Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej "

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej "

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Włoszczowa
Partyzantów 14
29-100 Włoszczowa
powiat: włoszczowski
41 394 26 69
poczta@gmina-wloszczowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931132
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Włoszczowa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 41 394 26 69
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie w tym zadania pn.: a) zadanie 1: Budowę kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków P7 w miejscowości Danków Mały, gm. Włoszczowa. Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje roboty budowlane budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Danków Mały (odcinki kanalizacji san. z rys. nr 18, 19, 20, 21, 22 - odcinki: od istniejącej studni S.866 do studni rozprężnej SR7, od studni S.850 do przepompowni ścieków P7, od studni S.804 do S.804.5.01, odcinek rurociągu tłocznego od P7 do SR7): - kanał sanitarny PCV O200 mm SN 8 o długości L= 1892,70 m, - podłączenia posesji do granic posesji - PCV O160x4,7 mm SN 8 o łącznej długości L=328,00 m, - kanał tłoczny z rur PE O 110 mm PN10 SDR 17 o długości L=1307,55 m (odcinek P7 - SR7), - studzienki fi 1000 mm - 66 szt. (w tym 1 szt. studni rewizyjnej na kanale tłocznym, 1 szt. studni rozprężnej, 2 szt. studni odpowietrzających na kanale tłocznym), - studzienki fi 1000 mm (na przyłączach kwalifik. S.823.01, S.804.5.01, S837.01) - 3 szt., - roboty ziemne i montażowe wraz z dostawą kompletnej przepompowni ścieków P7, zbiornik z polimerobetonu 1500 x 5300 mm, 2 szt. pomp zatapialnych P=5,5 kW - zmiana nieistotna w projekcie budowlanym dotycząca zmiany parametrów pracy pomp, - ogrodzenie terenu pompowni ścieków P7, cokół betonowy, ogrodzenie terenu przepompowni ze słupkami, brama wjazdowa, kostka brukowa na terenie przepompowni ścieków, - budowa drogi dojazdowej do przepompowni P7,- zasilanie elektryczne do przepompowni P7, - rozbiórka i odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy itp. na trasie kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej i przyłączy (odcinków bocznych) na odcinkach w pasie dróg gminnych, - wymiana gruntu na trasie budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni P7 i częściowo na przyłączach. Uwaga: Prace budowlane dotyczące budowy przedmiotowej kanalizacji sanitarnej należy prowadzić od studzienki włączeniowej. Ponadto prace budowlane należy prowadzić jednocześnie z pracami dotyczącymi odrębnego zadania tj. budowy II etapu obwodnicy Włoszczowy wykonywanego przez innego wykonawcę. Koniecznym jest prowadzenie prac jednocześnie w uzgodnieniu z Wykonawcą prowadzącym budowę II etapu obwodnicy w obrębie skrzyżowania DW 785 z drogą gminną w m. Danków Mały. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zasilania od złącza PGE do przepompowni ścieków P7 w Dankowie Małym o długości i przekrojach wg załączonego przedmiaru. Nowo budowana sieciowa przepompownia ścieków opisana w SWZ i w projekcie budowlanym ma być objęta rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w WZWiK Sp. z o.o. we Włoszczowie. Oprogramowanie nowej przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowej przepompowni ścieków na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się u Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłych eksploatacji przepompowni ścieków. b)zadanie 2: Budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Kurzelów, gm. Włoszczowa Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje roboty budowlane budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Kurzelów (odcinki kanalizacji san. z rys. nr 6 - od istniejącej studni S184 do studni S195, od studni S188 do studni S188.1, od studni S190 do studni S213, od studni S201 do studni