Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachu budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02-777 Warszawa
powiat: Warszawa
ursynow.wzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
Zakres robót niezbędnych do wykonania:
1. Przygotowanie podłoża (zmycie wodą pod ciśnieniem, usunięcie starych powłok malarskich, zabezpieczenie preparatem grzybobójczym),
2. Częściowa rozbiórka istniejących obróbek blacharskich ścian attykowych,
3. Miejscowa naprawa istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej,
4. Demontaż istniejącej dachowej instalacji odgromowej,
5. Montaż płyty OSB wodoodpornej gr. 18mm i papy izolacyjnej (podkład pod obróbki blacharskie),
6. Wykonanie obróbek blacharskich,
7. Wykonanie pokrycia dachu płynną membraną hydroizolacyjną z wkładką z tkaniny technicznej,
8. Odtworzenie instalacji odgromowej.
Roboty budowlane przewidziane do wykonania:
1. Demontaż obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.
2. Demontaż istniejących kominków wentylacyjnych poprzez całkowite ich usunięcie wraz z podstawami i wykonanie uszczelnienia miejsca demontażu papą termozgrzewalną.
3. Demontaż przepustów deszczowych w ścianach zewnętrznych poprzez ich wycięcie z pokrycia z papy i uzupełnienie miejsc demontażu papą termozgrzewalną.
4. Naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej, wyrównanie powierzchni istniejącej - przyjęto 10 % powierzchni dachu, likwidacja pęcherzy powietrznych poprzez rozcięcie, rozchylenie i ponowne przygrzanie materiału do powierzchni papy podkładowej.
5. Demontaż zwodów poziomych instalacji odgromowej poprzez rozłączenie połączeń ze zwodami pionowymi, odklejenie podstaw od pokrycia z papy.
6. Montaż nowych kominków wentylacyjnych w istniejącym pokryciu z papy termozgrzewalnej w sposób zapewniający odprowadzenie wilgoci.
7. Oczyszczenie i uszczelnienie membraną hydroizolacyjną elementów wsporczych oraz instalacji technicznych obsługi budynku (wentylacja, klimatyzacja, ciepło technologiczne, instalacja PV, instalacja elektryczna).
8. Montaż płyt OSB wodoodpornych pod obróbki blacharski ścianek attykowych oraz świetlików.
9. Montaż nowych przepustów deszczowych.
10. Wykonanie powłokowego pokrycia dachowego zestawem w technologii bezspoinowej nanoszonej w postaci płynnej membrany wraz z siatką zbrojącą.
11. Odtworzenie instalacji odgromowej zwodów poziomych na dachu poprzez wykorzystanie materiału z demontażu i wykonanie instalacji w pierwotnym układzie. Montaż na nowych podstawkach instalacji odgromowej w wykonaniem koniecznych pomiarów elektrycznych.
12. Uniesienie urządzeń central wentylacyjnych w celu wykonania robót.
13. Parametry materiałów określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty dekarskie, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych:
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ;
4) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
5) Rzut dachu, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ;
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45200000-9,45260000-7,45261000-4,45300000-0,45310000-3,45312000-7,45312310-3

Dokument nr: 2024/BZP 00335386, 49/WZP/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie
następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W
uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może
trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego
na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
o Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
o Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
o Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
o Włączona obsługa JavaScript;
o Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
o Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w Systemie nieprzekraczająca 2 GB;
o Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
o Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
o Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację
czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce
Pozostałe informacje w pkt. 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 11:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
1) Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 8000,00 zł.
2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w:
a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Handlowy w Warszawie S.A., 82 1030 1508 0000 0005 5001 3037 z dopiskiem: ,,tytułem wadium w postępowaniu na: Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie, postępowanie nr: 49/WZP/2024,
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.
4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w pkt 19 SWZ.
Uwaga!
Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom.
5) W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu.
6) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt od 13 ppkt. 2) lit. b) do 13 ppkt. 2) lit. d) należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu (gwaranta).
7) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach określonych w pkt od 13 ppkt. 2) lit. b) do 13 ppkt. 2) lit. d) SWZ, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ono charakter "bezwarunkowy", "nieodwołalny", suma gwarancyjna płatna jest na "pierwsze żądanie".
8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
9) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt od 13 ppkt. 2) lit. b) do 13 ppkt. 2) lit. d) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w treści gwarancji lub poręczenia:
o muszą być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
lub
o może być wymieniony jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (który jest upoważniony do wniesienia wadium) pod warunkiem, że będzie wskazane, że składa on w postępowaniu ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i podmioty te będą wymienione
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 49/WZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
Zakres robót niezbędnych do wykonania:
1. Przygotowanie podłoża (zmycie wodą pod ciśnieniem, usunięcie starych powłok malarskich, zabezpieczenie preparatem grzybobójczym),
2. Częściowa rozbiórka istniejących obróbek blacharskich ścian attykowych,
3. Miejscowa naprawa istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej,
4. Demontaż istniejącej dachowej instalacji odgromowej,
5. Montaż płyty OSB wodoodpornej gr. 18mm i papy izolacyjnej (podkład pod obróbki blacharskie),
6. Wykonanie obróbek blacharskich,
7. Wykonanie pokrycia dachu płynną membraną hydroizolacyjną z wkładką z tkaniny technicznej,
8. Odtworzenie instalacji odgromowej.
Roboty budowlane przewidziane do wykonania:
1. Demontaż obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.
2. Demontaż istniejących kominków wentylacyjnych poprzez całkowite ich usunięcie wraz z podstawami i wykonanie uszczelnienia miejsca demontażu papą termozgrzewalną.
