Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
24296z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mystal"
ul. Sikorskiego 63/81
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
Nr telefonu: +48 (34) 313 18 54
biuro@smmystal.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: Nr telefonu: +48 (34
Termin składania ofert: 2024-06-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot: Roboty budowlane
"INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA NA DACHACH BUDYNKÓW WIELOLOKALOWYCH UL. SIKORSKIEGO 63 I 65C W MYSZKOWIE NA POTRZEBY ZASILANIA CZĘŚCI WSPÓLNEJ BUDYNKÓW. INWESTYCJA REALIZOWANA W RAMACH GRANTU OZE"
Rozdział II. Opis Przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków wielolokalowych Ul. Sikorskiego 63 i 65c, zgodnie z dokumentacją projektową instalacji fotowoltaicznej stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Roboty związane z budową instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków wielolokalowych Ul. Sikorskiego 63 i 65c muszą być wykonane zgodnie z projektem technicznym instalacji fotowoltaicznej.
3. Zamawiający wymaga aby zastosowane materiały posiadały okresy gwarancji, certyfikaty zgodności z polskimi normami technicznymi.
4. Przedmiot zamówienia powinien spełniać i odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ. 5.Zamówienie może być rozszerzone o ewentualne nieprzewidziane roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy. Zamówienie to będzie rozliczone według stawek przyjętych w kosztorysie ofertowym jednak nie więcej niż o 10 % wartości umowy na podstawie protokołu wykonania robót dodatkowych.
6.Planuje się wykonanie prac związanych z budową instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków wielolokalowych Ul. Sikorskiego 63 i 65c firmy SolarEdge podłączonej do sieci instalacja fotowoltaicznej (PV) z urządzeniami elektrycznymi w budynkach :
a) przy Ul. Sikorskiego 63 w Myszkowie o parametrach
- Moc generatora PV 61,2 kWp
- Powierzchnia generatora PV 281,2 m2
- Liczba modułów PV 144 szt.
- Liczba falowników 4 szt.
- Źródło wartości Meteonorm 8.1
b) przy Ul. Sikorskiego 65C w Myszkowie o parametrach
- Moc generatora PV 61,2 kWp
- Powierzchnia generatora PV 281,2 m2
- Liczba modułów PV 144 szt.
- Liczba falowników 4 szt.
- Źródło wartości Meteonorm 8.1
Zakłada się wykonanie prac na budynkach Sikorskiego 63 i Sikorskiego 65 c w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024 r.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2024 roku o godz. 12:30 w biurze Zamawiającego.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy i adresy oferentów oraz parametry oferty z formularza ofertowego.
3. Dalsze postępowanie jest niejawne.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,MYSTAL" przy Ul. Sikorskiego 63/81 w Myszkowie (Sekretariat) lub przesłać pocztą na wskazany adres. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 10.06.2024 r. o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji: roboty winny być zakończone w nieprzekraczalnym terminie do 31.12.2024 r.

Wymagania:
Rozdział 1. Informacje ogólne
1. Wprowadzenie
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie "Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane, dostawy lub usługi w Spółdzielni Mieszkaniowej
M y s t a 1", zwanym dalej ,,Regulaminem".
2. Wykonawca powinien złożyć ofertę odpowiadającą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
3. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy winni powoływać się na wyżej podany numer sprawy.
3. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie jest prowadzone na podstawie "Regulaminu" w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie nie jest finansowane ze środków publicznych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu Zamawiającego. Przepisy ustawy o zamówieniach publicznych nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu.
Rozdział III. Składanie ofert częściowych i wariantowych
1 .Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty, które zostaną sporządzone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do S1WZ.
4. Jakiekolwiek modyfikowanie formularza ofertowego spowoduje odrzucenie oferty bez jej rozpatrywania.
5. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom za zgodą Zamawiającego.
Rozdział V. Opis warunków udziału w przetargu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ oraz:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wymaganądla zamawianego zakresu robót wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, finansowym i organizacyjnym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) do dnia składania ofert dokonali wpłaty wadium w pełnej kwocie. Oferta nie zabezpieczona wadium nie będzie rozpatrywana.
