Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP w Spytkowicach
Spytkowice 21
34-745 Spytkowice
powiat: nowotarski
tel.: 506 512 785
jgacek1515@gmail.com
Województwo: małopolskie
Miasto: Spytkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 506 512 785
Termin składania ofert: 2024-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w zabytkowym budynku Starej Plebanii mające w szczególności dostosować obiekt do wymagań p.pożarowych w Spytkowicach.
Zakres prac obejmuje:
1. Prace remontowe.
2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
4. Warunki wykonania prac:
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z programami prac konserwatorskich, pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.
Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie wykonywanie nadzoru inwestorskiego i wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

Składanie ofert:
8. Sposób i termin złożenia oferty
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 czerwca 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1 .

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - do 24.10.2024 r.

Wymagania:
w ramach postępowania zakupowego Nr 2/2024
2. Tryb udzielania zamówienia:
1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") ,,Remont zabytkowego budynku Starej Plebanii", który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Spytkowice.
2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogę ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) oraz, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:
Warunki:
1. w zakresie zdolności technicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie, obiektu wpisanego do rejestru zabytków obejmującego zakresem prac roboty remontowe o wartości nie mniejszej niż 100 000 brutto.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich wykonał ww. robotę budowlaną.

Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, Wykonawca do oferty dołączy wykaz robót wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Dowodami mogą być w szczególności: referencje, protokół odbioru, itp.

2. w zakresie zdolności zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Dysponuje kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac:
1) osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c. ww. ustawy.

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedłoży do oferty wykaz osób, skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:
1.
1. w zakresie określonym w podpunkcie 5.1. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)
2. w zakresie określonym w podpunkcie 5.2. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia).
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 5 powyżej, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 6, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
9. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert i opis sposobu ich obliczania
Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie 5 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 6 oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. ,,duże brutto").
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert uzupełniających.
11. Projektowane postanowienia umowy i warunki płatności
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po otrzymaniu promesy inwestycyjnej i podpisaniu umowy o udzielenie dotacji z Gminą Spytkowice.
3. Zamawiający informuje, że jest beneficjentem dotacji i będzie płatnikiem w dokonywanych rozliczeniach z wykonawcą robót. Zgodnie z uchwałą Rady Gminy Spytkowice najpierw zostanie wypłacony wkład własny, a wypłata środków z promesy nastąpi po zakończeniu inwestycji.
4. Termin i warunki płatności zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy.
12. Rozstrzyganie sporów
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
7. Dane kontaktowe dla oferentów:
Ks. Jan Gacek - Proboszcz
e-mail: jgacek1515@gmail.com
tel.: 506 512 785

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.