Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa budynku Zespołu Szkół

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa budynku Zespołu Szkół

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 7 IM. SZCZEPANA BOŃKOWSKIEGO
ul. Chłodna 36/46
00-872 Warszawa
powiat: Warszawa
(22) 654 16 01, (22) 654 16 02
zs7@eduwarszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 25 000,00 zł
Nr telefonu: (22) 654 16 01, (22)
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego w ramach zadania: ,,Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 7 przy Ul. Chłodnej 36/46" w Warszawie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego w ramach zadania: ,,Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ulicy Chłodnej 36/46" w Warszawie.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza zrealizować wyłącznie niżej określony zakres robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, który obejmuje:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku:
a) roboty związane z demontażem elementów z elewacji,
b) roboty przygotowawcze do ocieplenia,
c) ocieplenie ścian zewnętrznych.
2) ocieplenie ścian fundamentów,
3) instalacja odgromowa:
a) instalacja odgromowa pionowa,
b) instalacja odgromowa pozioma,
3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa Opcji, w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, który obejmuje ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją i roboty na dachu pozostałej części budynku.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad i skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji określają Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, dalej zwane PPU, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt architektoniczno-budowlany - Załącznik nr 7 do SWZ
2) Projekt techniczny - Załącznik nr 8 do SWZ
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 9 do SWZ
4) Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SWZ
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w ww. opisie oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
7. Informacja na temat wizji lokalnej:
1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty;
2) Wizję lokalną ustala się na dzień: 29.05.2024 r. na godz. 11:00, na terenie Zespołu Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego w Warszawie, Ul. Chodna 36/46
3) Warunkiem udziału w wizji lokalnej jest wcześniejsze zgłoszenie zamiaru mailowo (I.Chelstowska@eduwarszawa.pl) bądź za pośrednictwem portalu e-zamówienia.
4) Do kontaktów z Wykonawcą w sprawie wizji lokalnej wyznaczona została z ramienia Zamawiającego (Zespół Szkół nr 7): p. Ilona Chełstowska, tel. 22 654-16-01, 22 654-16-02
5) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się w Zespole Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego, Ul. Chłodna 36/46, 00-872 Warszawa
6) podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej, Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą platformy zakupowej.