2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ niezbędnych do przeprowadzenia przetargu i wymaganych w celu potwierdzenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Możliwe jest wezwanie oferenta (oferentów) do złożenia wyjaśnień treści oferty. Przy tej okazji nie przewiduje się składania ofert dodatkowych i takie nie będą brane pod uwagę.
3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu.
4. Oferenci, którzy otrzymali taką samą liczbę punktów zaproszeni zostaną do negocjacji. Zamawiający zaznacza, że:
a) negocjacje są poufne i odbywają się z każdym z wybranych oferentów osobno,
b) o wynikach negocjacji z jednym oferentem nie można informować pozostałych.
5. Na podstawie dokonanej oceny ofert oraz wyników ewentualnych negocjacji, Komisja wybiera najkorzystniejszą ofertę - zgodnie z Regulaminem zamówień na roboty, dostawy i usługi na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Mystal" w Myszkowie.
Rozdział VI. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z przetargu Wykonawcy, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
a) aktualnegowyiukuz centralnej ewidencji informacji;
b) aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnej opłaconej polisy ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN;
e) wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego - załącznik Nr 2 do SIWZ;
f) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w przetargu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik Nr 3 do SIWZ;
g) wykaz zrealizowanych przedsięwzięć - wymagane jest dołączenie minimum 2 referencji potwierdzających realizację porównywalnego przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat (tj. rok 2021, 2022 i 2023), o wartości minimum 100.000 PLN każda (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);
h) dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem;
Uwaga: Nie złożenie któregokolwiek z ww. dokumentów (mimo wezwania do ich uzupełnienia) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu, a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą bez dalszego rozpatrywania.
Dokumenty wskazane w podpunktach: od e do g, muszą być złożone w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę.
Pozostałe dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów w przypadku gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Ponadto oferta powinna zawierać:
a) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do podpisania oferty o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
b) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy z podmiotów. Wymagane jest też załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Rozdział VII. Warunki płatności
1 .Rozliczenie wykonanych robót nastąpi na podstawie odbioru końcowego dla każdego z budynków .
2. Wysokość wynagrodzenia za całość robót określa załącznik /kosztorys/ do umowy.
3. Zamawiający dokona płatności za przedmiot umowy w ciągu 21 dni, na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru robót i wystawionej faktury VAT.
4. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust.3 powyżej uzależniona jest od realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, potwierdzonej protokołem odbioru bez zastrzeżeń oraz spełnienia wszystkich przewidzianych w umowie warunków.
Rozdział VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Przetarg prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. W przetargu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują sobie wzajemnie drogą pisemną. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień zostaje to niezwłocznie potwierdzone pisemnie.
3. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Mystał" w Myszkowie, ul. Sikorskiego 63/81, 42-300 Myszków.
4. Korespondencja w formie elektronicznej na adres : biuro@smmystal.pl
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania zadane drogą e-mailową lub telefoniczną najpóźniej 3 dni przed terminem składania ofert (dni kalendarzowe).
Rozdział IX. Wymagania dotyczące wadium
1. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego).
2. Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) wniesione wyłącznie w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Spółdzielni w PKO BP nr konta nr konta 16 1020 2498 0000 8902 0017 9630, z adnotacją ,,Wadium - Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków wielolokalowych ul. Sikorskiego 63 i 65c".
3. Zwrot wadium dla oferentów nastąpi po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą lub po upływie terminu związania ofertą w przypadku braku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą lub w przypadku unieważnienia przetargu przez Zamawiającego.
4. Wadium przepada na rzecz Spółdzielni jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy.
Rozdział X. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 31 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział XI. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma, czytelną techniką. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być ponumerowane oraz opatrzone podpisem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi.
3. Wszelkie poprawki muszą być dokonane w sposób czytelny i opatrzone podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty.
4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Wszystkie dokumenty powinny być aktualne w terminie składania ofert, przedłożone w wymaganej w SIWZ formie.
