kujawsko-pomorskie (Świecie)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem wirówek do oczyszczania powietrza |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Optimum Points Ordzin 10A 64-520 Ordzin powiat: szamotulski krzysztof.iwanicki@optimumpoints.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189954 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ordzin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie 08/2023 Wynajem wirówek do oczyszczania powietrza ilość 3 szt. Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-0001/23 - Opracowanie technologii zwiększenia sprawności paneli fotowoltaicznych Część 1 Wynajem wirówek do oczyszczania powietrza ilość 3 szt. Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 1) Przedmiotem zamówienia jest Wynajem wirówek do oczyszczania powietrza ilość 3 szt. 2) Szczegóły dotyczące zamówienia: Urządzenia Czyszcząca Wodę z Lakierni Przemysłowych bez konieczności używania flokulantów, koagulantów oraz chemii pomocniczej. Cyrkulacja wody procesowej w obiegu zamkniętym powinna być zgodna z zastosowaną technologią procesów lakierowania. Wymagana jest możliwość udostępnienia Kart Charakterystyki do doboru podzespołów urządzenia oraz zbudowania maszyn pod indywidualne wymagania technologiczne. Oferowany system uzdatniania wody technologicznej powinien umożliwiać oszczędzanie i uzdatnianie wody technologicznej bez użycia chemii. Po całkowitym procesie recyklingu maszyna nie może podlegać żadnej kontroli władz wodnych ani pozwoleniom wodno-prawnym. Woda procesowa możne być wykorzystywana od kilku dni do kilku tygodni. Standardowe systemy powinny być przystosowane do procesów w chemicznie obojętnym zakresie pH 6,5 - 10. Przy stosowaniu kwasów lub cieczy zasadowych oraz lakierów UV wymagany jest specjalne wykonanie sprzętu, które zapewni brak rdzewienia oraz bez problemową pracę urządzenia. Do montażu maszyn zapewniona będzie równy, poziom i stabilna podłoga. Wymagania: - Układ obiegu wody procesowej: o połączony zbiornik wody procesowej i cyrkulacyjnej o zespół przełączników i sterowania automatycznego z panelu urządzenia - Kosz osadowy wykonany z elastomeru poliuretanowego. - Instalacja maszyny / szkolenie personelu w cenie urządzeń minimum 14 dni roboczych - Urządzenia będą pomalowane: RAL 7035 jasnoszary. - Szafy rozdzielcze i jednostka RAL 7035 jasnoszary - Struktura części: wykonane z tworzywa sztucznego lub stali nierdzewnej, niemalowanej - W przypadku gwarancji oraz serwisów oddelegowanie personelu serwisowego na miejsce będzie odbywać się w ramach ogólnego czasu pracy: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 16:00. Prace poza tymi godz.mi można wykonywać wyłącznie po konsultacji. - System oczyszczania wody procesowej: o wymiar układu cyrkulacyjnego: około. 680 x 680 x 1020 mm 1 szt. - System składa się z następujących elementów: o Rotor pojemnik na szlam niebezpieczny: o wymiary: około 440 x 330 x 340 mm o rotor wykonany z aluminium, aby obniżyć masę o prędkość obrotowa wirnika wirówki: 4100-5000 obr./min o moc silnika napędowego 1,5-2,0 kW z termistorem PTC o 1 wkład osadowy na objętość osadu do 3 kg (na wymianę kosza) o elektromechaniczny zamek bezpieczeństwa o wyłącznik krańcowy do monitorowania obrotów (dla bezpiecznego zatrzymania maszyny) o wylot wirówki (zasilany rurą obierającą) o średnica: 20 mm ciśnienie wyjściowe: ok. 0,3 bar - Połączony zbiornik wody technologicznej i cyrkulacyjny o wymiary: 680 x 680 x 340 mm +/-10% o materiał: stal malowana o zbiornik z pokrywami i otworami spustowymi o ręcznie przesuwane na kółkach - Zbiornik na brudną wodę o pojemność: 25 l o wysokość załadunku w obszarze brudnej wody: około. 270mm +/-10% o dostawa wody ściekowej z kurtyny wodnej lakierni o pompa odciekowa do określonego obciążenia wirówki o elektryczna pompa rotacyjna z kurkiem regulacyjnym o 1 szt. sygnalizator poziomu zbiornika buforowego - Zbiornik czystej wody o pojemność: 35 l o przelew do obszaru brudnego o oczyszczoną ciecz procesową ze zbiornika czystej wody do użytkownika o elektryczna pompa rotacyjna z kurkiem regulacyjnym - Sterowanie systemem cyrkulacji wody procesowej o panel przełączników E60-102 o Siemens PLC S7-1200 bądź inny o tych samych parametrach o CPU1211C z panelem operatorskim KP300 Basic o Sterownik miękki start i urządzenie hamujące o 2 szt. podświetlane przyciski Start/Stop o napięcie standardowe: 400 V, 50 Hz, 3 fazy N/PE o napięcie sterujące: 24 V DC o bezpotencjałowy styk łączący do podłączanej maszyny - Kontrola odstępów między rozładowaniem o sygnał świetlny sygnalizujący konieczność wymiany kosza na osad (czerwony) Forma zakupu wynajem. Po stronie wynajmującego pozostaję serwisowane okresowe sprzętu co rok bądź częściej. Wszystkie wymiany części eksploatacyjnych i zużywających się będą wymieniane regularnie w czasie wynajmu przez Wynajmującego. Okres gwarancji nie dotyczy CPV: 42931000-1 Dokument nr: 2024-51287-189954, 