Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Zduńskowolski Ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola powiat: zduńskowolski tel. 43 823 22 04 starostwo@powiatzdunskowolski.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Zduńska Wola |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 43 823 22 04 |
Termin składania ofert: | 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w związku z Regulaminem Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej, wyrażonej w złotych, równowartości kwoty 130 000,00 zł, ustanowionym Zarządzeniem Nr 11/2021 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 22.02.2021 r., zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad przebudową drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I" w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I". I.Przedmiot zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad przebudową drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I" w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I". Zadanie pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I" jest współfinansowane ze środków: o Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, o Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, o własnych Powiatu Zduńskowolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia. Istotne postanowienia dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego - Wzór umowy. VIII. Źródła finansowania 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia publicznego pn. ,,Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad przebudową drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I". 2. Zadanie objęte przedmiotem zamówienia finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. CPV: 71247000-1 Dokument nr: IZ-I.272.17.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 03.06.2024 r. godz. 10:00 w jeden z następujących sposobów: a) osobiście - do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola (sekretariat); b) pocztą na adres - Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, Ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola - liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego; c) poprzez wysłanie oferty podpisanej elektronicznie lub skanu podpisanej oferty z wykorzystaniem profilu zaufanego za pośrednictwem systemu ePUAP na adres skrytki ePUAP:/SPZDW/skrytka - liczy się data wpływu; d) poprzez wysłanie oferty podpisanej elektronicznie lub skanu podpisanej oferty z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego na adres skrytki ePUAP:/SPZDW/skrytka - liczy się data wpływu, e) poprzez wysłanie oferty podpisanej elektronicznie lub skanu podpisanej oferty z wykorzystaniem profilu zaufanego, kwalifikowanego podpisu elektronicznego na adres e-mail: starostwo@powiatzdunskowolski.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: od zawarcia umowy do zakończenia robót budowlanych potwierdzonych bezusterkowymi protokołami odbioru robót budowlanych dla części I i II oraz w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi przez wykonawcę robót budowlanych. Z uwagi na realizację robót budowlanych przedmiot umowy zostanie zrealizowany do: 1) Etap I w ramach Części I - po zakończeniu Etapu I (Część I) robót budowlanych, tj. do 07.10.2024 r.; 2) Etap II w ramach Części I - po zakończeniu Etapu II (Część I) robót budowlanych, tj. w terminie 367 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych; 3) Etap I w ramach części II - po zakończeniu Etapu I (Część II) robót budowlanych, tj. do 07.10.2024 r.; 4) Etap II w ramach części II - po zakończeniu Etapu II (Część II) robót budowlanych, tj. w terminie 367 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. W przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, termin realizacji przedmiotu zamówienia również ulegnie wydłużeniu. Wymagania: Kryteria oceny ofert 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: 1) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; 2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena - 100%. 3. Spośród ofert złożonych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i spełniających wymogi określone w Zapytaniu ofertowym, Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze tę ofertę, która będzie zawierała najniższą cenę. 4. Cena oferty powinna być podana w złotych polskich i jest to cena brutto na podstawie ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług. 5. Cena podana w ofercie powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wymienione w Zapytaniu ofertowym i obejmować należny podatek VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnie z ww. przepisami, należy do Wykonawcy. 6. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 8. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z ofert, które spełniają wszystkie warunki określone w Zapytaniu ofertowym i jego załącznikach. 9. W przypadku dołączania kopii dokumentów muszą być one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podmiot, którego dokument dotyczy. Sposób przygotowania oferty 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem oferty (załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego). 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie, natomiast w przypadku składania oferty w postaci/formie elektronicznej w piśmie przewodnim lub treści wiadomości należy wskazać: Oferta - Zapytanie ofertowe na ,,Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad przebudową drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I". Nie otwierać przed dniem 03.06.2024 r. godz. 10:00" Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. VI. Istotne dla stron postanowienia Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego - Wzór umowy. VII. Termin związania ofertą Oferent związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni, licząc wraz z upływem terminu składania ofert. IX. Kryteria powodujące wykluczenie Wykonawcy 1. Zamawiający wykluczy z postępowania: 1) wykonawcę, który nie złożył wymaganych dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym i jego załącznikach, mimo wezwania do ich uzupełnienia; 2) wykonawcę, wobec którego orzeczono zakaz ubiegania o zamówienie publiczne; 3) wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawców powiązanych z nim osobowo i kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym, lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na: 1) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika; 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; 5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania: Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej ,,ustawą": 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowani środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. X. Kryteria powodujące odrzucenie oferty Oferta zostanie odrzucona, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego i jego załączników, 2) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3) została złożona po terminie, 4) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu. XI. Zastrzeżenia Zamawiającego 1. Zamawiający zastrzega możliwość uzupełniania przez Wykonawców brakujących dokumentów lub składanie wyjaśnień do dokumentów we wskazanym terminie określonym przez Zamawiającego w piśmie o uzupełnienie. 2. Zamawiający zastrzega możliwość poprawiania w ofercie: 1) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią Zapytania ofertowego i jego załączników, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający zastrzega możliwość, jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, żądania od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, a w szczególności gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację. Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania postępowania w przypadku, gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści Zapytania ofertowego i jego załączników przed upływem terminu składania ofert. Uwagi: Ochrona danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Zduńskowolski, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, tel.: (43) 823 22 04, 824 42 10, 824 42 11; e- mail: starostwo@powiatzdunskowolski.pl; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatzdunskowolski.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej, wyrażonej w złotych, równowartości kwoty 130 000,00 zł, ustanowionym Zarządzeniem Nr 11/2021 Starosty Zduńskowolskiego z dnia 22.02.2021 r., ze zmianami; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zapytaniem oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. |
© eurobudowa.pl 2004-2024