Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE
ul. Trzebnicka 1
55-120 Oborniki Śląskie
powiat: trzebnicki
Tel.: 71 310 35 19, w. 444, w. 420
oferty@oborniki-slaskie.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oborniki Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 71 310 35 19,
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe pn.: Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa drogi gminnej Ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:

Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa drogi gminnej Ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie
2. Opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:

Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa drogi gminnej Ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie - znak sprawy: ZP.271.27.2024".

Obowiązki:

Wykonawca będzie pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i będzie odpowiedzialny za prowadzenie profesjonalnego
i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami wraz z udzielaniem stałych konsultacji i fachowych porad Zamawiającemu podczas realizacji ww. zadań..

Inwestycja objęta nadzorem:

,,Przebudowa drogi gminnej Ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie - znak sprawy: ZP.271.27.2024"

Dokumentacje techniczne dla przedmiotowej inwestycji można znaleźć pod adresami www:

https://e-propublico.pl/PostepowaniaZamawiajacego/DokumentyZamowienia?przetargId=30dba956-20a5-4482-be2e-c0fb4a0037c9

Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto:

1) Zapoznania się z dokumentacją budowlaną powierzonego zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi,

2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji, z projektem, zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych zatwierdzanie wniosków materiałowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

4) Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych,

5) Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót, oraz potwierdzenie usunięcia wykrytych wad i usterek,

6) Sprawdzanie oraz opiniowanie projektów umów oraz samych umów podwykonawców,

7) Weryfikowanie, odbiór oraz rozliczanie przerobów zaakceptowanych podwykonawców,

8) Wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,

9) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku,
gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,

10) Akceptowanie świadectw dotyczących:

- aprobat technicznych,

- prób materiałów i robót,

- ilości wykonanych robót i przejęcia robót,

11) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości;

12) Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi
i zapisami umowy,

13) Współpracowanie z nadzorem autorskim, archeologicznym zapewnionym przez Zamawiającego,

14) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy;

15) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz
i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;

16) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;

17) Zwoływania w uzasadnionych przypadkach spotkań, komisji albo narad, powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania,
a także uczestniczenia w przypadku ich zwołania,

18) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;

19) Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie
z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy,

20) Udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji,

21) Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie zatwierdzonym harmonogramem robót,

22) Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru,

23) Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników,

24) Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji,

25) Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru,

26) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział
w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,

27) Sprawdzania kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Zamawiającego
i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru,

28) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także prowadzenie i kontrola prawidłowości rozliczeń wykonanych robót (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy)
oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę robót,

29) Bieżąca analiza i weryfikacja obmiarów robót,

30) Uczestnictwo w radach budowy przygotowanych przez Zamawiającego,

31) Pobyt na terenie realizacji inwestycji nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu w okresie realizacji robót budowlanych i w każdym przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie
poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową,

32) Egzekwowanie od Wykonawcy przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót/ przed dopuszczeniem inwestycji do użytkowania
oraz dostarczeniem zebranych dokumentów do Nadzoru Budowlanego w Trzebnicy,

33) Organizowanie przeglądów budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi,
a w szczególności przed zwolnieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy na roboty budowlane. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 5 lat.

34) Wykonawca zapewni koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, którym będzie inspektor branży drogowej.
Od koordynatora zespołu inspektorów wymaga się wykazania doświadczenia wykonywania nadzoru inwestorskiego na minimum trzech zadaniach drogowych.
Wykonawca składający najkorzystniejszą ofertę przed podpisanie umowy zostanie wezwany do okazania poświadczeń wykonywania wcześniejszych nadzorów inwestorskich.

(opisać szczegółowo zamówienie, ilość i rodzaj)

CPV: 71520000-9, 71247000-1

Dokument nr: ZP.271.32.2024, ZP.271.27.2024

Składanie ofert:
7.2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.

7.3. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej, albo drogą elektroniczną na adres e-mail oferty@oborniki-slaskie.pl
9. Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę, należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Punkt Obsługi Interesanta, albo drogą elektroniczną na adres e-mail oferty@oborniki-slaskie.pl
w terminie do dnia 2024-06-03 do godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
2.3. Miejsce realizacji: Ul. Stanisława Moniuszki w m. Golędzinów, Gmina Oborniki Śląskie

3. Termin wykonania zamówienia

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 6 miesiący, licząc od dnia podpisania umowy. (możliwe wydłużenie trwania inwestycji nie spowoduje powstania przesłanki do zwiększenia kwoty za realizację nadzoru inwestorskiego).

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.),
na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych.
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1640).,
osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

4. warunki udziału w zapytaniu ofertowym

Lp.

Warunki udziału w postępowaniu

1

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

2

Zdolność techniczna lub zawodowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym w ciągu ostatnich trzech lat od dnia składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę pełnienia obowiązków inspektora nadzoru na inwestycji podobnej do będącej przedmiotem zamówienia o wartości 1 000 000,00 zł łącznie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych
w druku Wykaz usług popartych odpowiednimi poświadczeniami np. referencjami lub protokołami odbioru robót.

3

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

4

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

5. Dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Wykaz usług

Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług,
wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

Formularz oferty

6. KRYTERIA OCENY OFERT

6.1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:

Kryterium: Cena za realizację zamówienia - waga 100%

6.2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego z zadań, w następujący sposób:

7. Opis sposobu przygotowania ofert

7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.

Uwagi:
10. Ochrona danych osobowych

10.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.),
dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

10.2. Zamawiający informuje, że:

1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE,
ul. Trzebnicka 1 , 55-120 Oborniki Śląskie.

Tel.: 71 310 35 19, e-mail: oborniki@oborniki-slaskie.pl

2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Magdalena Zielińska, za pośrednictwem telefonu 71 374 17 13 lub adresu e-mail: m.zielinska@kancelaria-zp.pl;

3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn.Pełnienie Funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa drogi gminnej ul. Stanisława Moniuszki w miejscowości Golędzinów Gmina Oborniki Śląskie - znak sprawy: ZP.271.27.2024".
- znak sprawy: ZP.271.32.2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;

4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;

5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.

10.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:

1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;

2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

10.4. Zamawiający informuje, że;

1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;

2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne
lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),
zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych
z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych
z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej
z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;

4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;

5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;

6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
8. Kontakt z wykonawcą

Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Michał Haberka - inspektor ds. dróg gminnych; tel. (71) 310 35 19 w. 444;
e-mail: haberka@oborniki-slaskie.pl

Magdalena Oklińska - inspektor ds. zamówień publicznych; tel. ( 71) 310 35 19 w. 420;
e-mail: oklinska@oborniki-slaskie.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.