małopolskie (Tarnów)
śląskie (Katowice)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup specjalistycznej kosiarki na wysięgniku sterowanym |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Drwal Dawid Marcinczyk Malinowa 10 16-040 Gródek powiat: białostocki 668464293 drwalmarcinczyk@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190404 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Gródek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 668464293 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe 2/1.5/DRWAL/2024 dotyczy zamówienia: zakup specjalistycznej kosiarki na wysięgniku sterowanym Powstaje w kontekście projektu FEPD.01.05-IZ.00-0058/23 - Wdrożenie nowej usługi i wzrost zatrudnienia w firmie DRWAL Część 1 zakup specjalistycznej kosiarki na wysięgniku sterowanym Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Cel zamówienia Celem zamówienia jest zakup specjalistycznej kosiarki na wysięgniku sterowanym o parametrach nie gorszych od wskazanych w Zapytaniu. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznej kosiarki na wysięgniku sterowanym wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien posiadać następujące parametry (nie gorsze niż): ? ramię montowane na tylnym TUZ ciągnika ? otwierana osłona układu hydraulicznego i elektrycznego ? własna chłodnica i pompa ? pompa hydrauliczna o wydajności do 100l/min ? możliwość sterowania trzema siłownikami jednocześnie ? chłodnica z filtrami oleju ? regulowane stopy podporowe ? zasięg ramienia nie mniejszy niż 6,00m ? minimalna masa ciągnika nie mniejsza niż 5000 kg ? moc pompy 30kW ? szerokość transportowa do 200 cm ? wysokość transportowa do 350m ? zalecana moc ciągnika od 90 KM ? masa 1100kg Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 16310000-1 Dokument nr: 2024-68733-190404, 2/1.5/DRWAL/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-29 Ofertę należy złożyć poprzez system Baza Konkurencyjności (BK2021) (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) w terminie do dnia 29.05.2024 r., Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat białostocki Gmina Gródek Miejscowość Gródek Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-06-05 Koniec realizacji 2024-07-03 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość i zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zamówienia/umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę; b) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia lub zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia żądania w formie emaila. d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna w toku dostawy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z regulaminem konkursu zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji wykonania umowy. e) Gdy zaistnieją okoliczności będące wynikiem działania siły wyższej (np. wynikających z wystąpienia epidemii COVID-19 lub innych zagrożeń). Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis - Formularz ofertowy - Załącznik 1 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - Załącznik 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik 4 - Szczegółową specyfikację - ofertę - Inne załączniki wymagane do ważności ofert, np. pełnomocnictwo Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) Podmioty powiązane kapitałowo lub osobowo są wykluczone z postępowania. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3) Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej wymienione i opisane powyżej założenia dot. ładowarki kołowej ze specjalistyczną łyżką przesiewającą. 4) W przypadku rozbieżności pomiędzy deklarowanymi i faktycznymi parametrami, które podlegały ocenie punktowej Zamawiający może jednostronnie wypowiedzieć umowę zażądać zwrotu poniesionych opłat. 5) W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Wykonawcom/Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający: - informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian, - przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 7) Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania. 8) Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń dotyczących poniesionych kosztów udziału w postępowaniu. 9) Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Wykonawcę/Oferenta do ich uzupełnienia. 10) Termin na uzupełnienie oferty zostanie określony przez Zamawiającego, jednak nie może być on krótszy niż 3 dni robocze od otrzymania wezwania. 11) W przypadku uzupełniania oferty termin ostatecznej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przedłużony odpowiednio o czas od daty wezwania Wykonawcy/Oferenta do uzupełnienia oferty, do daty otrzymania uzupełnienia przez Zamawiającego. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Wykonawcą, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Wykonawcę przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia. 13) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. 9. Opis sposobu przygotowania oferty Oferta powinna: ? być opatrzona pieczątką firmową (jeśli Oferent taką posiada), ? posiadać datę sporządzenia, ? zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP, ? zawierać specyfikację szczegółową przedmiotu zamówienia, ? zawierać termin dostawy (wyrażony w dniach, miesiącach lub poprzez podanie daty dostawy), - być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta; ? zawierać pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; ? wskazywać dane osoby do kontaktu w sprawie oferty z podaniem numeru telefonu i adresu email; ? posiadać wszystkie wymagane zapytaniem oświadczenia. Wykonawca powinien przedłożyć: - Ofertę cenową zgodnie ze wzorem formularza ofertowego - Załącznik 1 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - Załącznik 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków - Załącznik 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik 4 - Szczegółową specyfikację - ofertę - Inne załączniki wymagane do ważności ofert, np. pełnomocnictwo. 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym, a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie, za pomocą BK2021. 3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia naboru, a wynik i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl, wybrany oferent zostanie dodatkowo poinformowany indywidualnie. 4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dopuszcza się złożenie oferty w dwóch wersjach językowych, lecz w przypadku rozbieżności decydująca jest polska wersja językowa. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Oferta powinna być ważna minimum 60 dni od dnia jej złożenia. 7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin na uzupełnienie oferty zostanie określony przez Zamawiającego, jednak nie może być on krótszy niż 3 dni robocze od otrzymania wezwania. 9. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-05-22 Data ostatniej zmiany 2024-05-22 21:35:17 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium nr 1: Cena 70 pkt/ 70% Liczba punktów = (najniższa zaoferowana cena netto spośród wszystkich rozpatrywanych ofert / cena netto zaoferowana w badanej ofercie) x waga kryterium Cena musi uwzględniać dodatkowe zobowiązania podatkowe związane z transgranicznym nabywaniem towarów i usług Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium nr 2: Okres gwarancji 30 pkt/ 30% Liczba punktów = (okres oferowanej gwarancji w ofercie badanej / najdłuższy okres oferowanej gwarancji spośród wszystkich rozpatrywanych ofert) x waga kryterium Kontakt: Osoby do kontaktu Dawid Marcinczyk tel.: 668464293 e-mail: drwalmarcinczyk@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024