08/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-06-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat obornicki Gmina Oborniki Miejscowość Oborniki Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian w treści umowy w sprawie zamówienia na następujących warunkach: ? przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; ? gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności, tzn. okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, zmiany będą konieczne, gdyż bez ich dokonania świadczenie wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia nie będzie mogło być zrealizowane, bądź nie będzie mógł zostać osiągnięty cel, dla którego miało być wykonywane; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia; ? w sytuacji, gdy rezultat będący przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia będzie mógł być wykonany szybciej, bardziej efektywnie, mniejszym nakładem sił i środków bądź przy zastosowaniu rozwiązań korzystniejszych dla Zamawiającego z punktu widzenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, kosztów eksploatacji, niezawodności w okresie eksploatacji lub możliwości rozwoju; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia; ? powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących "siłą wyższą"), grożących rażącą stratą w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy, których nie przewidzieli oni przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem uniknięcia rażącej straty przy wykonaniu przedmiotu zamówienia; ? wprowadzenia lub zmiany regulacji prawnych lub regulacji dotyczących zasad dofinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia; w takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do zmienionego stanu prawnego; ? zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i wykonawcę stosunku prawnego: - charakterze od nich niezależnym, - którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, - którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać Zamawiającemu lub wykonawcy. Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać przesunięty o czas trwania siły wyższej oraz czas trwania jej następstw. W takim przypadku Zamawiający i wykonawca mogą również określić zmieniony sposób osiągnięcia rezultatu będącego przedmiotem danego świadczenia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia celem dostosowania go do skutków wystąpienia siły wyższej. Wskazane w Zapytaniu zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający wymaga, aby Oferent posiadał uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Potwierdzeniem będzie podpisane oświadczenie - zał. nr 3 do Zapytania ofertowego Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający wymaga, aby zespół Oferenta posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie prawidłowo wypełniony i podpisany załącznik nr 2. Typ Potencjał techniczny Opis Oferent powinien dysponować zasobami technicznymi odpowiednimi do wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie podpisane oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta - na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego 2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 3. Oświadczenie o zakazie dostaw z Rosji, stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 4. Sprawozdania finansowe za lata 2022 i 2023 (bilans, rachunek zysków i strat, inne dodatkowe dokumenty). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykluczenia: a. Zamawiający Wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadku niespełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej oraz niezłożenia oświadczeń, zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. b. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, ? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Operatora Programu, ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Brak takiego powiązania powinien zostać zadeklarowany poprzez dostarczenie Zamawiającemu podpisanego Oświadczenia o braku powiązania osobowego i/lub kapitałowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym. c. Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, których: ? treść oferty nie odpowiada treści niniejszego pisma zapytania ofertowego, ? oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym ? oferta nie została złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego ? oferta nie zawiera wymaganych załączników ? oferta została złożona po wyznaczonym terminie, ? nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-05-23 Data ostatniej zmiany 2024-05-23 10:07:30 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę w kryterium nr 1, każdej następnej ofercie przyznaje się proporcjonalnie mniej punktów. Sposób obliczenia punktacji opisano w załączonym Zapytaniu ofertowym. Kontakt: Osoby do kontaktu Krzysztof Iwanicki tel.: e-mail: krzysztof.iwanicki@optimumpoints.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024