchnię bitumiczna i gruntową mającą duże oznaki częstego użytkowania w postaci znacznych ubytków, wyraźnych zadoleń i pęknięć. Coraz bardziej wzmożony ruch i zwiększony tonaż pojazdów mechanicznych szczególnie w terenach wiejskich powoduje coraz większe zniszczenia, które mogą powodować niebezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Na planowanych do przebudowy dwóch odcinkach dróg gminnych przewiduje się dostosowanie drogi do warunków technicznych określonych przepisami prawa poprzez poszerzenie, wykonanie odpowiedniej podbudowy, ułożenie dwóch warstw bitumicznych tj. warstwy wiążącej oraz wierzchniej warstwy ścieralnej. Zaplanowano również wykonanie wzdłuż drogi obustronnie utwardzonych poboczy i odwodnienia na tereny zielone. Zaplanowano również wymianę oznakowania pionowego na obu odcinkach.
Na planowanym odcinku do przebudowy drogi wewnętrznej przewiduje się dostosowanie drogi do warunków technicznych określonych przepisami prawa. Zostanie wykonana odpowiednia podbudowa, ułożenie dwóch warstw bitumicznych tj. warstwy wiążącej oraz wierzchniej warstwy ścieralnej. Zaplanowano również wykonanie wzdłuż drogi obustronnie utwardzonych poboczy i odwodnienia na tereny zielone. Zaplanowano również wymianę oznakowania pionowego.
5. Odcinek nr 1 - Pierwszy odcinek drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice o długości 0,73 km. W wyniku zadania nastąpi przebudowa przedmiotowego odcinka z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów technicznych. Wnioskowana droga ma bezpośrednie połączenie z Drogą Krajową nr 92 Warszawa - Poznań oraz z drogą powiatową 2731 E. Droga ta jest strategicznym punktem ponieważ umożliwia bezpośredni dojazd do DK 92, a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
6. Odcinek nr 2 - Drugi odcinek drogi gminnej nr 105408E w miejscowości Szymanowice o długości 0,45 km. W wyniku zadania nastąpi przebudowa przedmiotowego odcinka z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów technicznych. Wnioskowana droga ma połączenie z Drogą Krajową nr 92 Warszawa - Poznań oraz z drogą powiatową 2731 E. Droga ta jest strategicznym punktem ponieważ umożliwia bezpośredni dojazd do DK 92, a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
7. Odcinek nr 3 - Droga wewnętrzna w miejscowości Maurzyce o długości 0,72 km. W wyniku zadania nastąpi przebudowa przedmiotowego odcinka z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów technicznych. Wnioskowana droga za pośrednictwem drogi wewnętrznej ma połączenie z Drogą Krajową nr 92 Warszawa - Poznań oraz z drogą powiatową 2731 E. Droga ta jest strategicznym punktem ponieważ umożliwia bezpośredni dojazd do DK 92, a zarazem do centrum gminy, czyli miejscowości Zduny, gdzie mieszczą się sklepy, kościół, cmentarz, bank, poczta, biblioteka oraz Urząd Gminy.
Realizacja przedmiotowego odcinka jest ściśle powiązana z odrębnym zadaniem polegającym na przeniesieniu fragmentu wodociągu. Przy realizacji wyżej wymienionego odcinaka należy uwzględnić pierwszeństwo prac wod-kan.
8. Zgodnie z umową o dofinansowanie zadania każdy z odcinków przebudowywanych dróg musi zostać oznakowany tablicą informacyjną. Wzór oraz rozmiar musi zostać uzgodniony z Zamawiającym.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
10. W obowiązku Zamawiającego będzie uzyskanie zgód, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45000000-7 - Roboty budowlane
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SWZ łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 9 do SWZ.
3. Cena musi być wyliczona i podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej ofercie Wykonawca ma obowiązek: (1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; (2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; (3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku; (4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 9 do SWZ.
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do zastosowania stawki podatku od towarów i usług (VAT) wg formularza ofertowego. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub w przypadku zmian w zakresie rozliczania podatku VAT na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570) lub w przypadku wiążącego stanowiska organów skarbowych, dotyczącego odmiennego niż w niniejszej SWZ rozliczania podatku VAT - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, polegającej na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury naliczając podatek od towarów i usług VAT wg właściwej stawki).
1. Zamawiający, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym rozdziale SWZ, spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:
1) ,,cena ofertowa brutto" - C;
2) ,,Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia" - G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi publicznej o długości nie mniejszej niż 1,5 km.
Warunek dotyczący potencjału kadrowego zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która w trakcie jego realizacji będzie pełnić opisane poniżej funkcje, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, upoważniające do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają dzisiejsze uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).
1.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 299)
1.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 95 9288 1109 1270 1384 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu nr ZP.272.05.01.2024- ....".
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione wyłącznie wtedy, gdy:
1) warunek określony w ust. 3.1. - Wykonawcy spełnią łącznie lub jeden z Wykonawców spełni samodzielnie,
2) warunek określony w ust. 3.2. - Wykonawcy spełnią łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy - na zasadach określonych w postanowieniach umowy.
5. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istoty umowy.
6. W przypadku gdy zmiany proponuje Wykonawca, warunkiem ich dokonania jest złożenie przez Wykonawcę wniosku zawierającego co najmniej:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis proponowanego zakresu rzeczowo-finansowy lub terminu wykonania umowy.
7. Wprowadzone zmiany postanowień zawartej umowy wymagają podpisania przez strony aneksu do umowy.
8. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy Wykonawca najpóźniej w dniu jego podpisania przedłoży dokumenty potwierdzające przedłużenie zabezpieczeń wymaganych w ramach zawartej umowy - na czas wynikający z przedłużenia.
9. Podpisanie aneksu wydłużającego termin realizacji przedmiotu zamówienia możliwe będzie jedynie wówczas, gdy zmiana terminu realizacji nie będzie kolidowała z rozliczeniem się Zamawiającego z instytucją dofinansowującą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SWZ łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 9 do SWZ.
3. Cena musi być wyliczona i podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej ofercie Wykonawca ma obowiązek: (1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego; (2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; (3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku; (4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 9 do SWZ.
7. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do zastosowania stawki podatku od towarów i usług (VAT) wg formularza ofertowego. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub w przypadku zmian w zakresie rozliczania podatku VAT na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570) lub w przypadku wiążącego stanowiska organów skarbowych, dotyczącego odmiennego niż w niniejszej SWZ rozliczania podatku VAT - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, polegającej na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury naliczając podatek od towarów i usług VAT wg właściwej stawki).
1. Zamawiający, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym rozdziale SWZ, spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów (stosunek jakości do ceny), z uwzględnieniem następujących kryteriów oceny ofert:
1) ,,cena ofertowa brutto" - C;
2) ,,Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia" - G.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.