Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont/renowacja dwóch kaplic |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZCZYRK ul. Beskidzka 4 43-370 Szczyrk powiat: bielski 338295027 zamowienia@szczyrk.pl https://szczyrk.logintrade.net/zapytania_email,165827,a05a5f0df5ad94c9fc6ba7dcc5b36150.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Szczyrk |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 338295027 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont/renowacja dwóch kaplic w Szczyrku . Zadanie nr 1 Remont/renowacja kaplicy cmentarnej w Szczyrku oraz Zadanie nr 2 Remont/renowacja kaplicy w Szczyrku Skalite Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zadanie nr 1 - pn.: "Remont/renowacja kaplicy cmentarnej w Szczyrku" a) STNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU Kaplica cmentarna objęta opracowaniem znajduje się w północno-wschodniej części cmentarza komunalnego w Szczyrku. Cmentarz od północy graniczy z terenem usługowym związanym z oświatą - Szkołą Podstawową nr 1, od wschodu z terenem mieszkalnym, od południa z drogą publiczną - Ul. Beskidzką, a od zachodu z terenem rolnym. Cmentarz jest ogrodzony, a teren nachylony jest w kierunku południowo-wschodnim. b) Zakres prac obejmuje m.in.: o remont ścian fundamentowych, o remont ścian, o wymianę posadzki, o remont dachu, o remont schodów zewnętrznych, o remont attyki, o prace związane z zagospodarowaniem terenu, o przebudowa instalacji - elektrycznych, 1. Zadania nr 2 - pn.: "Remont/renowacja kaplicy w Szczyrku Skalite" a) ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU Przedmiotem inwestycji jest kaplica w Szczyrku Dolnym. Od wschodu działka graniczy z drogą publiczną Ul. Beskidzką, od wschodu, zachodu i południa z terenem mieszkalnym. Teren działki jest nachylony w kierunku południowo-wschodnim i porośnięty trawą. b) Zakres prac obejmuje m.in.: o remont ścian fundamentowych, o remont piwniczki o remont ścian o wymiana posadzki o remont dachu i dzwonnicy o remont schodów zewnętrznych o prace dotyczące zagospodarowania terenu o przebudowę instalacji - elektrycznej. CPV: 45000000-7, 45453000-7,45233200-1, 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00336014, GKUHiR271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szczyrk.logintrade.net/zapytania_email,165827,a05a5f0df5ad94c9fc6ba7dcc5b36150.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szczyrk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, mail: zamówienia@szczyrk.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wyłącznie poprzez Platformę przetargową. 2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://szczyrk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://szczyrk.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ. 4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://szczyrk.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., Ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600. 6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 57), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Szczyrk z siedzibą w Urzędzie Miasta w Szczyrku, Ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk; Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: o pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.szczyrk.pl; o w postaci papierowej na adres siedziby Administratora; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawa PZP" w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: o osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP; o firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy Ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; o podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.); o podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie Miasta systemów informatycznych; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szczyrk.logintrade.net/zapytania_email,165827,a05a5f0df5ad94c9fc6ba7dcc5b36150.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej/przetargowej: https://szczyrk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024