3. Demontaż przepustów deszczowych w ścianach zewnętrznych poprzez ich wycięcie z pokrycia z papy i uzupełnienie miejsc demontażu papą termozgrzewalną.
4. Naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej, wyrównanie powierzchni istniejącej - przyjęto 10 % powierzchni dachu, likwidacja pęcherzy powietrznych poprzez rozcięcie, rozchylenie i ponowne przygrzanie materiału do powierzchni papy podkładowej.
5. Demontaż zwodów poziomych instalacji odgromowej poprzez rozłączenie połączeń ze zwodami pionowymi, odklejenie podstaw od pokrycia z papy.
6. Montaż nowych kominków wentylacyjnych w istniejącym pokryciu z papy termozgrzewalnej w sposób zapewniający odprowadzenie wilgoci.
7. Oczyszczenie i uszczelnienie membraną hydroizolacyjną elementów wsporczych oraz instalacji technicznych obsługi budynku (wentylacja, klimatyzacja, ciepło technologiczne, instalacja PV, instalacja elektryczna).
8. Montaż płyt OSB wodoodpornych pod obróbki blacharski ścianek attykowych oraz świetlików.
9. Montaż nowych przepustów deszczowych.
10. Wykonanie powłokowego pokrycia dachowego zestawem w technologii bezspoinowej nanoszonej w postaci płynnej membrany wraz z siatką zbrojącą.
11. Odtworzenie instalacji odgromowej zwodów poziomych na dachu poprzez wykorzystanie materiału z demontażu i wykonanie instalacji w pierwotnym układzie. Montaż na nowych podstawkach instalacji odgromowej w wykonaniem koniecznych pomiarów elektrycznych.
12. Uniesienie urządzeń central wentylacyjnych w celu wykonania robót.
13. Parametry materiałów określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty dekarskie, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Obowiązki wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych:
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ;
4) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
5) Rzut dachu, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ;
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium (Pc) ,,cena brutto" - waga 100%
Komisja przetargowa przyzna każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu, w kryterium ,,cena brutto" wg wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Pc= ------------------------------------------------ x 100 pkt, przy czym 1 pkt = 1%,
cena oferty badanej brutto
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać
maksymalnie - 100 punktów.
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznaną przez Komisję wg wzoru
określonego w pkt 23.1) SWZ Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3) Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza
na podstawie podanych kryteriów wyboru.
5) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
6) Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali (1) (tj. zakończyli), co najmniej: dwie roboty, z zastrzeżeniem iż każda polegała na wykonaniu robót dekarskich, w których zastosowano membranę nanoszoną w postaci płynnej i była o wartości minimum 100 000,00 zł brutto(2) .
(1) Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonaną należycie.
(2) W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski - Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień wszczęcia postępowania.
2) dysponują zespołem osobowym składającym się z nw. osób:
a) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687 ze zm.)
b) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art. 12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687 ze zm.);
c) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687 ze zm.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.2 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.
g) Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 13 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 8000,00 zł.
2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w:
a) pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Handlowy w Warszawie S.A., 82 1030 1508 0000 0005 5001 3037 z dopiskiem: ,,tytułem wadium w postępowaniu na: Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie, postępowanie nr: 49/WZP/2024,
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert.
4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w pkt 19 SWZ.
Uwaga!
Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio - nowym terminom.
5) W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu.
6) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt od 13 ppkt. 2) lit. b) do 13 ppkt. 2) lit. d) należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu (gwaranta).
7) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach określonych w pkt od 13 ppkt. 2) lit. b) do 13 ppkt. 2) lit. d) SWZ, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ono charakter "bezwarunkowy", "nieodwołalny", suma gwarancyjna płatna jest na "pierwsze żądanie".
8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
9) Zamawiający zastrzega, że w przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt od 13 ppkt. 2) lit. b) do 13 ppkt. 2) lit. d) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w treści gwarancji lub poręczenia:
o muszą być wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
lub
o może być wymieniony jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (który jest upoważniony do wniesienia wadium) pod warunkiem, że będzie wskazane, że składa on w postępowaniu ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i podmioty te będą wymienione.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
o postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
o wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
o ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany
warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium (Pc) ,,cena brutto" - waga 100%
Komisja przetargowa przyzna każdej ofercie niepodlegającej odrzuceniu, w kryterium ,,cena brutto" wg wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
Pc= ------------------------------------------------ x 100 pkt, przy czym 1 pkt = 1%,
cena oferty badanej brutto
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert. Oferta w tym kryterium może uzyskać
maksymalnie - 100 punktów.
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznaną przez Komisję wg wzoru
określonego w pkt 23.1) SWZ Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3) Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie
Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiom przedstawionych w niniejszej Specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza
na podstawie podanych kryteriów wyboru.
5) Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
6) Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.