Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie usługi nadzoru budowlanego - nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie usługi nadzoru budowlanego - nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Łódzkie, Szkoła Policealna Techniki Dentystycznej w Łodzi
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 159
92-332 Łódź
powiat: Łódź
k.miskiewicz.sptd@wikom.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/190403
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pełnienia nadzoru inwestorskiego" na zadaniu pn.: ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" realizowanego w ramach projektu pn.: ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)".
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0056/23 - "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"

Część 1
,,Pełnienia nadzoru inwestorskiego"

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru budowlanego - nadzoru inwestorskiego, nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją Projektu ,,Pełnienia nadzoru inwestorskiego" na zadaniu pn.: ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" realizowanego w ramach projektu pn.: ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 oraz wzór umowy - zał. Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych itp. Usługę należy realizować, w szczególności w takim czasie, aby zapewniona była skuteczność nadzoru tj. zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy składają ofertę uwzględniającą zapisy zapytania ofertowego oraz wzoru umowy, w szczególności:
? wykonanie przedmiotu umowy rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
? bieżącą współpracę z Zamawiającym i dokonywanie uzgodnień z Zamawiającym;
? wykonanie usługi z zachowaniem wymagań i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, przy dołożeniu należytej staranności w ich wykonaniu, dobrą jakością i zachowaniem właściwej organizacji pracy;
? wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu materiałów, sprzętu oraz transportu własnym staraniem i na własny koszt.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: 2024-67717-190403, BK.BCU.2.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-31

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06
4. Miejsce realizacji usługi: Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 159, 92-332 Łódź.
5. Termin wykonywania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024 r. - planowany termin zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem - czas trwania nadzoru może zostać przedłużony lub skrócony stosownie do czasu wykonania robót budowlanych oraz czasu niezbędnego na dokonanie rozliczeń zadania.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Widzew
Miejscowość
Łódź