S201.1, od studni S195 do studni S204, od studni S192 do studni S212, od studni S195 do studni S200, od studni S197 do studni S197.1, od studni S202 do studni S207+23,50 m; odcinki kanalizacji san. z rys. nr 4 - od studni S401 przez S444, S445, S446 do studni S465, od studni S450-S450a-S466 do studni S493, od studni S469 do studni S478, od studni S470 do studni S470.1, od studni S487 do studni S492+38,0 m): - kanał sanitarny PCV O200 mm SN 8 o długości L= 1800,0 m, - podłączenia posesji do granic posesji - PCV O160x4,7 mm SN 8 o łącznej długości L=237,50 m, - studzienki fi 1000 mm - 72 szt. - studzienka fi 1000 mm (na przyłączu kwalifik. S.462,01) - 1 szt. Uwaga:
Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej położone są w pasie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej - należy ująć te roboty w kosztorysie ofertowym. Uwaga:Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej S446 a S447 lokalizowany jest pod dnem rzeki Kurzelówka. W posiadaniu jest aktualne pozwolenie wodnoprawne na przejście pod rzeką Kurzelówką, jednakże pozwolenie wygasa jeśli nie zostaną rozpoczęte prace w terminie 3 lat od dnia kiedy pozwolenie stało się ostateczne tj. 3 lata od 23.03.2022 r. W związku z powyższym prace budowlane związane z budową przejścia kanalizacją sanitarną pod dnem rzeki Kurzelówka należy rozpocząć najpóźniej do dnia 22.03.2025r. c) zadanie 3: Budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Konieczno, gm. Włoszczowa Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje roboty budowlane budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Konieczno (odcinki kanalizacji san. z rys. nr 16 - od istn. studni SK155 do studni SK161): - kanał sanitarny PCV O200 mm SN 8 o długości L= 392,00 m, - podłączenia posesji do granic posesji - PCV O160x4,7 mm SN 8 o łącznej długości L=49,0 m, - studzienki fi 1200 mm - 6 szt. UWAGA: Odcinek sieci kanalizacji san. od studni SK155 do studni SK161 położony jest w pasie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej - należy ująć te roboty w kosztorysie ofertowym. UWAGA: Istniejąca studnia SK155 jest wypłycona do rzędnej 263.05/259.07.Uwaga:Teren ww. inwestycji jest objęty koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę i na jego koszt nadzoru archeologicznego. W szczególnych przypadkach należy liczyć się z możliwością rozszerzenia nadzoru o dodatkowe, ratownicze badania wykopaliskowe. d)zadanie 4: Uzbrojenie studni SW III wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Włoszczowa, gmina Włoszczowa. Zakres projektowanego obiektu przedstawia się następująco:-Rurociąg tłoczny wody ze studni z rur polietylenowych PEHD 100 SDR 11 PN 16 o średnicy 225/20,5mm o łącznej długości L= 252,0 m.- Uzbrojenie studni:*Pompa głębinowa typu GCA o wydajności Q-120 m^3/h, wysokości podnoszenia H-60 m, z silnikiem o mocy 30 kW*Rurociąg tłoczny dn 150 mm, na którym zainstalowane zostaną:-Zawór zwrotny kołnierzowy dn 150 mm,-Zasuwa odcinająca kołnierzowa dn 150 mm,-Wodomierz kołnierzowy.-Hydrant nadziemny przeciwpożarowy o80mm wraz z zasuwą - 1 kpl-Lampa dezynfekcyjna UV-Osuszacz powietrza I kpl-Reduktor ciśnienia DN 125-Kable energetyczne zasilający i sterowniczy o długości Lt = 23 m-Kabel energetyczne zasilający sterylizator o długości It= 5 m-Kabel energetyczne zasilający oprawę oświetleniową o długości Lt=30 m-Komora z lampą UV do dezynfekcji-Ogrodzenie-Utwardzenie nawierzchni terenu-Rury ochronne na kable: rura dwudzielna na kable o długości 2,00 m-1 szt. Przedmiot umowy określa dokumentacja, która składa się z: -projektów budowlanych,-dokumentacji geotechnicznej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia,-przedmiarów robót,-specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy planowanej inwestycji (ilość armatury, kształtek wodociągowych itp. określa również dokumentacja projektowa).

