kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa - renowacja zbiornika wodnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Grudusk Ciechanowska 54 06-460 Grudusk powiat: ciechanowski 236715012 gmina@grudusk.com https://grudusk.logintrade.net/zapytania_email,166107,04e9374f48349b844f3123fe1fe1535f.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Grudusk |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 236715012 |
Termin składania ofert: | 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa - renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Żarnowo Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika wodnego zasilanego wodami gruntowymi oraz opadowymi o powierzchni całkowitej do 3600m2. Zbiornik zlokalizowany jest na działce o nr ew. 86 w miejscowości Żarnowo, gm. Grudusk. Zamówienie obejmuje: a) Opracowanie operatu wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego dla wykonania( przebudowy) urządzenia wodnego w postaci zbiornika retencyjnego zasilanego wodami gruntowymi oraz opadowymi, b) Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego, sporządzenie STWiORB, przedmiaru i kosztorysu, c) Uzyskanie wymaganych opinii, pozwoleń, zgłoszeń, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, d) Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia wodnoprawnego, e) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia robót budowlanych, f) Ukształtowanie obrysu zbiornika, pogłębienie i odmulenie, g) Podział zbiornika na trzy części: 1 część (źródłowa) - o powierzchni około 650-700 m2, z zastawką nr 1, 2 część - zbiornik główny o powierzchni około 2100 m2, stanowiący zasadniczą część retencyjną, z zastawką nr 2, 3 część - zbiornik oraz kanał odprowadzający wodę w kierunku przepustu pod drogą o powierzchni około 700 m2. h) Wykonawca pozyska we własnym zakresie dokumenty takie jak: aktualną mapę do celów projektowych, opinię geotechniczną, wypisy z rejestru gruntów, inne wymagane przepisami prawa dokumenty wymagane do realizacji inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik Nr 6 do SWZ, CPV: 45000000-7, 71320000-7,71220000-6,45240000-1,45111200-0,45112700-2,45112000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00336048, TP-3/3/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://grudusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: - - platformy przetargowej dostępnej pod adresem : https://grudusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy: a/ dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge Google Chrome Mozilla Firefox Opera pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji "Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Grudusk z siedzibą w Urzędzie Gminy Grudusk , Ul. Ciechanowska 54 06-460 Grudusk; reprezentowana przez Wójta Gminy Grudusk, tel. (23)6715012; www.grudusk.com; email: gmina@grudusk.com; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Grudusk jest Pani Anna Pogorzelska; e-mail: rodoanka@gmail.com ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp" oraz firma PZP24.pl Sp. z o.o. i Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy Ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://grudusk.logintrade.net/zapytania_email,166107,04e9374f48349b844f3123fe1fe1535f.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-11 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,,Platformy Przetargowej PZP24", udostępnionej na stronie internetowej: https://grudusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-22 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: TP-3/3/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 403087,49 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika wodnego zasilanego wodami gruntowymi oraz opadowymi o powierzchni całkowitej do 3600m2. Zbiornik zlokalizowany jest na działce o nr ew. 86 w miejscowości Żarnowo, gm. Grudusk. Zamówienie obejmuje: a) Opracowanie operatu wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego dla wykonania( przebudowy) urządzenia wodnego w postaci zbiornika retencyjnego zasilanego wodami gruntowymi oraz opadowymi, b) Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego, sporządzenie STWiORB, przedmiaru i kosztorysu, c) Uzyskanie wymaganych opinii, pozwoleń, zgłoszeń, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, d) Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia wodnoprawnego, e) Uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia robót budowlanych, f) Ukształtowanie obrysu zbiornika, pogłębienie i odmulenie, g) Podział zbiornika na trzy części: 1 część (źródłowa) - o powierzchni około 650-700 m2, z zastawką nr 1, 2 część - zbiornik główny o powierzchni około 2100 m2, stanowiący zasadniczą część retencyjną, z zastawką nr 2, 3 część - zbiornik oraz kanał odprowadzający wodę w kierunku przepustu pod drogą o powierzchni około 700 m2. h) Wykonawca pozyska we własnym zakresie dokumenty takie jak: aktualną mapę do celów projektowych, opinię geotechniczną, wypisy z rejestru gruntów, inne wymagane przepisami prawa dokumenty wymagane do realizacji inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- Program Funkcjonalno - Użytkowy - załącznik Nr 6 do SWZ, 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-22 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Lp. Kryterium waga 1 C- cena oferty 60 pkt 2 G- gwarancja 40 pkt Razem 100 pkt Łączna ocena punktowa P zostanie obliczona według wzoru: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę C - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium ,, cena oferty" G - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium ,,okres gwarancji" Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych. 2. Kryterium 1 - cena oferty Zamawiający poprzez cenę rozumie cenę brutto oferty. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalna liczbę punktów za to kryterium tj. 60 pkt. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą wzoru: 1 pkt =1% najniższa oferowana cena C = --------------------------- x 100 pkt. x 60 % cena ocenianej oferty 3. Kryterium 2 - gwarancja Kryterium dotyczy gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W formularzu ofertowym Wykonawca określa oferowany okres gwarancji w miesiącach. długość zaoferowanego okresu gwarancji liczba punktów Do 24 miesięcy 0 pkt Od 25 do 48 miesięcy 10 pkt Od 49 miesięcy do 59 miesięcy 20 pkt Powyżej 60 miesięcy 40 pkt W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres - 24 miesiące i taki zostanie wpisany do umowy. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ustawy PZP dotyczących: zdolności technicznej lub zawodowej: a) Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie, polegające na wykonaniu robót budowlanych o charakterze i trudności wykonania takim samym jak zamówione roboty (tj. co najmniej jedno zadanie dot. kopania, odmulenia, oczyszczenia zbiornika wodnego, stawu, koryta rzeki lub rowu) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. b) warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia w specjalności hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - załącznik Nr 7 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ (zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r., poz. 2415). b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r., poz. 2415) - załącznik nr 4 wraz z kopią wymaganych uprawnień i kwalifikacji zawodowych. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: nie dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający zamieścił projekt umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian postanowień zawartej umowy (tzw. Zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. 4. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. 5. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XIX SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: Lp. Kryterium waga 1 C- cena oferty 60 pkt 2 G- gwarancja 40 pkt Razem 100 pkt Łączna ocena punktowa P zostanie obliczona według wzoru: P = C + G gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę C - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium ,, cena oferty" G - liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium ,,okres gwarancji" Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych. 2. Kryterium 1 - cena oferty Zamawiający poprzez cenę rozumie cenę brutto oferty. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalna liczbę punktów za to kryterium tj. 60 pkt. Punktacja zostanie wyliczona za pomocą wzoru: 1 pkt =1% najniższa oferowana cena C = --------------------------- x 100 pkt. x 60 % cena ocenianej oferty 3. Kryterium 2 - gwarancja Kryterium dotyczy gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W formularzu ofertowym Wykonawca określa oferowany okres gwarancji w miesiącach. długość zaoferowanego okresu gwarancji liczba punktów Do 24 miesięcy 0 pkt Od 25 do 48 miesięcy 10 pkt Od 49 miesięcy do 59 miesięcy 20 pkt Powyżej 60 miesięcy 40 pkt W przypadku, gdy Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres - 24 miesiące i taki zostanie wpisany do umowy. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024