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających,
Warunki zmiany umowy
Szczegółowe zmiany umowy zawarte są w Załączniku Wzór umowy, w tym:
1. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy:
1.1. wydłużenia terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności zaistniałych po stronie zamawiającego np. konieczność zmian dokumentacji projektowej w zakresie w jakim w/w okoliczności miały lub będą miały wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót i inne;
1.2. wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę specjalisty w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Wykonawca może dokonać zmiany osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru poszczególnych branż przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą zamawiającego, akceptującego nowego inspektora nadzoru;
1.3. zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku zmiany specjalisty, nowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty (przedstawić niezbędne uprawnienia do kierowania robotami/nadzorowania robót). Wykonawca obowiązany jest zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego;
1.4. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia;
1.5. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, za które uważa się wydarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występującym po zawarciu umowy, a których skutki lub zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w sposób zgodny z jej postanowieniami, (np. zmiany warunków gospodarczych, zmiany stawek podatku VAT, zmiany obowiązujących przepisów);
1.6. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia (np. dotyczą wprowadzenia nowej technologii, zmiany zastosowanych materiałów itd.);
1.7. zawieszenia robót przez Zamawiającego;
1.8. zmiany dokumentacji, zmiany wymiarów, położenia, lokalizacji;
1.9. zmiany w sposobie, częstotliwości dokonywania płatności, w szczególności możliwości wprowadzenia rozliczeń częściowych (Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia maksymalnie 2 faktur w okresie trwania umowy), zmian terminów płatności wynikających z wszelkich innych zmian wprowadzonych do umowy;
1.10. obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne,
1.11. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.;
1.12. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.);
1.13. rezygnacji przez Zamawiającego z części robót, usług;
1.14. zmiany stanu prawnego;
1.15. braku możliwości kontynuacji robót, usług z winy Zamawiającego;
1.16. konieczności wykonania robót - świadczeń zamiennych;
1.17. natrafienia na niewybuchy, zabytki, wykopaliska czy niezinwentaryzowane przeszkody np. obiekty budowlane, sieci itp.;
1.18. działania sił natury, zdarzeń losowych, niekorzystne warunki atmosferyczne;
1.19. konieczności uzyskania opinii, decyzji, uzgodnień nie przewidzianych w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego;
1.20. przekroczenia przez organy administracji terminów określonych przez prawo na wydanie decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień itp.;
1.21. odmowy wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, opinii, uzgodnień itp.
1.22. trwała zmiana osób wskazanych w §2 ust. 6-7/Inspektorów Nadzoru i/lub podwykonawcy, który udostępnił ww. osoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub uzyskania wyższej punktacji w ramach kryterium pozacenowego może nastąpić w przypadkach: śmierci, choroby, lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, lub jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana Inspektora Nadzoru i/lub podwykonawców może odbyć się za uprzednią zgodą Zamawiającego. Trwała zmiana osób wskazanych w §2 ust. 6-7/Inspektorów Nadzoru i/lub podwykonawcy, który udostępnił ww. osoby w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub uzyskania wyższej punktacji w ramach kryterium pozacenowego jest dopuszczalna wyłącznie, gdy nowa osoba/Inspektor Nadzoru będzie legitymował się uprawnieniami nie gorszymi od osoby wskazanej w niniejszej umowie.
2. Warunki dokonania zmian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
- opisze zaistniałe okoliczności,
- uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
- opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy.
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
7.7. Warunki, jakie powinien spełniać Wykonawca zamówienia: Wykonawca winien posiadać kompetencje lub/i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
7.7.1. co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji koordynatora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ? minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych i/lub inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz
7.7.2. co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych ? minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót elektrycznych i/lub inspektora nadzoru robót elektrycznych - liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz
7.7.3. co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania i/lub nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych ? minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót sanitarnych i/lub inspektora nadzoru robót sanitarnych - liczone od dnia uzyskania uprawnień,
7.7.4. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności instalacji gazowych, określone przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót gazowych, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku kierownika robót instalacji gazowych i/lub inspektora nadzoru robót instalacji gazowych, licząc od dnia uzyskania uprawnień.
Należy złożyć Wykaz osób - załącznik nr 5, w którym należy wykazać, że Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień osoby/ób skierowanej/ych do realizacji usług oraz zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego o członkostwie w/w osoby w tejże izbie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w zapytaniu ofertowym i nie podlegają wykluczeniu z postępowania tj.: z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
7.1. powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania rozumie się: występowanie powiązań kapitałowych lub osobowych w rozumieniu wzajemnych powiązań między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
7.1.1. uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej prawa handlowego;
7.1.2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji w kapitale spółki kapitałowej;
7.1.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
7.1.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7.2. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
7.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej ,,UOBN". Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza:
7.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
7.3.2. Wykonawcę o, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
7.3.3. Wykonawcę , którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
7.4. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 7.3. następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
7.5. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy się Wykonawcę na podstawie art. 5k rozporządzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576. *
7.5.1. będącego obywatelem rosyjskim lub osobą fizyczną lub prawną, podmiotem lub organem z siedzibą w Rosji;
7.5.2. będącego osobą prawną, podmiotem lub organem, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w pkt 7.5.1.;
7.5.3. będącego osobą fizyczną lub prawną, podmiotem lub organem działającym w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w pkt 7.5.1 lub 7.5.2.,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
7.6. Zamawiający będzie weryfikował przesłanki wykluczenia, o których mowa w punkcie 7.3 , 7.5., na podstawie:
1) wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
2) listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.
*o ile dotyczy
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
8. Wymagane dokumenty do oferty:
8.1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik 1
8.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu - załącznik 2,
8.3. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych - załącznik 3,
8.4. aktualny odpis / wydruk z KRS lub CEIDG tj. sporządzony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.4.1. Wykonawca może wskazać na dostępność dokumentu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez wykonawcę dokument.
8.5. wykaz osób - załącznik Nr 5,
8.6. potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień osoby/ób skierowanej/ych do realizacji usług, wg. wykazu osób - załącznikiem Nr 5 oraz zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego o członkostwie w/w osoby w tejże izbie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Okres gwarancji
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-22
Data ostatniej zmiany
2024-05-22 23:43:39

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 100% (100 pkt)
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny - 100%, gdzie 1% = 1 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Kinga Miśkiewicz
tel.:
e-mail: k.miskiewicz.sptd@wikom.pl

Osoby do kontaktu: Kinga Miśkiewicz. UWAGA: Wykonawcy zadają pytania, wnioskują o wyjaśnienia w zakresie dokumentów zamówienia WYŁACZNIE przez Bazę Konkurencyjności.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.