Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Starachowice ul. Radomska 45 27-200 Starachowice powiat: starachowicki zamowienia@starachowice.eu |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Starachowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa Ul. Strugowej w Starachowicach (...) Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania ,,Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa Ul. Strugowej w Starachowicach - etap I. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. Główny zakres robót objęty nadzorem: budowa ulicy Strugowej na odcinku ABC i BDE, o łącznej długości ok 410 mb, w tym: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni 3 120 m2, wykonanie nawierzchni z płyt typu ,,JOMB" o łącznej powierzchni 504,3 m2, wykonanie nawierzchni bitumicznej - 40,87 m2, budowa kanału technologicznego o długości 360 m, budowa kanału deszczowego z rur PEHD fi 300 - 98 m, przykanalika z rur PCV fi 200 - 22,5 m, studni rewizyjnych betonowych fi 1200 - szt. 4, przebudowa istniejącego przepustu drogowego, usunięcie kolizji z siecią energetyczną i teletechniczną. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych opublikowanej na stronie internetowej, tj.: część I i II: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4ad4cfd-02e2-11ef-b81b-aebd110f5279 Budowa parkingu ,,KS1" jest objęta pozwoleniem na budowę dla inwestycji pn. Budowa i przebudowa zespołu budynków i obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami sanitarnymi oraz elektrycznymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego - podniesienie atrakcyjności turystycznej miasta poprzez wykorzystanie potencjału Zalewu ,,Lubianka". Dotyczy części I i II: Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wybrany w wyniku przetargu - 60 lub 66 lub 72 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych. W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawcę przed złożeniem oferty. Zasady przeprowadzenia i udokumentowania wizji lokalnej: Z uwagi, iż zamówienie obejmuje nadzór robót na terenie ogólnodostępnym, wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie. Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania ,,Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy Ul. Strugowej. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. Główny zakres robót objęty nadzorem: budowa parkingu dla samochodów osobowych KS1 (75 stanowisk) wraz z oświetleniem, w tym: wykonanie nawierzchni z płyt betonowych gr. 8 cm o łącznej powierzchni 472,7 m2, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych gr. 10 cm o łącznej powierzchni 1 695,5 m2, budowa oświetlenia - 8 szt. słupów. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych opublikowanej na stronie internetowej, tj.: część I i II: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4ad4cfd-02e2-11ef-b81b-aebd110f5279 Budowa parkingu ,,KS1" jest objęta pozwoleniem na budowę dla inwestycji pn. Budowa i przebudowa zespołu budynków i obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami sanitarnymi oraz elektrycznymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego - podniesienie atrakcyjności turystycznej miasta poprzez wykorzystanie potencjału Zalewu ,,Lubianka". Dotyczy części I i II: Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wybrany w wyniku przetargu - 60 lub 66 lub 72 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych. W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawcę przed złożeniem oferty. Zasady przeprowadzenia i udokumentowania wizji lokalnej: Z uwagi, iż zamówienie obejmuje nadzór robót na terenie ogólnodostępnym, wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie. CPV: 71247000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00336023, ZP.271.26.2024.HE Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44889861-181f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy": instrukcje interaktywne https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/ Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@starachowice.eu (UWAGA! Nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego. Szczegółowe informacje na temat komunikacji w postępowaniu określa instrukcja interaktywna ,,Komunikacja w postępowaniu", która jest dostępna na Platformie e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją interaktywną ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe", która jest dostępna na Platformie- Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ (więcej w pkt. 12 SWZ) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach jest Pan Wojciech Gawęcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa Ul. Strugowej w Starachowicach - etap I Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy Ul. Strugowej odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy); obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-04 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024