Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa miniżurawia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa miniżurawia

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: "GRANIMEX" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TOMASZ SMOSNA
Topolowa 54A
33-113 Zgłobice
powiat: tarnowski
601 172 424
tomaszsmosna@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190380
Województwo: małopolskie
Miasto: Zgłobice
Wadium: ---
Nr telefonu: 601 172 424
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/ZO/2024 z dnia 22 maja 2024 r.
na dostawę mini żurawia w związku z realizacją projektu, aplikowanego do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021 - 2027
Powstaje w kontekście naboru
FEMP.01.12-IP.01-006/24 - Wdrażanie innowacji

Część 1
DOSTAWA miniżurawia 1 szt

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mini żurawia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- wyposażony w zaawansowany system stabilizacyjny
- udźwig min. 3100 kg
- waga maks. 3,5 t
- podnoszenie min. 17 m
- wysięg min 14 m
- silnik diesel min. 16 kW
- pilot zdalnego sterowania radiowego
- osprzęt roboczy typu Plug & Play (podłącz i używaj)
- wymiary po rozłożeniu: 4400 x 4400 mm (+/-100mm)
- wymiary transportowe: 3120 x 770 x 1950 mm (-100mm) (długość x szerokość x wysokość)
- waga urządzenia: 2800 kg-3000kg
- wciągarka z silnikiem orbitalnym i obciążnik kulowy
- rozsuwane gąsienice, niezależne od siebie, wysuwane pod kątem45*
- podkłady pod podpory na przeciwwadze
- trzyfazowy moduł zasilania
- hydrauliczny wysięgnik pomocniczy 1000 kg, 2 hydrauliczne+ 1 manualne przedłużenie
- kosz osobowy
- 4 hydrauliczne sekcje teleskopowe głównego wysięgnika
- 360° ciągły obrót na pierścieniu obrotowym
- pompa tłokowa o zmiennym wydatku
- system kontroli obciążenia
- system geometrycznej kontroli stateczności
- system przełączenia jazda - praca
- podwójny system zabezpieczenia liny
- diagnostyczny kod problemu
- system podnieś i przenieś
- wiele prędkości dźwigu
- wirtualna ściana
- światło robocze led
- lampa wieżowa
- pamięć USB z instrukcjami i dokumentacją techniczną
- w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z obsługi przedmiotu dostawy dla personelu Zamawiającego.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie ma części zamówienia.
6) Słownik kodów CPV dla przedmiotowego zamówienia:
42414100-2 Dźwigi
42418000-9 Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku
42417000-2 Podnośniki i przenośniki

8) Wymagany minimalny Okres Gwarancji Jakości na wykonane roboty budowlane:
- 24 miesiące na konstrukcję dźwigu
- 24 miesiące na elementy systemu kontroli obciążenia
- 12 miesięcy na pozostałe elementy dźwigu
przy czym terminy gwarancji liczone będą od dnia podpisania przez przedstawicieli obu Stron Protokołu Odbioru Końcowego Robót bez zastrzeżeń.

10) Rozwiązania równoważne
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte zapytaniu ofertowym parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w zapytaniu ofertowym, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w zapytaniu ofertowym. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania "równoważności".
Okres gwarancji
określony w zapytaniu ofertowym

CPV: 42414100-2, 42417000-2, 42418000-9

Dokument nr: 2024-55157-190380, 1/ZO/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-06-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
tarnowski
Gmina
Tarnów
Miejscowość
Zgłobice
7) Planowany termin realizacji zamówienia:
od daty zawarcia umowy: do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy z Wykonawcą.
9) Miejsce realizacji zamówienia: województwo małopolskie, Ul. Topolowa 54A, Zgłobice.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1) Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
2) Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego w następujących przypadkach:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawek podatku VAT. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw/usług objętych przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku;
b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
c) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
d) w przypadku uzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia lub wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem lub wydłużeniem terminu realizacji przedmiotu umowy o uzgodniony okres;
e) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:
? opóźnienia w realizacji dostawy/usługi z przyczyn technicznych lub technologicznych,
? wystąpienia nagłego, niezależnego od Stron zdarzenia zewnętrznego (siły wyższej),
? przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, uniemożliwiających rozpoczęcie lub kontynuację dostawy.
Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od ich wystąpienia, o wszelkich zdarzeniach niezależnych lub zależnych od Wykonawcy, które mają lub mogą mieć wpływ na dotrzymanie terminów, w tym także powstałych w wyniku działań Zamawiającego, pod rygorem utraty prawa do żądania przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jak również odpowiada za wszystkie skutki tymi zdarzeniami spowodowane.
W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne;
f) termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu także w następujących przypadkach:
? wstrzymania przez Wykonawcę dostawy na żądanie Zamawiającego, chyba że wstrzymanie to nastąpiło wskutek okoliczności zawinionych przez Wykonawcę;
W przypadkach opisanych w punktach powyżej przedłużenie czasu wykonania przedmiotu umowy nastąpi o okres wstrzymania.
g) zmiany parametrów przedmiotu umowy - w sytuacji aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
h) w przypadku, gdy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe;
3) Ustala się, iż stan pandemii/epidemii Covid 19, lub stan zagrożenia pandemią/epidemią Covid 19 nie będzie okolicznością, na którą Wykonawca może powołać się jako uzasadniającą przedłużenie terminów określonych w Umowie, lub uzasadniających brak winy Wykonawcy w niedotrzymaniu terminów.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) doświadczenia
Wykonawca spełni postawiony powyżej warunek udziału w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - realizował dostawy zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia (co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie mini żurawia o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł netto każda).
Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu dostaw (w formie wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w formularzu ofertowym) oraz dowodów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Oferta Wykonawcy, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie będzie brana pod uwagę w procesie oceny ofert.
Informacje na temat doświadczenia Wykonawcy wymaganego do realizacji przedmiotu umowy należy przedstawić w formularzu oferty oraz dołączyć dowody, o których mowa powyżej.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
b) zdolności finansowej i ekonomicznej.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
-jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000 zł.
Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Dla potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia polisy lub innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000 zł (pięćset tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-22
Data ostatniej zmiany
2024-05-22 14:13:38

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W celu dokonania oceny oferty w kryterium 1 Zamawiający najniższą cenę oferty (brutto) podzieli przez łączną cenę oferty badanej (brutto), następnie pomnoży przez 100 pkt i przez wagę danego kryterium - 80 %
Kryterium 1 -cena oferty brutto C - waga kryterium 80%.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 2 - Wydłużenie okresu gwarancji G - waga kryterium 20% - dotyczy gwarancji na konstrukcję dźwigu.
Zamawiający, oceniając warunki gwarancji, weźmie pod uwagę okres, o jaki zostanie wydłużona gwarancja w stosunku do minimalnego wymaganego okresu 24 miesiące na konstrukcję dźwigu.
Zap. oferto

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Smosna
tel.: 601 172 424
e-mail: tomaszsmosna@gmail.com
Agnieszka Strońska-Rembisz
tel.:
e-mail: biuro@arconsulting.com.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.