CPV: 45000000-7, 45320000-6,45321000-3,45312310-3

Dokument nr: 2024/BZP 00335421, Z.Sz.26.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-128d5bb6-16aa-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-128d5bb6-16aa-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Identyfikator (ID) postępowania na
Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-128d5bb6-16aa-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej ,,Platformą", która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.pl
3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać na Platformie konto podmiotu ,,Wykonawca". Szczegółowe
informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy
eZamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum
Pomocy".
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania na Platformie konta ,,Wykonawcy" oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie na Platformie tzw. konta uproszczonego.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z
funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku ,,Moje zgłoszenia w Centrum pomocy" - ,,Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".
12. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać przy użyciu Platformy, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w rozdziale II SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 12:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.Sz.26.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego w ramach zadania: ,,Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 7 przy ulicy Chłodnej 36/46" w Warszawie.
2. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza zrealizować wyłącznie niżej określony zakres robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, który obejmuje:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku:
a) roboty związane z demontażem elementów z elewacji,
b) roboty przygotowawcze do ocieplenia,
c) ocieplenie ścian zewnętrznych.
2) ocieplenie ścian fundamentów,
3) instalacja odgromowa:
a) instalacja odgromowa pionowa,
b) instalacja odgromowa pozioma,
3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa Opcji, w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, który obejmuje ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją i roboty na dachu pozostałej części budynku.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad i skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji określają Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, dalej zwane PPU, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt architektoniczno-budowlany - Załącznik nr 7 do SWZ
2) Projekt techniczny - Załącznik nr 8 do SWZ
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 9 do SWZ
4) Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SWZ
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w ww. opisie oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
7. Informacja na temat wizji lokalnej:
1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty;
2) Wizję lokalną ustala się na dzień: 29.05.2024 r. na godz. 11:00, na terenie Zespołu Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego w Warszawie, ul. Chodna 36/46
3) Warunkiem udziału w wizji lokalnej jest wcześniejsze zgłoszenie zamiaru mailowo (I.Chelstowska@eduwarszawa.pl) bądź za pośrednictwem portalu e-zamówienia.
4) Do kontaktów z Wykonawcą w sprawie wizji lokalnej wyznaczona została z ramienia Zamawiającego (Zespół Szkół nr 7): p. Ilona Chełstowska, tel. 22 654-16-01, 22 654-16-02
5) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się w Zespole Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego, ul. Chłodna 36/46, 00-872 Warszawa
6) podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej, Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą platformy zakupowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie Prawa Opcji, w ramach którego zostanie zrealizowane ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją i roboty na dachu pozostałej części budynku.
Zamawiający ma prawo do skorzystania z Prawa Opcji w zakresie wskazanym w pkt 1 w okresie trwania umowy, pod warunkiem otrzymania środków finansowych na realizację tego zakresu przedmiotu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 800 000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty (zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie bądź termomodernizacji budynku, każda o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie złotych brutto: jeden milion);
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
a) kierownika budowy w branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego)
b) kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (uprawnienia bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego);
- przez posiadanie uprawnień budowlanych, wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
- zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (t. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - ustawa z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej spełnianie wymogu określonego w rozdziale VII ust. 3 SWZ, tj. wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) wykazu robót budowlanych, spełniających wymogi określone w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu osób spełniających wymogi określone w rozdziale VII ust. 2 pkt 4. lit. b SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo - dokument wytworzony w postaci elektronicznej - musi zostać złożony wraz z ofertą i zawierać także wskazania:
1) przedmiotu zamówienia, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby.
Pełnomocnictwo to musi być udzielone przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 2 ust. 4 - "W przypadku konieczności zmiany zakresu robót budowlanych lub wstrzymania prowadzonych robót, w szczególności z uwagi na wystąpienia okoliczności siły wyższej, w tym stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii wynikającego z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o powyższym stanie rzeczy, niezwłocznie po uzyskaniu informacji o konieczności takiego ograniczenia. "
§ 2 ust. 7-10 - "7. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym w następujących przypadkach, z zastrzeżeniem § 15 ust. 2:
1) co najmniej dwóch przerw w dostawie energii przez okres dłuższy niż 8 godzin każda. Fakt ten musi zostać potwierdzony w protokole sporządzonym przez Wykonawcę i podpisanym przez Zamawiającego;
2) z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację Zamówienia, przez co należy rozumieć wyłącznie wystąpienie niemożliwego do przewidzenia lub zapobieżenia stanu klęski żywiołowej, stanu zagrożenia epidemicznego i stanu epidemii, stanu wojny bądź zamieszek w miejscu wykonywania umowy lub miejscu siedziby Wykonawcy;
3) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją działań bądź zaniechań którejkolwiek ze Stron;
4) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o których mowa w ust. 10.
8. Przesunięcie terminu, o którym mowa w ust. 7 może nastąpić, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 7, przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie danego terminu wraz z uzasadnieniem. Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku, w terminie 4 dni może wyrazić zgodę na przesunięcie danego terminu realizacji, o zasadny czas uzgodniony przez obie Strony.
9. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego wniosku, o którym mowa w ust. 8 sporządzony zostanie aneks do umowy zmieniający termin jego wykonania.
10. W przypadku, gdy wystąpią przerwy w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, po pisemnym poinformowaniu Wykonawcy o tym fakcie przez Zamawiającego, bieg terminu realizacji danego etapu lub Zlecenia zostaje zawieszony, bez skutków finansowych dla Zamawiającego. Termin wykonania umowy może wówczas ulec przesunięciu o liczbę dni, wynikających z przerw, które wystąpiły w okresie jego realizacji. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks, zmieniający termin wykonania umowy."
§ 8 ust. 5 i 7 - "5. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych w zakresie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 i/lub 2 rozliczenie tych robót nastąpi na podstawie nowej wyceny przedmiotowych pozycji w ogólnodostępnym programie kosztorysowym wg aktualnych cenników i stawek uzgodnionych z Zamawiającym. Kosztorysy ofertowe na roboty dodatkowe i/lub zamienne wymagają zatwierdzenia Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz akceptacji Zamawiającego.
7. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu robót będących przedmiotem umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 i/lub 2, wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót, o które pomniejszono zakres robót będących przedmiotem umowy. Zmniejszenie zakresu robót będących przedmiotem umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, zawartego na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego."
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.