Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd, diagnostyka i usuwanie awarii systemów alarmowych, domofonów, instalacji telewizyjnej, kontroli dostępu |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Polna 33 60-535 Poznań powiat: Poznań tel. 61 841 93 50, 22 101 02 02 cwk@platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/931303 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 841 93 50, 2 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przegląd, diagnostyka i usuwanie awarii systemów alarmowych, domofonów, instalacji telewizyjnej, kontroli dostępu w Budynkach Szpitala GPSK Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Przegląd kontroli dostępu Przegląd kontroli dostępu odbędzie się 2 razy w roku, 4 razy w ciągu okresu trwania umowy. W pozycji cena proszę o wpisanie kwoty netto za 1 przegląd kontroli dostępu. Wykaz punktów stanowi załącznik do niniejszego postępowania. W odpowiedzi na przedmiotowe zapytanie należy dołączyć wypełniony załącznik "Oferta". 4 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Przegląd telewizji szpitalnej Przegląd telewizji szpitalnej odbędzie się 2 razy w roku, 4 razy w ciągu okresu trwania umowy. W pozycji cena proszę o wpisanie kwoty netto za 1 przegląd kontroli dostępu. Wykaz punktów stanowi załącznik do niniejszego postępowania. W odpowiedzi na przedmiotowe zapytanie należy dołączyć wypełniony załącznik "Oferta". 4 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Diagnostyka i usuwanie awarii Liczba roboczogodzin przewidzianych - szacowanych na diagnostykę oraz robociznę podczas usuwania awarii wynosi 75 godzin rocznie , 150 godzin w trakcie trwania umowy. Zamawiający zaznacza jednak, iż zapłata nastąpi tylko i wyłącznie za faktycznie przeznaczony czas na usunięcie awarii, zgodny z obustronnie podpisanym protokołem odbioru. W odpowiedzi na przedmiotowe zapytanie należy dołączyć wypełniony załącznik "Oferta". 150 rbg. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 931303 Otwarcie ofert: Otwarcia : 29-05-2024 10:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/931303 Składania : 29-05-2024 10:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 841 93 50 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Ofera - kontrola dos [...].pdf 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - Okres trwania umowy - dwa lata od daty podpisania umowy. Diagnostyka i usuwanie awarii na podstawie zgłoszeń Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Polna 33 60-535 Poznań Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024