CPV: 45231300-8, 45200000-9,45230000-8, 45255110-3

Dokument nr: 2024/BZP 00335337, FIP.271.1.6.2024.AS7

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931132
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344 z późn. zm.). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej
za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa (dalej Platforma). Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio w serwisie internetowym: na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz uznaje go za wiążący, b)zapoznał oraz stosuje się do instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ, Instrukcje korzystania z Platformy ,,Instrukcje dla Wykonawców" znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Włoszczowa reprezentowana przez Burmistrza Gminy Włoszczowy (adres: Ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa); 2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Pan Sylwester Cieśla, tel.: 41 300 55 99, email: iod@czi24.pl; 3)Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4)Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5)Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp. 6)Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp 7)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 8)Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:-dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, -w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8)Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;-na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 10)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11)Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp. 12)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 13)W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora. 14)Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. 15)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 16) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 17)Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/931132
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-10 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931132

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Wymagania:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość - 75 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 419).Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 49 1020 2629 0000 9802 0489 9805 - z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie" UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1)musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2)z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3)powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Włoszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa;7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8)musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. W przypadku wniesienia wadium w formie:-pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;-poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FIP.271.1.6.2024.AS7
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie w tym zadania pn.: a) zadanie 1: Budowę kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków P7 w miejscowości Danków Mały, gm. Włoszczowa. Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje roboty budowlane budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Danków Mały (odcinki kanalizacji san. z rys. nr 18, 19, 20, 21, 22 - odcinki: od istniejącej studni S.866 do studni rozprężnej SR7, od studni S.850 do przepompowni ścieków P7, od studni S.804 do S.804.5.01, odcinek rurociągu tłocznego od P7 do SR7): - kanał sanitarny PCV O200 mm SN 8 o długości L= 1892,70 m, - podłączenia posesji do granic posesji - PCV O160x4,7 mm SN 8 o łącznej długości L=328,00 m, - kanał tłoczny z rur PE O 110 mm PN10 SDR 17 o długości L=1307,55 m (odcinek P7 - SR7), - studzienki fi 1000 mm - 66 szt. (w tym 1 szt. studni rewizyjnej na kanale tłocznym, 1 szt. studni rozprężnej, 2 szt. studni odpowietrzających na kanale tłocznym), - studzienki fi 1000 mm (na przyłączach kwalifik. S.823.01, S.804.5.01, S837.01) - 3 szt., - roboty ziemne i montażowe wraz z dostawą kompletnej przepompowni ścieków P7, zbiornik z polimerobetonu 1500 x 5300 mm, 2 szt. pomp zatapialnych P=5,5 kW - zmiana nieistotna w projekcie budowlanym dotycząca zmiany parametrów pracy pomp, - ogrodzenie terenu pompowni ścieków P7, cokół betonowy, ogrodzenie terenu przepompowni ze słupkami, brama wjazdowa, kostka brukowa na terenie przepompowni ścieków, - budowa drogi dojazdowej do przepompowni P7,- zasilanie elektryczne do przepompowni P7, - rozbiórka i odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy itp. na trasie kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej i przyłączy (odcinków bocznych) na odcinkach w pasie dróg gminnych, - wymiana gruntu na trasie budowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni P7 i częściowo na przyłączach. Uwaga: Prace budowlane dotyczące budowy przedmiotowej kanalizacji sanitarnej należy prowadzić od studzienki włączeniowej. Ponadto prace budowlane należy prowadzić jednocześnie z pracami dotyczącymi odrębnego zadania tj. budowy II etapu obwodnicy Włoszczowy wykonywanego przez innego wykonawcę. Koniecznym jest prowadzenie prac jednocześnie w uzgodnieniu z Wykonawcą prowadzącym budowę II etapu obwodnicy w obrębie skrzyżowania DW 785 z drogą gminną w m. Danków Mały. