śląskie (Janów)
śląskie (Katowice)
śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mszczonów Pl. Piłsudskiego 1 96-320 Mszczonów powiat: żyrardowski tel.: 46 858-28-34 urzad.miejski@mszczonow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Mszczonów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 46 858-28-34 |
Termin składania ofert: | 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mszczonów w lokalizacji: Mszczonów, Ul. Ługowa od Ul. Rolniczej do Ul. Wschodniej wraz z fragmentem Ul. Wschodniej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego budowy oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mszczonów w lokalizacji wskazanej w załączniku nr 3. Długość planowanego do wybudowania oświetlenia wynosi ok. 700m. Zakres przedmiotu zamówienia powinien być zgodny z zakresem i formą programu funkcjonalno- użytkowego, określonego w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz powinien obejmować w szczególności: a) Koncepcję funkcjonalno-przestrzenną, b) Analizę wymagań technicznych i prawnych dla planowanego do wybudowania oświetlenia, c) Inwentaryzację części istniejącej do celów projektowych, d) Projekt zagospodarowania terenu, wykaz urządzeń i elementów składających się na całość inwestycji, e) Inne, niezbędne dokumenty, przywołane w rozdziale 4. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Zamówienie obejmuje ponadto: a) Przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu koncepcji funkcjonalno-przestrzennej planowanej inwestycji b) Opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów planowanych prac projektowych i robót budowlanych w oparciu o przygotowany PFU na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwojui Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. W szacunkowym zestawieniu kosztów należy podać wyszczególniony zakres rzeczowy wraz z miernikami oraz koszty operacji wraz ze wskazaniem ich źródła. c) Niezwłocznie udzielanie pisemnych wyjaśnień dotyczących opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego w trakcie przygotowania i przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy na sporządzenie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na podstawie PFU stanowiącego przedmiot umowy. d) Przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych w zakresie dokumentacji, w tym praw autorskich zależnych. Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest sporządzić zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, techniczno-budowalnymi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego. Zamawiający ma prawo wglądu w materiału dotyczące PFU oraz wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach spotkań roboczych z Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca przekazując dokumentację będącą przedmiotem zamówienia załączy do niej pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową i zapytaniem ofertowym, obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki projektowej, oraz, że jest kompletna, spójna i może stanowić podstawę do ogłoszenia przetargu w trybie zaprojektuj i wybuduj. Opracowaną dokumentację techniczną należy wykonać w formie papierowej w 3 egzemplarzach oraz elektronicznej w 1 egzemplarzu na nośniku CD. Obie wersje muszą być zgodnie i kompletne względem siebie. Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie sporządzony przez Zamawiającego i podpisany obustronnie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokół zdawczo- odbiorczy. Dokument nr: G.271.3.2024.AB Składanie ofert: Miejsce oraz termin składania ofert: a) osobiście w Urzędzie Miejskim w Mszczonowie, 96-320 Mszczonów, Plac Piłsudskiego 1, w pok. Nr 1 (Biuro podawcze) w terminie do 29 maja 2024 r., do godz. 15:00 w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na opracowanie PFU dla budowy oświetlenia ulicznego na Ul. Ługowej oraz Ul. Wschodniej w Mszczonowie" lub b) elektronicznie na adres urzad.miejski@mszczonow.pl, w formie dokumentów podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy. Za termin wykonania zadania uznaje się termin podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania: Postępowanie o udzielenia zamówienia prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 130.000 zł stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 128/23 Burmistrza Mszczonowa z dnia 28.12.2023 r. w związku z art. 2 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał łącznie co najmniej 2 zadania polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej i/lub programu funkcjonalno-użytkowego, obejmujące swym zakresem budowę oświetlenia ulicznego o długości minimum 500m każde. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez niego do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej.5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1, b) Wykaz opracowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat dokumentacji projektowych i/lub programów funkcjonalno-użytkowych obejmujących swym zakresem budowę oświetlenia ulicznego o długości minimum 500m, c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia. 6. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się osobiście oraz telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej. 7. Opis sposobu przygotowywania ofert Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym (załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego). 9. Opis sposobu obliczenia ceny: a) Cenę należy podać w złotych polskich brutto, z wydzieleniem wartości podatku VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do pełnego grosza. b) Cena stanowiąca wynagrodzenie Wykonawcy będzie ceną ryczałtową na kompletny przedmiot zamówienia. c) Cenę oferty należy obliczyć na podstawie zakresu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym. d) Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie elementy składowe, za wykonanie których Zamawiający jest zobowiązany Wykonawcy zapłacić, w tym również podatek VAT. e) W przypadku złożenia ofert o tej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. f) W przypadku wątpliwości Zamawiającego w stosunku do zaoferowanej ceny, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z wnioskiem o złożenie wyjaśnień, bądź stosownych dokumentów, w celu wykazania, że zaproponowana cena nie jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia.g) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego. 10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert Cena wykonania zamówienia (C) - znaczenie 100 % (100 pkt). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - (100 pkt), oferty następne będą oceniane wg wzoru: C = [C min / C bad] x 100 pkt, gdzie: C - liczba punktów za cenę ofertową, C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych, C bad - cena oferty badanej. Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 11. Warunki płatności Wynagrodzenie w formie ryczałtowej. Faktura za wykonywanie usługi wystawiona będzie po należytym wykonaniu przedmiotu umowy, potwierdzonym protokołem zdawczo-odbiorczym. Należność płatna w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto wskazane w umowie. 12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Stawienie się w miejscu i godzinie wskazanej przez Zamawiającego w celu podpisania umowy. 13. Istotne postanowienia umowy/ wzór umowy: Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 14. Informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega możliwość przekazywania niniejszego zapytania ofertowego, zawiadomienia o wyborze oferty, wezwania do złożenia ofert dodatkowych oraz wezwania do złożenia wyjaśnień w sprawie zaproponowanej ceny, zaproszenia na podpisanie umowy oraz innych dokumentów drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. Uwagi: 15. RODO OBOWIĄZEK INFORMACYJNY Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Mszczonów reprezentowana przez Burmistrza Mszczonowa (Plac Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, email: urzad.miejski@mszczonow.pl, tel: +48 46 858 28 40).2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 130000,00zł. 4) Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: - art. 6 ust. 1 lit. c ,Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.). - Zarządzenie nr 7/21 Burmistrza Mszczonowa z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł. - Zarządzenie Nr 18/19 Burmistrza Mszczonowa z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie w sprawie wyboru wykonawców i zawierania umów przez Gminę Mszczonów do zamówień nie przekraczających kwoty 30 000 Euro, w ramach realizacji zadań współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, - oraz na podstawie udzielonej zgody ( art. 6 ust.1 lit. a RODO) w przypadku danych podanych dobrowolnie. 5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu. 7) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); 9) Podanie przez Państwa danych osobowych wynikających z prawa zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Bąk, tel.: 46 858-28-34, e-mail: agnieszka.bak@mszczonow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024