śląskie (Katowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa lub budowa lub rozbudowa dróg lub ich odcinków |
Data zamieszczenia: | 2024-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krypno Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno Kościelne powiat: moniecki (85)7169033 ugkrypno@podlaskie.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Krypno Kościelne |
Wadium: | 100.000 zł |
Nr telefonu: | (85)7169033 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa lub budowa lub rozbudowa dróg lub ich odcinków na terenie Gminy Krypno. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie z zastrzeżeniem prawa opcji obejmuje wykonanie niżej wskazanych robót budowlanych w zakresie przebudowy lub budowy lub rozbudowy dróg lub ich odcinków na terenie gminy Krypno: Zadanie nr 1 - Rozbudowa drogi gminnej nr 104750B Ruda - Góra: Z.I.A - Odc. Ruda - most rz. Jaskranka w km 0+000 ÷ 1+286,20 Z.I.B - Odc. most rz. Jaskranka- gr. obręb. Krypno Wielkie i Góra w km 1+294,60÷2+340,60 i skrzyżowania z: DG nr 150697B w km rob. 0+000÷ 0+067,31 DG nr 104760B w km rob. 0+000÷0+026,25 Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150548B na terenie gminy Krypno w obrębie Ruda na odcinku położonym w km roboczym 0+000 - 0+497,12 Zadanie nr 3 - Zaprojektowanie i przebudowa 2 odcinków drogi powiatowej Nr 1372B usytuowane na terenie gminy Krypno na działkach: 862 obręb Długołęka, jednostka ewid. Krypno, 33 obręb Kruszyn, jednostka ewid. Krypno: Z.III.A - Odcinek I od km. rob. 0+410- 1+110 Z.III.B - Odcinek II od km rob. 2+050 do 2+700 Zadanie nr 4 - Rozbudowa drogi gminnej położonej na działce nr 58 w m. Krypno Wielkie odc. w km 0+000,50 - 0+322,70. Zadanie nr 5 - Zaprojektowanie i przebudowa dróg gminnych nr 150550B oraz nr 104753B. Z.V.A - Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej nr 150550B wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej sieć teletechniczna i wodociągowa. Z.V.B - Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej nr 104753B wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej sieć teletechniczna i wodociągowa. CPV: 45233120-6, 45233220-7,45111200-0,45311000-0,45330000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00336283, IN.271.2.2024.AM Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee57cf38-18d4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ugkrypno@podlaskie.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 4. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się skutecznie na Platformie e- Zamówienia i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/. 5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-07 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.2.2024.AM 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Zamówienie z zastrzeżeniem prawa opcji obejmuje wykonanie niżej wskazanych robót budowlanych w zakresie przebudowy lub budowy lub rozbudowy dróg lub ich odcinków na terenie gminy Krypno: Zadanie nr 1 - Rozbudowa drogi gminnej nr 104750B Ruda - Góra: Z.I.A - Odc. Ruda - most rz. Jaskranka w km 0+000 ÷ 1+286,20 Z.I.B - Odc. most rz. Jaskranka- gr. obręb. Krypno Wielkie i Góra w km 1+294,60÷2+340,60 i skrzyżowania z: DG nr 150697B w km rob. 0+000÷ 0+067,31 DG nr 104760B w km rob. 0+000÷0+026,25 Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 150548B na terenie gminy Krypno w obrębie Ruda na odcinku położonym w km roboczym 0+000 - 0+497,12 Zadanie nr 3 - Zaprojektowanie i przebudowa 2 odcinków drogi powiatowej Nr 1372B usytuowane na terenie gminy Krypno na działkach: 862 obręb Długołęka, jednostka ewid. Krypno, 33 obręb Kruszyn, jednostka ewid. Krypno: Z.III.A - Odcinek I od km. rob. 0+410- 1+110 Z.III.B - Odcinek II od km rob. 2+050 do 2+700 Zadanie nr 4 - Rozbudowa drogi gminnej położonej na działce nr 58 w m. Krypno Wielkie odc. w km 0+000,50 - 0+322,70. Zadanie nr 5 - Zaprojektowanie i przebudowa dróg gminnych nr 150550B oraz nr 104753B. Z.V.A - Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej nr 150550B wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej sieć teletechniczna i wodociągowa. Z.V.B - Zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej nr 104753B wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury technicznej sieć teletechniczna i wodociągowa. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji w odniesieniu do Zadania nr 3 (podzadanie Z.III.A oraz podzadanie Z.III.B) oraz w odniesieniu do Zadania nr 5 (podzadanie Z.V.A). Zamawiający jednostronnie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy zawiadomi pisemnie wykonawcę o konieczności realizacji przez wykonawcę wybranych przez Zamawiającego podzadań w ramach zawartej umowy i na warunkach w niej określonych. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c Art. 109 ust. 1 pkt 3 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym ,,Nie dotyczy" 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ,,Nie dotyczy" 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 3.000.000,- zł; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.), w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, b) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.), w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, c) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, d) dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm.), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, e) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi (min. klasy L) o nawierzchni z betonu asfaltowego i długości odcinka drogi (objętego realizacją robót) min. 1000 m; -w przypadku warunku dysponowania osobami Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wymienionych w lit. a-d oraz dopuszcza możliwość wykazania spełnienia stawianych warunków przez jedną osobę - w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w specyfikacji warunków zamówienia. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024