Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów i konserwacji dźwigów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów i konserwacji dźwigów

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju
ul. C. K. Norwida 23
44-268 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
32 475 92 30, Fax: 32 474 37 64, tel. 662 149 635
zp_Jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 475 92 30, Fax: 3
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEGLĄDÓW ORAZ KONSERWACJI DŹWIGÓW CIBES A5000 ORAZ VIMEC A28 W ZAKŁADZIE KARNYM
W JASTRZĘBIU-ZDROJU
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji dźwigów:
a) Cibes A5000 o numerze N3007000659
b) Vimec A28 o numerze N3007000663
znajdujących się na wyposażeniu bloku żywnościowego Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
2. Zakres czynności objętych przeglądami oraz konserwacją:
a) Sprawdzenie mechanizmów oraz układów;
b) Sprawdzenie stanu technicznego występujących mechanizmów napędowych;
c) Sprawdzenie działania urządzeń zabezpieczających;
d) Sprawdzenie stanu cięgien i lin nośnych i ich zamocowania;
e) Sprawdzenie elementów zawieszenia;
f) Sprawdzenie działania urządzeń napędowych, sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych;
g) Sprawdzenie stanu podszybia i maszynowni
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy jednokrotnie wykonać pomiary elektryczne zgodnie z obowiązkiem zapisanym w §6 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 roku, poz. 2176), polegające m.in. na:
a) Pomiarach izolacji przewodów;
b) Pomiarach ochrony przeciwporażeniowej;
c) Pomiarach uziemień
4. Zamawiający wymaga, aby przeglądy i konserwacja zostały wykonane zgodnie z zapisami ww. rozporządzenia.
5. Wykonawca ponadto zobowiązany będzie wykonać inne prace, które będą stanowiły część konserwacji dźwigów, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego, wytycznych producenta, dokumentacji techniczno - ruchowej urządzeń, instrukcji konserwacji lub rozporządzenia.
6. Przeglądy i konserwacja dźwigów objętych przedmiotem zamówienia zrealizowane zostaną w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz.ch 8---14-- w terminach uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego jednak nie rzadziej niż wynika to z obowiązujących przepisów.
7. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobą/ami posiadającymi uprawnienia do wykonywania czynności określonych w niniejszym zapytaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o dysponowaniu ww. osobami

Dokument nr: DKW.2233.14.2024.WINDA

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
e-mailowy: zp_Jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl do dnia 3 czerwca 2024 r. do godz. 10.00
z dopiskiem ,,ZAPYTANIE OFERTOWE DKW.2233.14.2024.WINDA"

Miejsce i termin realizacji:
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony od 19 czerwca 2024 roku do 18 czerwca 2025 roku.

Wymagania:
Niniejsze postępowania ofertowe prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605).
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia bądź dysponują osobą/osobami legitymującą się aktualnymi, wymaganymi uprawnieniami wydawanymi przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie eksploatacji urządzeń transportu bliskiego.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu.
IV. SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
1. Wszelka korespondencja związana z zapytaniem ofertowym będzie prowadzona za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert.
2. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: zp_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
3. W korespondencji dotyczącej prowadzonego postępowania należy wskazać znak sprawy postępowania.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w pkt. 1 Zamawiający może pozostawić go bez odpowiedzi.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi być sporządzona według załączników do zapytania ofertowego oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym przez osobę umocowaną do działania w imieniu Wykonawcy.
2. Kwalifikowany podpis elektroniczny powinien być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020r. poz. 1173).
3. Wykonawca może złożyć ofertę w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym. W przypadku formy elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, postać elektroniczna oświadczenia woli jest opatrywana podpisem zaufanym. Podpis zaufany nie jest kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jest formą, która jest dopuszczalna w postępowaniu, a korzystanie z niego możliwe jest jedynie z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego pozwalającego na użycie pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji. Systemem zapewniającym możliwość wykorzystania podpisu zaufanego jest w Polsce system ePUAP.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
5. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferta z złożona w innej formie zostanie odrzucona.
8. Na ofertę składa się Formularz cenowy - załącznik nr 1
9. Dodatkowo do oferty należy dołączyć - jeśli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo, o ile ofertę składa pełnomocnik,
b) Pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
VII. OCENA OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: a) Kryterium: cena -100%
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
VIII. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę:
1. gdy jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu
2. gdy jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
3. gdy jej treść jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia
4. wykonawcy, który pomimo wezwania do uzupełniania w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, (jeżeli zostały wyznaczone)
b) Wymaganych pełnomocnictw lub złożył wadliwe pełnomocnictwa
5. która zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, jako oczywiste omyłki rachunkowe
6. która została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwy sposób
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi za pośrednictwem poczty elektronicznej wszystkich oferentów, biorących udział w postępowaniu
2. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
X. INNE POSTANOWIENIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
XII. UMOWA
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej zapytania.
2. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zaproszenia oraz danych zawartych w ofercie.
3. Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.

Uwagi:
XIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C. K. Norwida 23,44-268 Jastrzębie-Zdrój;
b) u zamawiającego powołany został Inspektor Ochrony Danych (IOD), z którym można się kontaktować drogą elektroniczną, pisząc na adres mailowy: iod_zk_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby zamawiającego.
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Wykonanie przeglądów oraz konserwacji dźwigów Cibes A5000 oraz Vimec A28 w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju" - DKW.2233.14.2024.WINDA
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
XI. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Wszelkie pytania związane z niniejszym zaproszeniem należy kierować na adres e-mail: krzysztof.niczek@sw.gov.pl, telefon: 662 149 635

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.