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zasilania od złącza PGE do przepompowni ścieków P7 w Dankowie Małym o długości i przekrojach wg załączonego przedmiaru. Nowo budowana sieciowa przepompownia ścieków opisana w SWZ i w projekcie budowlanym ma być objęta rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w WZWiK Sp. z o.o. we Włoszczowie. Oprogramowanie nowej przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowej przepompowni ścieków na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się u Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłych eksploatacji przepompowni ścieków. b)zadanie 2: Budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Kurzelów, gm. Włoszczowa Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje roboty budowlane budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Kurzelów (odcinki kanalizacji san. z rys. nr 6 - od istniejącej studni S184 do studni S195, od studni S188 do studni S188.1, od studni S190 do studni S213, od studni S201 do studni S201.1, od studni S195 do studni S204, od studni S192 do studni S212, od studni S195 do studni S200, od studni S197 do studni S197.1, od studni S202 do studni S207+23,50 m; odcinki kanalizacji san. z rys. nr 4 - od studni S401 przez S444, S445, S446 do studni S465, od studni S450-S450a-S466 do studni S493, od studni S469 do studni S478, od studni S470 do studni S470.1, od studni S487 do studni S492+38,0 m): - kanał sanitarny PCV O200 mm SN 8 o długości L= 1800,0 m, - podłączenia posesji do granic posesji - PCV O160x4,7 mm SN 8 o łącznej długości L=237,50 m, - studzienki fi 1000 mm - 72 szt. - studzienka fi 1000 mm (na przyłączu kwalifik. S.462,01) - 1 szt. Uwaga:
Odcinki sieci kanalizacji sanitarnej położone są w pasie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej - należy ująć te roboty w kosztorysie ofertowym. Uwaga:Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej S446 a S447 lokalizowany jest pod dnem rzeki Kurzelówka. W posiadaniu jest aktualne pozwolenie wodnoprawne na przejście pod rzeką Kurzelówką, jednakże pozwolenie wygasa jeśli nie zostaną rozpoczęte prace w terminie 3 lat od dnia kiedy pozwolenie stało się ostateczne tj. 3 lata od 23.03.2022 r. W związku z powyższym prace budowlane związane z budową przejścia kanalizacją sanitarną pod dnem rzeki Kurzelówka należy rozpocząć najpóźniej do dnia 22.03.2025r. c) zadanie 3: Budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Konieczno, gm. Włoszczowa Zakres przedmiotu inwestycji obejmuje roboty budowlane budowy sieci kanalizacyjnej z przyłączami do granic posesji w miejscowości Konieczno (odcinki kanalizacji san. z rys. nr 16 - od istn. studni SK155 do studni SK161): - kanał sanitarny PCV O200 mm SN 8 o długości L= 392,00 m, - podłączenia posesji do granic posesji - PCV O160x4,7 mm SN 8 o łącznej długości L=49,0 m, - studzienki fi 1200 mm - 6 szt. UWAGA: Odcinek sieci kanalizacji san. od studni SK155 do studni SK161 położony jest w pasie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej - należy ująć te roboty w kosztorysie ofertowym. UWAGA: Istniejąca studnia SK155 jest wypłycona do rzędnej 263.05/259.07.Uwaga:Teren ww. inwestycji jest objęty koniecznością zapewnienia przez Wykonawcę i na jego koszt nadzoru archeologicznego. W szczególnych przypadkach należy liczyć się z możliwością rozszerzenia nadzoru o dodatkowe, ratownicze badania wykopaliskowe. d)zadanie 4: Uzbrojenie studni SW III wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Włoszczowa, gmina Włoszczowa. Zakres projektowanego obiektu przedstawia się następująco:-Rurociąg tłoczny wody ze studni z rur polietylenowych PEHD 100 SDR 11 PN 16 o średnicy 225/20,5mm o łącznej długości L= 252,0 m.- Uzbrojenie studni:*Pompa głębinowa typu GCA o wydajności Q-120 m^3/h, wysokości podnoszenia H-60 m, z silnikiem o mocy 30 kW*Rurociąg tłoczny dn 150 mm, na którym zainstalowane zostaną:-Zawór zwrotny kołnierzowy dn 150 mm,-Zasuwa odcinająca kołnierzowa dn 150 mm,-Wodomierz kołnierzowy.-Hydrant nadziemny przeciwpożarowy o80mm wraz z zasuwą - 1 kpl-Lampa dezynfekcyjna UV-Osuszacz powietrza I kpl-Reduktor ciśnienia DN 125-Kable energetyczne zasilający i sterowniczy o długości Lt = 23 m-Kabel energetyczne zasilający sterylizator o długości It= 5 m-Kabel energetyczne zasilający oprawę oświetleniową o długości Lt=30 m-Komora z lampą UV do dezynfekcji-Ogrodzenie-Utwardzenie nawierzchni terenu-Rury ochronne na kable: rura dwudzielna na kable o długości 2,00 m-1 szt. Przedmiot umowy określa dokumentacja, która składa się z: -projektów budowlanych,-dokumentacji geotechnicznej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia,-przedmiarów robót,-specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy planowanej inwestycji (ilość armatury, kształtek wodociągowych itp. określa również dokumentacja projektowa).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres zamówienia na podobne usługi : w wysokości do 30 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone:1)Kryterium nr 1 - cena (C) - waga 60 % (60 pkt) Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto oferty badanej (zł) 2)Kryterium nr 2 -termin realizacji zamówienia (T) - waga 20 % (20 pkt).Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w następujący sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w terminie 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy - 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w terminie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy - 10 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w terminie 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy - 20 pkt 3)Kryterium nr 3 - okres gwarancji i rękojmi(G)- waga 20 % (20 pkt). Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat w następujący sposób:-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 5 lat - 0 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 6 lat - 10 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 7 lat - 20 pkt Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji wyrażoną w pełnych latach. