Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Droga dojazdowa do gruntów rolnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Droga dojazdowa do gruntów rolnych

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stoszowice
Stoszowice 97
57-213 Stoszowice
powiat: ząbkowicki
gmina@stoszowice.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Stoszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 12 obręb Stoszowice oraz na dz. nr 843, 866/2, 875 obręb Budzów w gminie Stoszowice. Jest to droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni tłuczniowo-ziemnej, nie posiada kanalizacji deszczowej. W chwili obecnej nawierzchnia charakteryzuje się złym stanem technicznym z licznymi wybojami i nierównościami. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo na pobocza gruntowe oraz do przydrożnych rowów. Zakres planowanej inwestycji obejmuje dwa odcinki.
Odcinek A: początek robót km 0+000 przy granicy z działką nr 10, będącą pasem drogowym drogi wojewódzkiej nr 385, koniec robót km 0+140 znajduje się na granicy z działką nr 127, stanowiącą pas drogowy drogi gminnej.
Odcinek B: początek projektowanych robót km 0+140 na drodze gminnej o nawierzchni tłuczniowej zlokalizowanej na działce nr 843, koniec robót km 0+983,59 znajduje się na granicy z działką nr 745/5.
Projektowane zagospodarowanie terenu:
Odcinek A: Na całym odcinku drogi projektuje się nawierzchnię bitumiczną ze spadkiem jednostronnym. Istniejącą nawierzchnię z tłucznia należy poddać rozbiórce. Na całym odcinku należy wykonać obustronne pobocza z KŁSM 0/31,5 gr. 10 cm. Niweleta drogi zostanie dopasowana do istniejącej sytuacji w terenie w celu minimalizacji robót ziemnych. Po wykonaniu koryta pod drogę należy wykonać warstwę mrozoodporną z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym grubości 20 cm, na tak przygotowanym podłożu należy wykonać podbudowę z KŁSM grubości 20 cm oraz warstwy bitumiczne. Na odcinku należy wyczyścić rury przepustowe oraz wykonać nowe ścianki przyczółków oraz wykonać odmulenie rowu z profilacją skarp. Należy wykonać zjazdy z drogi o nawierzchni bitumicznej.
Odcinek B: Na całym odcinku drogi wykonana zostanie nawierzchnia tłuczniowa o szerokości 3,0 m, odwodnienie powierzchniowe na pobocza gruntowe, a w miejscach, gdzie występują rowu, do przydrożnych rowów. Na całym odcinku niweleta drogi zostanie dostosowana do istniejącej sytuacji w terenie w celu zminimalizowania robót ziemnych. Po wytyczeniu drogi w terenie należy wyznaczyć miejsca, w których konieczne będzie uzupełnienie brakującej istniejącej konstrukcji. Po przygotowaniu odpowiednio szerokiego podłoża, należy wykonać konstrukcję z KŁSM 0/63 gr. 20 cm na geowłókninie separacyjnej. W ramach utwardzenia nawierzchni należy też utwardzić istniejące wjazdy na działki przyległe do drogi. W ramach inwestycji wykonane zostanie również oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów.

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45233220-7, 45233140-2, 45233226-9, 45233142-6, 45233222-1

Dokument nr: 2024/BZP 00335504, RR.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.stoszowice.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stoszowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem: https://stoszowice.logintrade.net

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 12 obręb Stoszowice oraz na dz. nr 843, 866/2, 875 obręb Budzów w gminie Stoszowice. Jest to droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni tłuczniowo-ziemnej, nie posiada kanalizacji deszczowej. W chwili obecnej nawierzchnia charakteryzuje się złym stanem technicznym z licznymi wybojami i nierównościami. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo na pobocza gruntowe oraz do przydrożnych rowów. Zakres planowanej inwestycji obejmuje dwa odcinki.
Odcinek A: początek robót km 0+000 przy granicy z działką nr 10, będącą pasem drogowym drogi wojewódzkiej nr 385, koniec robót km 0+140 znajduje się na granicy z działką nr 127, stanowiącą pas drogowy drogi gminnej.
Odcinek B: początek projektowanych robót km 0+140 na drodze gminnej o nawierzchni tłuczniowej zlokalizowanej na działce nr 843, koniec robót km 0+983,59 znajduje się na granicy z działką nr 745/5.
Projektowane zagospodarowanie terenu:
Odcinek A: Na całym odcinku drogi projektuje się nawierzchnię bitumiczną ze spadkiem jednostronnym. Istniejącą nawierzchnię z tłucznia należy poddać rozbiórce. Na całym odcinku należy wykonać obustronne pobocza z KŁSM 0/31,5 gr. 10 cm. Niweleta drogi zostanie dopasowana do istniejącej sytuacji w terenie w celu minimalizacji robót ziemnych. Po wykonaniu koryta pod drogę należy wykonać warstwę mrozoodporną z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym grubości 20 cm, na tak przygotowanym podłożu należy wykonać podbudowę z KŁSM grubości 20 cm oraz warstwy bitumiczne. Na odcinku należy wyczyścić rury przepustowe oraz wykonać nowe ścianki przyczółków oraz wykonać odmulenie rowu z profilacją skarp. Należy wykonać zjazdy z drogi o nawierzchni bitumicznej.
Odcinek B: Na całym odcinku drogi wykonana zostanie nawierzchnia tłuczniowa o szerokości 3,0 m, odwodnienie powierzchniowe na pobocza gruntowe, a w miejscach, gdzie występują rowu, do przydrożnych rowów. Na całym odcinku niweleta drogi zostanie dostosowana do istniejącej sytuacji w terenie w celu zminimalizowania robót ziemnych. Po wytyczeniu drogi w terenie należy wyznaczyć miejsca, w których konieczne będzie uzupełnienie brakującej istniejącej konstrukcji. Po przygotowaniu odpowiednio szerokiego podłoża, należy wykonać konstrukcję z KŁSM 0/63 gr. 20 cm na geowłókninie separacyjnej. W ramach utwardzenia nawierzchni należy też utwardzić istniejące wjazdy na działki przyległe do drogi. W ramach inwestycji wykonane zostanie również oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
6.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
6.2.4.1 Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert:
- co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowie/przebudowie drogi o wartości min. 200 000,00 zł brutto wykonanych robót budowlanych,
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których ta robota została wykonana, z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
6.2.4.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:
- 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
6.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - według załącznika do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w:
o Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,
o Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
o Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy,
o oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - według załącznika do SWZ;
a) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-05

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.