śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana podłogi w sali dydaktycznej wraz z malowaniem całego pomieszczenia |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedszkole nr 239 w Warszawie Al. Jerozolimskie 117a 02-017 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 6292383, 500 252 834 awolek@eduwarszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 6292383, 500 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Wymiana podłogi (parkietu) w sali dydaktycznej grupy I wraz z malowaniem całego pomieszczenia w Przedszkolu nr 239 w Warszawie (wielkość sali ok. 60m2). I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłogi (parkietu) w sali dydaktycznej grupy I wraz z malowaniem całego pomieszczenia w Przedszkolu nr 239 w Warszawie (wielkość sali 60 m2). W szczególności: Zabezpieczenie terenu objętego remontem. Zabezpieczenie mebli oraz wyposażenia sali, Rozebranie i utylizacja istniejącej podłogi drewnianej w sali dydaktycznej wraz z występującymi tam warstwami podbudowy, Wykonanie wyrównania podłoża a także wymaganych punktowych napraw, DOSTAWA oraz ułożenie nowego parkietu (klepka). Wykonanie warstwy zamykającej, ochronnej parkietu. Oczyszczenie oraz wykonanie wymaganych napraw ścian, sufitu pomieszczenia Wykonanie dwukrotnego malowania pomieszczenia wraz z wykonaniem warstwy ochronnej. Dokument nr: P239.343.2.2024, 3/2024 Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 czerwca 2024r. o godz. 9.00. w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 6. Pisemne oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego lub poczta, mailem na adres: Przedszkole nr 239. Al. Jerozolimskie 117a, 02-017 Warszawa, lub na adres mailowy: awolek@eduwarszawa.pl (skan) z dopiskiem: ,, Oferta - Wymiana podłogi (parkietu) w sali dydaktycznej grupy I wraz z malowaniem całego pomieszczenia w Przedszkolu nr 239 w Warszawie " do dnia 29 maja 2024 r. do godz. 16.00. Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Rozpoczęcie - po podpisaniu umowy - nie wcześniej niż 01.07.2024r. 2. Zakończenie: 5.08.2024r (termin nie może być przekroczony że względu na dyżur przedszkola w III turnusie od 12 sierpnia do 31 sierpnia br) Miejsce realizacji powyższych zadań: Przedszkole nr 239. Al. Jerozolimskie 117a. 02-017 Warszawa (Ochota). Wymagania: W związku z zamiarem wykonania remontu oraz zakupu w trybie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023. poz. 1605) napodst. art. 4 ust. 8 w/w ustawy III. OKRES GWARANCJI NA WYKONANE PRACE: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. IV. KRYTERIA OCENY OFERT: - Cena - 80% - Szczegółowy kosztorys robót - 10% - Okres gwarancji: 10% V. DOKUMENTY WRAZ Z OFERTĄ: - Formularz ofertowy - załącznik nr 1. - Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 - Szczegółowy kosztorys robót. - Wykazanie wykonania dwóch robot budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat. o zbliżonym zakresie do zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. - Przedstawienie dokumentu polisy ubezpieczeniowej na kwotc 1 500 000 zł. VI. WAŻNE INFORMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM: 1. Szczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony z zamawiającym w chwili udzjelenia zamówienia. 3. Oferent dostarczy gwarancje i certyfikaty producenta na przedmiot oferty zgodnie z umowa. 4.W celu sporządzenia kalkulacji kosztów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia zaleca się wizytę Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zapytania ofertowego. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy*, którzy: o prowadzą działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług uprawniających do wykonania zadania posiadają kompletny wpis w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT (biała lista podatników VAT). o dysponują potencjałem ludzkim zdolnym do wykonania zamówienia, o posiadają sytuację ekonomiczną i finansową pozwalającą na realizację zamówienia. o przedstawia w wyznaczonym terminie kompletną i podpisaną ofertę. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z formularzem ofertowym. 3. Sposób oceny warunków wymaganych od Wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia-nie spełnia: ^realizacja robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z ustawa Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024, poz.725). polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych. ^realizacja robót zgodnie z przepisami BHP. ^dostarczenie niezbędnych protokołów, atestów, aprobat technicznych, prób. badań, sprawozdań dotyczących rzeczy i robót. dokonanie utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt (najpóźniej w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego). *zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz ich bezpośredniego otoczenia, a także utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami BHP ^uporządkowanie terenów sąsiadujących, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z realizacją robót, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci do dnia odbioru poszczególnych robót. VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym do zapytania formularzem ofertowym -załącznik nr 1 2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, 3. Termin ważności oferty powinien wynosić minimum 30 dni, 4. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (tj. koszt transportu, uruchomienia, gwarancji, robociznę itd.) w kwocie brutto, 1. Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania. 2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2. 3. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. 5.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, 6. Wykonawca, którego oferta zawiera braki - nie będzie dalej rozpatrywana, 7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny. IX. OCENA OFERT: Ocenie poddane zostaną tylko te oferty, które zawierają wszystkie elementy wymienione w pkt. 8. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: KRYTERIUM WAGA A. Cena realizacji przedmiotu zamówienia 80 B. Szczegółowy kosztorys robót 10 C. Okres gwarancji 10 Razem: 100 X. DODATKOWE INFORMACJE 1. Do realizacji zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów, 2. Informacja na temat wyników wyboru oferty zostanie przekazana Oferentowi drogą elektroniczną lub telefoniczną. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji szczegółowych warunków realizacji umowy z najlepszymi Oferentami. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnego Wykonawcy bez podania przyczyn, 5. Płatność za wykonane roboty nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru robót. Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605. 1720) na podst. art. 4 ust. 8 w/w ustawy. Kontakt: Osoba do kontaktu : Dyrektor Przedszkola nr 239 Al. Jerozolimskie 117a Agnieszka Wołek tel. 22 6292383 kom. 500 252 834 |
© eurobudowa.pl 2004-2024