6. Na ofertę składają się dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej SIWZ.
7. Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystym opakowaniu (kopercie) oraz oznaczyć napisem: " INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA NA DACHACH BUDYNKÓW WIELO LOKALOWYCH UL. SIKORSKIEGO 63 I 65C W MYSZKOWIE NA POTRZEBY ZASILANIA CZĘŚCI WSPÓLNEJ BUDYNKÓW INWESTYCJA REALIZOWANA W RAMACH GRANTU OZE"- nie otwierać przed dniem 10.06.2024 r.g. 12:30"
8. Poza oznaczeniami podanymi powyżej opakowanie (koperta) winno posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia opóźnienia w jej złożeniu. W przypadku braku tych oznaczeń, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z ich braku.
9. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
10. Każdy z Oferentów, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), że nie mogą być one udostępniane. Muszą być one oznaczone klauzulą:
,,Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. II ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji".
Części oferty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zamieszczone w ofercie w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania.
11. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Rozdział XIII. Kryteria oceny i wyboru ofert
1. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Cena w ofercie musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonego w niniejszym rozdziale.
4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami oraz ich wagami:
- cena brutto oferty - 90 %,
- wydłużony okres gwarancji na wykonane roboty - 10 %.
6. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższym kryterium oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
7. Zamawiający nie przewiduje rozpatrywania odwołań składanych przez oferentów, których oferty zostały odrzucone.
8. Punktacja w kryterium ceny obliczana będzie wg wzoru:
Cena najtańszej oferty
C = .............................. x 100 x procentowe znaczenie tego kryterium, tj. 90 %
Cena ocenianej oferty
9. Warunki wydłużonego okresu gwarancji na wykonane roboty oceniane będą na podstawie udzielonego przez oferenta okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga udzjelenia na przedmiot zamówienia gwarancji obejmującej co najmniej 5-letni, bezawaryjny okres eksploatacji instalacji OZE, pod rygorem odrzucenia oferty. Punktacja przyznawana będzie następująco:
a) udzielenie 5 lat gwarancji - 60 punktów
a) udzielenie więcej niż 5 lat gwarancji - 100 punktów Ilość przyznanych punktów pomnożona zostanie przez procentowe znaczenie, kryterium tj. 10 %. G = ilość punktów za okres udzielonej gwarancji x procentowe znaczenie wagi 10% Łączna punktacja oferty: P = C + G
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
11. Postępowanie przetargowe prowadzone jest w oparciu o ,,Regulamin zamówień na roboty, dostawy i usługi na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Mystal" w Myszkowie.
Rozdział XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% całkowitej wartości oferty brutto podanej w formularzu ofertowym. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy.
2. Zabezpieczenie wnosi się w pieniądzu. Wykonawca wpłaca je wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w PKO BP nr konta 16 1020 2498 0000 8902 0017 9630 z adnotacją: ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy budowy instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków wielolokalowych ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie na potrzeby zasilania części wspólnej budynków. Inwestycja realizowana w ramach grantu OZE". Zamawiający zastrzega sobie prawo zaliczenia wpłaconego wadium przez wybranego Wykonawcę na poczet w/w zabezpieczenia. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do wpłaty (uzupełnienia) kwoty zabezpieczenia stanowiącej różnicę między wartością zabezpieczenia określoną w punkcie 1 niniejszego Rozdziału, a wartością wadium.
4. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w następujących ratach:
- 70% wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni po zakończeniu robót i na podstawie protokołu odbioru podpisanego bez zastrzeżeń,
- 30% wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż 14 dni po upływie okresu gwarancji.
Zamawiający po podpisaniu protokołu odbioru robót dopuszcza zastąpienie formy zabezpieczenia dla tej wartości na gwarancję bankową/ubezpieczeniową obejmującą ewentualne roszczenia Zamawiającego z tytułu nieusunięcia wad i usterek stwierdzonych w okresie obowiązywania gwarancji.

Kontakt:
6. Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach formalnych związanych z postępowaniem przetargowym uprawniona jest Pani Beata Huras tel. 034 313 18 54 lub 508 197 726 natomiast w kwestiach technicznych jest Pan Edward Błaszak nr tel. 506 563 309

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.