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru: Sp = C + T +G gdzie: SP - Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty i okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla zamówienia C - ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty T - ilość punktów przyznana w kryterium: termin realizacji zamówienia G - ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wadySposób oceny: z porównania otrzymanych wyników. 1)Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w trzech kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 2)W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek: a)oczywiste omyłki pisarskie; b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 3)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3 000 000,00 zł, 4)Zdolności technicznej lub zawodowej: a)Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie (robotę) odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 1 robotę polegającą: na budowie/przebudowie/rozbudowie sieci wodociągowej i/lub sieci kanalizacji sanitarnej/deszczowej o długości minimum 3 000 m, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6. b)W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który w celu wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą na czas wykonania zamówienia min. jedną osobą na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami zezwalającymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7).
Uwaga:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 725) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r. poz. 334).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia"/,,nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych dokumenty dot. wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., (załącznik nr 5 do SWZ) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Sekcji VI SWZ zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 307), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; 2)Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 3)W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z późn. zm., zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452 z późn. zm., zwanym dalej "r.d.e.").
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych dokumenty dot. potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną przez zamawiającego tj.: na kwotę minimum 3 000 000,00 zł, b)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SWZ. c)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1)może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 307), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z późn. zm., zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452 z późn. zm., zwanym dalej "r.d.e.").
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość - 75 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 419).Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego PKO BP nr: 49 1020 2629 0000 9802 0489 9805 - z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie" UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1)musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2)z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3)powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Włoszczowa ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa;7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8)musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. W przypadku wniesienia wadium w formie:-pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;-poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wg załącznika nr 9 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Punkty przyznawane za kryteria będą liczone:1)Kryterium nr 1 - cena (C) - waga 60 % (60 pkt) Zamawiający przyzna 60 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (C min / C o) x 60 pkt gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto oferty badanej (zł) 2)Kryterium nr 2 -termin realizacji zamówienia (T) - waga 20 % (20 pkt).Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia w następujący sposób:-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w terminie 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy - 0 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w terminie 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy - 10 pkt-za zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego w terminie 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy - 20 pkt 3)Kryterium nr 3 - okres gwarancji i rękojmi(G)- waga 20 % (20 pkt). Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium, jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 5 lat w następujący sposób:-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 5 lat - 0 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 6 lat - 10 pkt-oferowana długość okresu gwarancji i rękojmi 7 lat - 20 pkt Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie długość okresu gwarancji wyrażoną w pełnych latach. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru: Sp = C + T +G gdzie: SP - Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty i okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla zamówienia C - ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty T - ilość punktów przyznana w kryterium: termin realizacji zamówienia G - ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi za wadySposób oceny: z porównania otrzymanych wyników. 1)Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w trzech kryteriach. Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 2)W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający poprawia w ofercie następujące kategorie omyłek: a)oczywiste omyłki pisarskie; b)oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c)inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.