Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku głównego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 87-100 Toruń powiat: Toruń tel.: 56 611 87 77, 608 010 075, 505 226 807 bou@um.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 56 611 87 77, |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku głównego Urzędu Miasta Torunia przy Ul. Wały gen. Sikorskiego 8. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku Urzędu Miasta Torunia przy Ul. Wały gen. Sikorskiego 8. a) Dane budynku, którego dotyczy przedmiot zamówienia : - lokalizacja: Ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87 - 100 Toruń, - powierzchnia zabudowy - 875 m2 - powierzchnia użytkowa - 2175 m2 - kubatura budynku - 6254 m3 b) Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji technicznej w zakresie instalacji C.O., która może być udostępniona Wykonawcy. c) Przed złożeniem oferty możliwe jest wykonanie oględzin budynku do zinwentaryzowania po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 2. Dokumentacja inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku winna zawierać podstawowe dane dotyczące budynku w szczególności: a) Część opisową konstrukcji budynku z podaniem parametrów charakterystycznych dla nieruchomości - bez dokonywania odkrywek, b) Opis techniczny budynku, elementów konstrukcji, c) Mapa zasadnicza z zasobów geodezyjnych, d) Zwymiarowane rzuty wszystkich pomieszczeń, otworów okiennych i drzwiowych w skali 1:100, e) Przekroje pionowe przez wszystkie kondygnacje w skali 1:100 - maks. 2, f) Zestawienie tabelaryczne z wykazem wszystkich pomieszczeń i ich powierzchni i kubatury, g) Rysunki architektoniczno - budowlane elewacji w skali 1:100 z naniesionymi wszystkimi jej elementami (wymiarowanie budynku z zewnątrz), h) Rzuty kondygnacji . 3. Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy sporządzić w formie papierowej -2 egzemplarze oraz w formie elektronicznej w postaci plików zapisanych na płycie CD-R -2 sztuki. Dokumentacja w formie elektronicznej winna być zapisana: a) rysunki (rzuty) - plik w formacie DWG oraz PDF, b) opis techniczny - plik w formacie MS Word oraz PDF, c) zestawienie tabelaryczne pomieszczeń wraz z ich powierzchnią - plik w formacie MS Exel. 4. Dokumentacja techniczna winna być sporządzona przez osobę uprawnioną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i normami w tym zakresie. Dokument nr: BOU.2710.21.2024 Składanie ofert: 5. Ofertę cenową należy przesłać elektronicznie na adres e-mail: bou@um.torun.pl lub złożyć osobiście w kancelarii Urzędu Miasta Torunia przy Ul. Wały gen. Sikorskiego 8 z dopiskiem -,,Inwentaryzacja budynku Urzędu Miasta przy Ul. Wały gen. Sikorskiego 8" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 maja 2024 roku do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia tj. 30 dni od dnia podpisania umowy . Wymagania: III. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: 1. Oferta zgodnie z ,,Formularzem ofertowym" załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. IV. KRYTERIA OCENY OFERT: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium najniższej ceny. V. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. 2. Oferta winna zawierać cenę ofertową brutto (zawierającą należy podatek VAT) za całość zamówienia. 3. Cena oferty powinna obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia określony w zapytaniu ofertowym i zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, stanowić ona będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy, niezależnie od rozmiaru prac i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejszą ofertą w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 6. Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na własny koszt. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego udziałem w niniejszym postępowaniu. 7. Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji i uzgodnień przed dokonaniem wyboru oferty i zawarciem umowy. 9. Informacja o wyborze oferty opublikowana zostanie na BIP Urzędu Miasta Torunia. 10. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zadania bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bez podania przyczyny. Kontakt: VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 1. Osoby do kontaktu: o Przemysław Czechowski - 608 010 075, o Marcin Sobólski - 505 226 807. |
© eurobudowa.pl 2004-2024